Pinkbike het nieuwe GMBN?

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

kermit schreef: do 22 juli 2021, 10:31 Misschien moeten we dat maar eens gaan doen, kan het moderatorsalaris ook significant omhoog :D

Van nul naar een bedrag waar ik van kan rondkomen lijkt me wel wat :tong
...als wij het salaris van de mods gaan betalen, gaan wij ook bepalen wat er wel of niet gemod wordt...
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mmmm, dat principe trekken we even door naar ambtenaren... ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Wie betaald bepaald. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Steelboy
Genius
Genius
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 22:56

nielsvk schreef: vr 16 juli 2021, 20:13 We willen allemaal onafhankelijk nieuws maar niemand wil er voor betalen. Het probleem in een notendop.

Vanuit economisch perspectief is een écht onafhankelijke mtb-site runnen alleen op basis van advertentieopbrengsten vrijwel onmogelijk. Waar het wel gebeurt is dit meestal omdat het voor een groot deel "liefdewerk oud papier" is. En zelfs dan (juist dan) ben je toch ook afhankelijk van de merken die adverteren en testmateriaal aanleveren.
Geloof maar niet dat het een kwestie van of / of is... sites met paywall zijn altijd en / en. En betaalde content/advertenties/afspraken met de branche... en betalen voor bezoek, voor alles of voor delen. Betalen om geen advertenties meer te zien is daarbij ook BS, de grootste advertenties staan recht voor je in de vorm van een artikel.

Zonder voor eigen parochie te willen preken: zolang er mensen écht passie hebben en daar content van willen maken, gaan de grote commercielen het never nooit overnemen. Op internet zijn de mogelijkheden eindeloos, je moet alleen beginnen!
Plaats reactie