Cube 2022 Leveringen

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

Hey hey,
nog meer mensen hier die gefrustreerd raken over de leveringen van de cube 2022 series.
Nu voor de 4de keer uitstel van de levering van de door mij bestelde cube reaction race c62 2022 (L)
Levering stond voor week 21, is nu weer verplaatst naar week 28. (week46(2021) - week 6, week 21, week 28) aarghhh.
Het XL model was 2-3 weken terug wel bij de LBS te zien. Dus er komen wel reaction race modellen binnen (geeft de burger ook weer een beetje moed)
Gebruikersavatar
PB1912
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 16 augustus 2013, 00:16
Mijn mountainbike: Cube C:62 Reaction Race 2022

Volgens mij druppelen ze nu wel een beetje binnen bij de grotere partijen, bij Mantel staat er een 21"C62 Reaction Race op voorraad (Grijs).
Los muchachos del Breda, Maestros del futbol
theroyal1988
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 juli 2022, 08:25

speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Ik begin ook echt geirriteerd te raken. vorig jaar september besteld en de verkoper vertelde me zonder stress dat het tot oktober is uitgesteld. ik ben gaan rondkijken en kwam een trek x caliber 9 tegen; ik weet dat dit een veel mindere fiets is in vergelijking met de bestelde cube maar ik ben erover aan het denken om te switchen. echt belachelijk de tijden waar we in leven : :P
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

ik ben ook zeer benieuwd nu...mijn bestelling zou week 28 komen. Maar tot heden nog niet vernomen, maar ook nog geen contact opgenomen met de LBS.
Maar de vooruitzichten op de bekende webshops is niet veelbelovend.
Bushcraft Barry
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: di 5 april 2022, 19:42
Mijn mountainbike: Kubus & Sticks

Mijn ervaring is, gelukkig voor mij, geheel anders. Maar goed dat was ook de reden waarom ik uiteindelijk (wel) voor een Cube heb gekozen. Besteld en binnen enkele weken netjes thuis geleverd.
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

en wederom uitgesteld. om moedeloos van te worden.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Op de site van Cube staat: Ein Großteil unserer Räder aus dem aktuellen Modelljahr ist bereits ausgeliefert und beim CUBE-Fachhändler verfügbar.

Klinkt optimistisch.
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

en wederom uitstel....komen schijnbaar dagelijks fietsen binnen, maar niet de juiste. :-? :-{ :~ :((
Nu een jaar geleden besteld.
way2go
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 7 december 2013, 00:37

Welk model heb je besteld? Ik had op het duitse mtb-news forum een gerucht gelezen dat de levering van de AMS serie vertraagd is omdat alle frames worden teruggeroepen (problemen met scheuren bij de zadelpen).
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

way2go schreef: do 22 september 2022, 23:12 Welk model heb je besteld? Ik had op het duitse mtb-news forum een gerucht gelezen dat de levering van de AMS serie vertraagd is omdat alle frames worden teruggeroepen (problemen met scheuren bij de zadelpen).
optonic schreef: di 31 mei 2022, 11:42 ...
Nu voor de 4de keer uitstel van de levering van de door mij bestelde cube reaction race c62 2022 (L)
Levering stond voor week 21, is nu weer verplaatst naar week 28. (week46(2021) - week 6, week 21, week 28) aarghhh.
....
:wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
HaKa64
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 6 november 2022, 13:12

Ook ik heb sinds aug-2021 een CUBE-mtb (Reaction Pro C62 XL) in bestelling. Eergisteren (3/11) de laatste update: feb-2023!!! Gelukkig doet mijn oude CUBE het nog. Dat er problemen zijn kan ik begrijpen maar als je al meer dan een jaar wacht en helemaal geen reden krijgt van een volgens mij zichzelf respecterend bedrijf als Cube valt me enorm tegen!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Reden staat beschreven op de site van Cube.
HaKa64
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 6 november 2022, 13:12

Dat zijn algemene redenen! Er worden fietsen geleverd en ook Reaction Pro C62-mtb's! Ik wil omdat ik al meer dan een jaar wacht weten waarom ik nog niet geleverd krijg. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk? Wat is hun uitleverbeleid? Zijn die Reaction's dan zo bijzonder en lastig?
En je dealers beter op de hoogte houden lijkt me ook toch het minste wat je kan doen.
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

ik heb eindelijk de door mij bestelde Cube Reaction Race in ontvangst mogen nemen na ongeveer 1 jaar wachten.
Eerste indruk is :-q :-q :D
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

HaKa64 schreef: zo 6 november 2022, 13:53 Ik wil omdat ik al meer dan een jaar wacht weten waarom ik nog niet geleverd krijg. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?
Je kunt je druk maken hierover op het forum, maar dat is echt verloren energie. Cube weet dit ook niet, die weten echt niet de status van een enkele fiets die via een dealer geleverd wordt. Ik zou deze vraag bij je dealer neerleggen en die wat 'motiveren' om wat harder aan te dringen bij Cube (of de importeren) waar zijn levering blijft.

Ik zou namelijk na een jaar allang overwogen hebben de bestelling te annuleren en iets te bestellen waar de levertijden wat korter zijn.
Plaats reactie