mountainbike.nl-goodies-store

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Ik zie niet in hoe je hiermee B2B in de wielen zou rijden. Daarnaast is in het verleden altijd gebleken dat er redelijk veel belangstelling voor dit soort goodies is. De chainstay protectors zijn al eens gedaan, en vonden toen gretig aftrek als ik me niet vergis.
Eat, sleep, ride, repeat
Slaay

Een lange broek, korte broek en shirt zouden zeker ideaal zijn!
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

CrazyCarrot schreef:Vrijetijdskleding voor vlak na het biken, als fleecejack, bodywarmer enz. (gecombineerd met pet, omdat je haar dan niet meer goed zit door de helm ;) )
Jup! Caps zijn ook altijd goed!
TrekSLR
All rounder
All rounder
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 17:31
Mijn mountainbike: Trek 6500 disc
Contacteer:

Wicked DJ schreef:We hadden er al een flink topic over lopen... ; Stickers!

En dan het liefst weerbestendig en met transparante achtergrond, zodat ze als fraai detail op de fiets kunnen dienen. (dus net zoals de welbekende Dirty Pages * stickers)

Ook zijn items met nicknames wel geinig, maar wellicht onhaalbaar vanwege hogere opmaakkosten?
Oja...de stickers ( m`n oud ideetje ).....ben een tijdje afwezig geweest..( ben weer terug ) 8)

Hoe is het daarmee afgelopen?? ( ik zal `t topic eens op gaan zoeken :wink: )


dus idd:
Sticker :wink: (doorzichtig met mtb.nl logo )
(Bike)(T)shirt`s
petjes cq mutsen
Laatst gewijzigd door TrekSLR op vr 1 februari 2008, 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.
SMILE.......it confuses people!!

Enjoy wildlife??.........have kids!!
Proflex animal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2469
Lid geworden op: di 8 augustus 2006, 20:56
Mijn mountainbike: Sworks Tarmac, Haro Mary xc, Project 346 Basman cruiser
Contacteer:

chainstay protector lijkt me idd wel wat, kun je elkaar toch nog herkennen. We kijken immers toch altijd eerst naar elkaars fiets :D
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

Even om een betrouwbaarder beeld te krijgen. (mensen die er niet zo veel mee hebben reageren niet, behalve ik dan...)

Persoonlijk zou het voor mij niet hoeven, want ik ga niet rijden met/in/door spullen van MTB.NL (of DP of whatever) omdat ik niet zo'n groepsgevoel ken of bij een bepaalde groep wil horen. Ik ben Erikje en rij lekker met een lekkere bike en lekkere kleren en doorzichtige chainstay protector etc. . Overigens is het niet zo dat ik de mensen die het wél leuk vinden gelijk afschrijf..... (maar ik heb wel mijn gedachten over dat soort mensen... :P ).

Eerlijk gezegd, ik denk dat een goodies shop je geld gaat kosten gezien de oplages die je moet hanteren voor een leuke inkoopprijs. Uiteraard zal in het begin veel verkocht worden maar van herhalings-aankopen zal minder sprake zijn, en daar moet je het van hebben.

Erikje
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Je moet het ook zien als een status symbool, zonder wil je niet gezien worden. :tong

Maar ik begrijp je punt, daarom ben ik geen lid van NTFU of singletracks.

Ik ben er wel trots op, dat ik deel mag uitmaken van dit geweldige forum en wil dat ook graag aan de rest van Nederland laten zien dmv deze goodies.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Erikje schreef:Even om een betrouwbaarder beeld te krijgen. (mensen die er niet zo veel mee hebben reageren niet, behalve ik dan...)

Persoonlijk zou het voor mij niet hoeven, want ik ga niet rijden met/in/door spullen van MTB.NL (of DP of whatever) omdat ik niet zo'n groepsgevoel ken of bij een bepaalde groep wil horen. Ik ben Erikje en rij lekker met een lekkere bike en lekkere kleren en doorzichtige chainstay protector etc. . Overigens is het niet zo dat ik de mensen die het wél leuk vinden gelijk afschrijf..... (maar ik heb wel mijn gedachten over dat soort mensen... :P ).

Eerlijk gezegd, ik denk dat een goodies shop je geld gaat kosten gezien de oplages die je moet hanteren voor een leuke inkoopprijs. Uiteraard zal in het begin veel verkocht worden maar van herhalings-aankopen zal minder sprake zijn, en daar moet je het van hebben.

Erikje
Jij bent duidelijk niet de doelgroep voor deze shop ;)

Maar met je opmerking over de oplages heb je wel een goed punt.
Eat, sleep, ride, repeat
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Je moet het ook zien als een status symbool, zonder wil je niet gezien worden. :tong

Maar ik begrijp je punt, daarom ben ik geen lid van NTFU of singletracks.

Ik ben er wel trots op, dat ik deel mag uitmaken van dit geweldige forum en wil dat ook graag aan de rest van Nederland laten zien dmv deze goodies.
Daarbij als er meerdere bikers het shirt aan hebben dan weet je ook gelijk van ey die ken ik van het forum ;)

Wellicht dus sneller contacten met andere bikers uit je buurt ;)

Mij lijkt het een leuk idee, nu moet het alleen nog in kleine oplagen uitgewerkt worden ;)

Martijn
NextBikeParts
Ride your own way!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Gewoon zorgen voor een opvallende fiets dan wordt je snel genoeg herkend ;) Dat werkt iig. bij de eigenaar van deze praalwagen:

Afbeelding

Ontopic vind ik shirtjes ed. best leuk maar het design van de huidige doet mijn bloed niet echt sneller stromen. Een paar stickers zouden wel leuk zijn maar van mij hoef je idd. geen grote stapel orders verwachten. Lijkt me best eng als bij een bikersdag 80% in hetzelfde shirtje komt, dan herken je juist niemand meer. Aan de andere kant is het wel weer leuk om je bijv. bij de 24h races te profileren als mtb.nl team...
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Een cool petje of mutsje zou ik wel leuk vinden.
Ik kan me wel voorstellen dat bij wedstrijden en/of toertochten shirts e.d. wel leuk zijn om naamsbekendheid te geven aan dit forum.
Op de bikersdag zou het inderdaad weer een zoektocht worden wie nou precies wie is als iedereen hetzelfde draagt ;-)
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Zolang er geen mountainbike.nl-mountainbikes worden uitgegeven lijkt me dat nogal mee te vallen.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

George schreef:
Afbeelding
1x raden.
de mtb van wicked DJ bij de 24 uurs race in assen.
mij lijkt het ook wel leuk om in shirten en met petten van mtb.nl te lopen.
hoop voor jullie dat het uit kan.
want ik denk dat ook niet iedereen op zit te wachten om vrijwillig voor mtb.nl allemaal kleding en spul op voorraad in je huis te houden.
maar dat is wat voor jullie om over na te denken.

veel suc6
gang is alles, remmen is angst
rogersantos
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2482
Lid geworden op: di 24 april 2007, 17:06

Mogen jullie ook shirts sponsoren voor het mtb.nl 24 uurs team :tong
Laat nooit je fiets onbewaakt staan bij wedstrijden, marathons en toertochten!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

rogersantos schreef:Mogen jullie ook shirts sponsoren voor het mtb.nl 24 uurs team :tong
Alleen als jullie winnen, anders moet je 2 keer de waarde van het shirt betalen!
Gesloten