“We” staan er weer mooi op - route Bergen op Zoom

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
bertp
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 27 juli 2013, 17:10

Hilhoven schreef: zo 1 november 2020, 23:35 Er rijden van oudsher al veel Belgen rond in de omgeving. Dat zijn ook locals.
Bedankt hiervoor.
Als Belg die op 500m van de grens woont ben ik inderdaad ook een local.
Wanneer je het bos in duikt vergeet je namelijk even dat er grenzen zijn...
En een NL mtb'er of BE mtb'er is toch gewoon een mtb'er niet?

on topic : Wat een sensatiegazetje :wink:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29980
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Als je de FB pagina van mevrouw bekijkt zie je dat ze daar vorig jaar een serieuze aanvaring heeft gehad met crossmotoren en quads.
Blijkbaar is ze nu een hetze begonnen tegen alles op wielen en heeft ze bij dit krantje een luisterend oor gevonden.
Krantje is onderdeel van het AD, een landelijke krant die al vaker MTB-onvriendelijke artikelen heeft geplaatst.
Als ik de social media goed combineer heeft deze mevrouw een hoge positie bij het waterschap, dus ze zal haar journalistjes wel kennen.
Mevrouw woont in Rotjeknor, maar BOZ is blijkbaar haar vaste stek om de knollen uit te laten.
Dus jullie moeten opzouten, zodat de knollen uit Rotterdam ongehinderd door "jullie" bos kunnen galoperen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Ik sta paf :~
Een brutaal mens heeft de halve wereld maar dit is wat mij betreft over t randje.
Iedereen mag een mening hebben en we leven in een vrij land maar dat betekent ook dat je respect opbrengt voor een ander. Als je een conflict hebt gehad is dat met personen niet een groep sport/hobbie beoefenaars.
Lekker fietsen!
Plaats reactie