Scott Spark 2022

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4276
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Ik zou er maar vanuit gaan dat je nu bestelde fiets op z'n vroegst 1 maart heb, maar ik denk eerder aan eind maart.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2228
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Cube-Elite schreef: ma 4 oktober 2021, 15:20 Ik zou er maar vanuit gaan dat je nu bestelde fiets op z'n vroegst 1 maart heb, maar ik denk eerder aan eind maart.
Dat blijf je maar herhalen, maar is op niets gebaseerde info. Dealers die dit verkondigen hebben de communicatie niet goed begrepen. Er zijn nog geen leverdata. Simpel. Als die er wel zijn zullen de mensen die een bike besteld hebben dat als eerste horen van hun dealer.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Har77 schreef: ma 4 oktober 2021, 16:35
Cube-Elite schreef: ma 4 oktober 2021, 15:20 Ik zou er maar vanuit gaan dat je nu bestelde fiets op z'n vroegst 1 maart heb, maar ik denk eerder aan eind maart.
Dat blijf je maar herhalen, maar is op niets gebaseerde info. Dealers die dit verkondigen hebben de communicatie niet goed begrepen. Er zijn nog geen leverdata. Simpel. Als die er wel zijn zullen de mensen die een bike besteld hebben dat als eerste horen van hun dealer.
Misschien helpt het voor de discussie als je aangeeft wat maakt dat jij (wel) over de juiste informatie beschikt.
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Har77 schreef: ma 4 oktober 2021, 09:04
shit schreef: zo 3 oktober 2021, 21:19

Dan zal de fiets ook zo geleverd worden. Als ze daar al in de zaak staan .
Zijn testbikes. 910 en RC Team Issue AXS
Zat geen prijskaartje op in ieder geval. Ik liep er snel langs (zelf bescherming :lol: ), dus heb niet in details gezien om welke afmontage het ging. De integratie van de demper is wel echt mooi gedaan en het ziet er in het echt allemaal wat "slanker" uit dan ik verwacht had. Mooi design!
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 491
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

Februari krijg ik mijn bike de scott spark rc team black. De bevestiging kwam van scott zelf dus nu nog ff wachten.
ScSpark2022
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: za 25 september 2021, 12:51
Mijn mountainbike: Scott Scale

shit schreef: wo 6 oktober 2021, 13:06 Februari krijg ik mijn bike de scott spark rc team black. De bevestiging kwam van scott zelf dus nu nog ff wachten.
Oef. Dat is nog even geduld hebben. Ik heb eind juni een 930 besteld. Stiekem hoop ik dat deze wat eerder komt.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2228
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

shit schreef: wo 6 oktober 2021, 13:06 Februari krijg ik mijn bike de scott spark rc team black. De bevestiging kwam van scott zelf dus nu nog ff wachten.
Er is nog niets bevestigd door Scott zelf. Realistische leverdata zijn nog steeds niet ingegeven door Scott Zwitserland.

In het kort:
alle bestelde fietsen zijn per dealer per model per maat ingegeven in 6 waves obv de ruwe productieplanningen die eind jul beschikbaar waren
De dealer ziet die ruwe data in zn B2B,
Er is duidelijk aangegeven dat dit GEEN leverdatum is,
Sommige dealers briefen die data wel gewoon door aan consumenten die erop rekenen dat de fiets er dan ook gaat zijn.

Tot Zwitserland met leverdata komt zijn alle zogenaamd 'bevestigde leverdata' en 'info van Scott zelf' niet correct. Er worden momenteel noch door inside sales noch door de reps leverdata gecommuniceerd aan dealers in NL. Simpelweg omdat Scott NL die info nu niet heeft.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
bertp
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 27 juli 2013, 17:10

@har77 heel mooi en duidelijk verhaal, maar wil je misschien ook verduidelijken waar jij deze info haalt dan?
Want nu is het de ene tegen de andere zijn woord en wie moet je nu geloven? 🤷‍♂️😁
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2228
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

bertp schreef: wo 6 oktober 2021, 16:58 @har77 heel mooi en duidelijk verhaal, maar wil je misschien ook verduidelijken waar jij deze info haalt dan?
Want nu is het de ene tegen de andere zijn woord en wie moet je nu geloven? 🤷‍♂️😁
Je kunt er van uitgaan dat mijn info klopt. Ik heb geen zin om via een forum daarvoor bewijzen te gaan ventileren, dus je gelooft het of je gelooft het niet. Verder gaat het mij ook niet om het halen van mijn gelijk, maar om mensen te behoeden voor teleurstellingen :wink:
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Je begrijpt zelf ook wel dat dit een beetje apart is?

Stel, je werkt bij Scott, dan is het een stuk plausibeler om jouw woord te geloven tegenover een andere forum gebruiker. Als je een willekeurige andere keyboard ridder bent, net als de meesten hier, dan is jouw woord net zoveel waard als een ander zijn woord. Een statement als: "Je kunt ervan uitgaan dat mijn info klopt" zegt dan bijzonder weinig.

Je zult er ergens tussenin zitten, want je komt nogal zeker van je zaak oven, ook tegenover anderen die claimen dat hun info van Scott zelf komt...

Ik zegt niet dat je ongelijk hebt he, maar het valt voor de rest van ons onmogelijk te valideren.
Je zegt dat je mensen wilt behoeden voor teleurstellingen, maar dat lukt mensen beter als ze weten waarom jij meer gelijk hebt dan de rest...

Mijn 2ct. Ik rij nog wel een paar jaar door op mijn 2020 Spark RC :-D
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

En als Har nu zou zeggen dat hij bij Scott werkt, of butler is bij de grote baas en zo eens wat oppikt is dat wel te controleren info? ;-)

Ik zou zeggen, doe met zijn verhaal wat je wilt, geloof het of geloof het niet.
Je komt er vanzelf achter wanneer die fietsen daadwerkelijk uitgeleverd worden... zo belangrijk is dat nu ook weer niet.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1940
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

zo belangrijk is dat nu ook weer niet.
:o :o :o
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2228
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

kermit schreef: vr 8 oktober 2021, 07:39 En als Har nu zou zeggen dat hij bij Scott werkt, of butler is bij de grote baas en zo eens wat oppikt is dat wel te controleren info? ;-)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-q
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Prulleman schreef: vr 8 oktober 2021, 08:36
zo belangrijk is dat nu ook weer niet.
:o :o :o
Sterker nog, mij interesseert het geen bal wanneer Scott weer eens een overpriced fiets in de winkels deponeert :o :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
wolf75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 09:53
Mijn mountainbike: Scott Spark 940

kermit schreef: vr 8 oktober 2021, 09:05
Prulleman schreef: vr 8 oktober 2021, 08:36 :o :o :o
Sterker nog, mij interesseert het geen bal wanneer Scott weer eens een overpriced fiets in de winkels deponeert :o :D
Voor de mooiste dingen moet je nou eenmaal betalen. 😜
Gesloten