Anne Terpstra op weg naar Tokio

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Je hoort en ziet er niks over bij de landelijke media. Maar gelukkig hebben wij nog zo'n energiedrankjes kanaal. Anne in beide XCO wedstrijden deze week 2e. Vandaag op Red Bull TV zij ze dat ze denkt volgende week het WK te kunnen winnen. Dus ik zou alvast maar weer klaar gaan zitten met je energie drankje en een bak chips. :winkie:

gemist? kijk hier: https://www.redbull.com/int-en/events/u ... h-republic
◼︎ Go round the outside.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Anne oogt erg sterk, zekering de afdalingen. Ze rijdt het liefste over de grootste stenen heen, gaaf! Is haar mtb al een productie bike?
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Als je ziet waar ze op haar Home trails van af dendert. :o Dan snap ik dan zo’n rotsen tuintje niet zo veel voorstelt.

Of die fiets al ik productie is zal je Ghost moeten vragen.
◼︎ Go round the outside.
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Ze reed Nove Mesto op de nieuwe Ghost Fully
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Echt genoten van haar wedstrijden! De winst die ze dalend boekt vind ik ronduit opwindend ...
Maar ook qua indeling van de wedstrijden vind ik haar erg sterk. Ze lijkt naar het einde van de wedstrijd toe altijd net iets meer te hebben dan de meeste concurrenten.
En dat de overige media er niet over reppen ... Inderdaad jammer. Milan Vader zijn prestatie vond ik nog verrassender, wat nieuwswaardigheid betreft, maar daar hoor/zag ik ook vrijwel niets van.

Anne Terpstra op weg naar Tokio.... Het is nog niet zo ver, maar zo consistent als ze rijdt mag je haar niet eens een outsider noemen, maar gewoon een kanshebber op de titel. Ik kijk er naar uit!
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Een aantal lijken de techniek te hebben door ze allemaal op een hoop te willen rijden. Vergeten alleen dat ze zelf ook moe worden. Anne pakt ze dan als de beetjes leeg raken en ze zelf nog wat over heeft. Het is niet alleen dom vermogen op je pedalen zetten, maar ook het spel kunnen spelen.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Wat voor de kijker dan weer erg plezierig is, want er kan zoveel in zo'n wedstrijd veranderen. Het blijft gewoon spannend!
(Off-topic voorbeeld: Ik had nooit gedacht Schurter achteraan te zien rijden, maar ook nooit meer gedacht hem in de laatste ronde bijna vooraan te zien rijden! Prachtige sport!)
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaneVino schreef: ma 5 oktober 2020, 15:32 Echt genoten van haar wedstrijden! De winst die ze dalend boekt vind ik ronduit opwindend ...
Ik had de indruk dat een aantal van de nieuwkomers er nog een schepje bovenop deden! Die Deense op haar hardtail onder andere!!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Mijn theorie, Anne en Pauline zijn er even uit geweest door Corona en een operatie. Die zijn ontzettend hard gaat trainen om weer op hun niveau te komen. De “jonkies” zijn lekker bezig gebleven. En misschien heeft de gevestigde orde wel even lekker rustig aan gedaan waardoor ze nu even aansluiting missen. (Anne Tauber hersteld nog van een blessure, en Jolanda was ziek)
◼︎ Go round the outside.
spec rider
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: do 11 oktober 2007, 15:22

Jurriaan schreef: ma 5 oktober 2020, 13:23 Anne oogt erg sterk, zekering de afdalingen. Ze rijdt het liefste over de grootste stenen heen, gaaf! Is haar mtb al een productie bike?
Staat nog niets op de Ghost website maar is al wel op internet te vinden inclusief volledige afmontage, geometrie en prijzen. Alles boven maat S is 120/115 mm en XS en S zijn 100/107mm: https://www.rockmachine-germany.de/Fahr ... -2021.html
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Dat inderdaad, die opbouw in de wedstrijd, knap hoor. Dat dalen doet denken aan Neff 8)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

spec rider schreef: ma 5 oktober 2020, 17:45 Staat nog niets op de Ghost website maar is al wel op internet te vinden inclusief volledige afmontage, geometrie en prijzen. Alles boven maat S is 120/115 mm en XS en S zijn 100/107mm: https://www.rockmachine-germany.de/Fahr ... -2021.html
Die wielbasis :o :o :o :o :o :o Vind je het gek dat Anne zo goed daalt.
En mist ze daardoor net de punch in de klim?
v_schultinge

Lars TB schreef: ma 5 oktober 2020, 16:14
PaneVino schreef: ma 5 oktober 2020, 15:32 Echt genoten van haar wedstrijden! De winst die ze dalend boekt vind ik ronduit opwindend ...
Ik had de indruk dat een aantal van de nieuwkomers er nog een schepje bovenop deden! Die Deense op haar hardtail onder andere!!
Oostenrijkse.....
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

v_schultinge schreef: ma 5 oktober 2020, 20:50
Lars TB schreef: ma 5 oktober 2020, 16:14

Ik had de indruk dat een aantal van de nieuwkomers er nog een schepje bovenop deden! Die Deense op haar hardtail onder andere!!
Oostenrijkse.....
Nee, niet Vali Höll... .


Maar inderdaad, Laura Stigger is een Oostenrijkse.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie