Scott Spark 2022

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
Gebruikersavatar
Torsten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 31 juli 2019, 13:39

Ik zie op MP dat MTBHeeze een nieuwe lading krijgt rond 25 maart. En dat 1 maart de testfietsen in de verkoop gaan. Voor wie er op zoek is. Ik ken deze verkopende partij niet.
De beentjes van Enrique Mas, que?'
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

die is eerder hier ter sprake gekomen.. is in ieder geval geen officiele dealer en daarom mogelijk lastig met garantie.
Gebruikersavatar
Torsten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 31 juli 2019, 13:39

Ja dat is dan misschien lastig. Maar ik lees hier verhalen van mensen die 14 maanden op een fiets moeten wachten :o Dan is dit misschien gewoon een goede kans
De beentjes van Enrique Mas, que?'
W_H
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 27 december 2021, 15:22

Ik krijg net info van mijn dealer dat de spark 900 Tuned, voor mij gepland staat begin mei.
Dat zat zou al bij al dan nog een meevaller zijn.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 16:34 Ja dat is dan misschien lastig. Maar ik lees hier verhalen van mensen die 14 maanden op een fiets moeten wachten :o Dan is dit misschien gewoon een goede kans
zolang het een weloverwogen keuze is :bier:
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 16:27 Ik zie op MP dat MTBHeeze een nieuwe lading krijgt rond 25 maart. En dat 1 maart de testfietsen in de verkoop gaan. Voor wie er op zoek is. Ik ken deze verkopende partij niet.
Geen dealer, grijze import, je bent 2e eigenaar als je daar koopt en dus....geen garantie. Factuur is niets waard.
Laatst gewijzigd door Har77 op vr 21 januari 2022, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
bertp
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 27 juli 2013, 17:10

Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 16:34 Ja dat is dan misschien lastig. Maar ik lees hier verhalen van mensen die 14 maanden op een fiets moeten wachten :o Dan is dit misschien gewoon een goede kans
Ik wil specifiek een 900 axs en geen andere. En die zijn voorlopig toch nog nergens in de benelux uitgeleverd geloof ik. Dus ja, dan is het wachten hé.
Het is nu ook niet dat ik 14 maanden zonder mtb zit😉
Gebruikersavatar
Torsten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 31 juli 2019, 13:39

bertp schreef: vr 21 januari 2022, 17:15
Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 16:34 Ja dat is dan misschien lastig. Maar ik lees hier verhalen van mensen die 14 maanden op een fiets moeten wachten :o Dan is dit misschien gewoon een goede kans
Ik wil specifiek een 900 axs en geen andere. En die zijn voorlopig toch nog nergens in de benelux uitgeleverd geloof ik. Dus ja, dan is het wachten hé.
Het is nu ook niet dat ik 14 maanden zonder mtb zit😉
:-q
De beentjes van Enrique Mas, que?'
Gebruikersavatar
Torsten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 31 juli 2019, 13:39

Har77 schreef: vr 21 januari 2022, 17:07
Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 16:27 Ik zie op MP dat MTBHeeze een nieuwe lading krijgt rond 25 maart. En dat 1 maart de testfietsen in de verkoop gaan. Voor wie er op zoek is. Ik ken deze verkopende partij niet.
Geen dealer, grijze import, je bent 2e eigenaar als je daar koopt en dus....geen garantie. Factuur is niets waard.
Toch wel benieuwd hoe ze dan toch aan al die bikes komen, ze hebben ze dus wel.
De beentjes van Enrique Mas, que?'
Exision
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12
Mijn mountainbike: mist een gashendel..

Die van mij komt volgens de planning in de eerste of tweede week September, dus ruim op tijd voor seizoen 2023! ;) Hahaha, het is nu eenmaal zo. Sometimes you win, sometimes you loose. Kan ik mooi tot dan elke dag dit topic checken.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Torsten schreef: vr 21 januari 2022, 17:26
Har77 schreef: vr 21 januari 2022, 17:07

Geen dealer, grijze import, je bent 2e eigenaar als je daar koopt en dus....geen garantie. Factuur is niets waard.
Toch wel benieuwd hoe ze dan toch aan al die bikes komen, ze hebben ze dus wel.
Nee. Ook daar zijn de leverdata onder vbh. Het is bekend waar die bikes vandaan komen.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
McLambo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 265
Lid geworden op: vr 30 november 2007, 17:16
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Vanavond even gaan kijken bij mijn fietsmaat die vanmorgen zijn Spark comp heeft opgehaald.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was. Prachtig metallic geel, net spuitwerk, bijzonder ontwerp frame en vering, snelle stance, en heel goede afwerking :-q
- Canyon Neuron CF (2020 -heden)
- Merida Big Nine XT Editin (2014 - 2021)
wolf75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 09:53
Mijn mountainbike: Scott Spark 940

Ververs schreef: vr 21 januari 2022, 11:22 Inderdaad had ik mij daar ook op verkeken toen ik een SQ Lab 311 FL-X Carbon Riser (30 mm, 12 graden backsweep) ging plaatsen op mijn RC Comp.
Uiteindelijk wel gelukt met veel vet en moest de stem iets uit elkaar duwen om het carbon stuur zonder beschadigingen te kunnen monteren.
Ik heb altijd gereden met 12 graden backsweep en kon niet wennen aan het straight stuurtje.
Afbeelding
Vanmiddag bij een fietsenzaak geweest om een alternatief merk Riser te monteren. Ze hebben een BBB van 15 mm.door de stuurpen proberen te wurmen, maar dat is ze niet gelukt. Ze hadden nog wat 2e hands sturen liggen, deze gingen er allemaal niet door. Toevallig had een maat van mij nog een Renthal Fatbar liggen. Deze heeft een Riser van 10mm en ging er makkelijk doorheen. Zondag effe proef rijden. Is het wat dan spuit ik hem in de matzwarte plastiedip en verpats ik hem wel weer als de Syncros binnen is. Goud vind ik niet mooi op mijn blauwe bike.
lapinou
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: do 14 oktober 2021, 09:12

bertp schreef: vr 21 januari 2022, 11:48 Deze week telefoon gekregen van lbs. Ze hebben eindelijk bericht gekregen van Scott omtrent levertermijn. De 900 axs zou eind Juli geleverd worden.
Dat is dan 14 maanden na bestelling.
Dan zal ik dus in Juli nog 1x met mijn bijna 7 jaar oude spark naar de bergen moeten gaan, en dat wou ik nu net niet.
Het is niet anders, luxeprobleem.
Mijn bestelde Spark RC wordt geleverd... midden Augustus :(
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1578
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

lapinou schreef: za 22 januari 2022, 12:25
bertp schreef: vr 21 januari 2022, 11:48 Deze week telefoon gekregen van lbs. Ze hebben eindelijk bericht gekregen van Scott omtrent levertermijn. De 900 axs zou eind Juli geleverd worden.
Dat is dan 14 maanden na bestelling.
Dan zal ik dus in Juli nog 1x met mijn bijna 7 jaar oude spark naar de bergen moeten gaan, en dat wou ik nu net niet.
Het is niet anders, luxeprobleem.
Mijn bestelde Spark RC wordt geleverd... midden Augustus :(
En dan meteen in de 2023 kleuren? :winkie:

(Ik ben toch serieus benieuwd naar hoeveel modeljaar 2022 Spark RC's ze uiteindelijk wereldwijd hebben geproduceerd/geleverd voordat het 2023 model zijn intrede doet)
carbon bike, titanium collarbone...
Gesloten