koenhuntjens schreef: ↑di 30 november 2021, 15:14
Ik heb geprobeerd op verzoek van Scott om mijn oud X01 boost crank te plaatsen met een 0mm kettingblad. Qua clearance kan het in combinatie met 34t oval blad maar het is krap. Daarnaast geen aanrader omdat de crankarmen meer naar binnen staan en vervolgens je schoenen potentieel tegen de achterbrug laten komen.
Dan was mijn vermoeden gebaseerd op theorie toch juist.....
Goed dat je het proefondervindelijk hebt vastgesteld
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Ook een van de gelukkige met een Spark 2022 Comp Kleur soms zwart, blauw of paars. Aanrader!
Hope/DT421 setje en X01 AXS groep van mijn oude spark erop gezet.
Ik heb geprobeerd op verzoek van Scott om mijn oud X01 boost crank te plaatsen met een 0mm kettingblad. Qua clearance kan het in combinatie met 34t oval blad maar het is krap. Daarnaast geen aanrader omdat de crankarmen meer naar binnen staan en vervolgens je schoenen potentieel tegen de achterbrug laten komen. Ik heb gekozen om oud crank te verkopen en nieuw x01 te bestellen bij bikecomponents (levertijd maart 2022).
Nu maar opzoek naar de kussentjes van @nochain want mijn eerste lakputje door die twinloc shifter is een feit
Mijn oude Spark staat tevens te koop op dit forum met de onderdelen van deze Spark;)
koenhuntjens schreef: ↑di 30 november 2021, 15:14
Ik heb geprobeerd op verzoek van Scott om mijn oud X01 boost crank te plaatsen met een 0mm kettingblad. Qua clearance kan het in combinatie met 34t oval blad maar het is krap. Daarnaast geen aanrader omdat de crankarmen meer naar binnen staan en vervolgens je schoenen potentieel tegen de achterbrug laten komen.
Dan was mijn vermoeden gebaseerd op theorie toch juist.....
Goed dat je het proefondervindelijk hebt vastgesteld
Ik ga mijn DUB XX1 crank ook verkopen om die reden. Als het goed is past mijn Power2Max op een NX Eagle GX superboost crank die ik heb laten bestellen.
Prachtige bikes de nieuwe Sparks. De weinige gelukkigen die deze hebben kunnen bemachtigen zouden min of meer wel verplicht een SYS moeten aanmaken. Dan heeft de rest ook wat om naar te kijken
Ja zeker fraaie bikes die ik hier voorbij zie komen.
Alleen…misschien is het vloeken in de (Scott) kerk maar worden ze tegenwoordig standaard met skinwalls geleverd - en ben ik dan de enige die dat niet echt mooi vind?
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Wiel-Maat schreef: ↑di 30 november 2021, 19:48
Ja zeker fraaie bikes die ik hier voorbij zie komen.
Alleen…misschien is het vloeken in de (Scott) kerk maar worden ze tegenwoordig standaard met skinwalls geleverd - en ben ik dan de enige die dat niet echt mooi vind?
Wiel-Maat schreef: ↑di 30 november 2021, 19:48
Ja zeker fraaie bikes die ik hier voorbij zie komen.
Alleen…misschien is het vloeken in de (Scott) kerk maar worden ze tegenwoordig standaard met skinwalls geleverd - en ben ik dan de enige die dat niet echt mooi vind?
Ik vind er ook niks aan hoor.
Maar ja als je hele fiets al saai zwart maakt dan moet je toch nog iets doen om dat ding op te laten vallen.
Ze maken best leuke gekleurde frames dus daar ligt het niet aan.
Wiel-Maat schreef: ↑di 30 november 2021, 19:48
Ja zeker fraaie bikes die ik hier voorbij zie komen.
Alleen…misschien is het vloeken in de (Scott) kerk maar worden ze tegenwoordig standaard met skinwalls geleverd - en ben ik dan de enige die dat niet echt mooi vind?
Alleenb de rc comp, de witte rc pro (in real live de mooiste in de line-up wat mij betreft) en 1 van de 900 modellen.
(zou wellicht nog kunnen dat sommige bikes anders gespec'd uit de fabriek gaan komen ivm schaarste in parts, maar daar heb ik nog geen zicht op)
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Ik heb geprobeerd op verzoek van Scott om mijn oud X01 boost crank te plaatsen met een 0mm kettingblad. Qua clearance kan het in combinatie met 34t oval blad maar het is krap. Daarnaast geen aanrader omdat de crankarmen meer naar binnen staan en vervolgens je schoenen potentieel tegen de achterbrug laten komen. Ik heb gekozen om oud crank te verkopen en nieuw x01 te bestellen bij bikecomponents (levertijd maart 2022).
Ik snap dit even niet....... Boost is Boost. Dan ga je met een nieuwe crank toch niet voorkomen dat je schoenen de achterbrug raken?
Of is de Q gewoon anders, dan snap ik het, maar die keuze heb ik niet meer gezien na XX
Ik heb geprobeerd op verzoek van Scott om mijn oud X01 boost crank te plaatsen met een 0mm kettingblad. Qua clearance kan het in combinatie met 34t oval blad maar het is krap. Daarnaast geen aanrader omdat de crankarmen meer naar binnen staan en vervolgens je schoenen potentieel tegen de achterbrug laten komen. Ik heb gekozen om oud crank te verkopen en nieuw x01 te bestellen bij bikecomponents (levertijd maart 2022).
Ik snap dit even niet....... Boost is Boost. Dan ga je met een nieuwe crank toch niet voorkomen dat je schoenen de achterbrug raken?
Of is de Q gewoon anders, dan snap ik het, maar die keuze heb ik niet meer gezien na XX