Artikel over aanslagen op mtb- ers

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4286
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Mensen worden op ideen gebracht door de media. Daarom gebeurt er veel meer, dat is de prijs van vrije meningsuiting en meer journalisten en media dan personeel in de zorg.

We hebben jaren geleden de stenengooiers gehad. als dat niet in de media was gekomen had het maar 1 x gebeurt.
20 jaar geleden ook zpiets in speeltuinen hier, ik ga het bewust niet noemen wat.

Er zijn gewoon heel veel mensen die het niet trekken in deze maatschappij en met (social)media lijkt het wel of we in oorlog leven. Terwijl het allemaal best wel meevalt als je naar de statistieken kijkt. Het wordt wel veel egoïstischer en dat krijg je maar op 1 manier weg. Er moet weer echt iets vreselijks gebeuren waarbij 25% van NL omkomt.. Een groot deel van de mensheid is blijkbaar niet instaat om zonder extreme gebeurtenissen normaal met elkaar om te gaan. Een gek is van alle tijden maar als je af en toe de social media leest gooit iedereen ook zomaar wat de ether in.
Bikee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 14 februari 2019, 13:39

Dergelijke praktijken doen een mens nog maar eens afvragen in welke wereld we tegenwoordig wonen... Kwajongensstreken zullen die inderdaad niet geweest zijn, maar eerder acties van mensen die het niet kunnen hebben dat anderen in 'hun' bos of in 'hun' omgeving hun hobby beoefenen. Vreselijk gewoon!!!
Johan !!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Stevens Fatbike & Xtrail mud9

Bij ons in de omgeving Middelburg/Vlissingen werden de bordjes gesloopt en takken op de trail gelegd hopelijk is het nu over

https://www.hvzeeland.nl/nieuws/38826-m ... en-sidebar

http://ozld.nl/aaMl
Plaats reactie