Beter dan tubeless en beter en dan binnenbanden.
En met lekke band kan je gewoon terug naar huis rijden zonder lucht met deze insert en ook geen problemen met je wielset.
Ze kosten 72 euro per stuk.
https://www.vittoria.com/us/air-liner-vittoria
De nieuwe mtb banden insert
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2127
- Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
- Mijn mountainbike: Massi Team advanced
Pat heeft er een review over geschreven:
http://www.mountainbikereviews.nl/
http://www.mountainbikereviews.nl/
massen schreef: ↑di 26 februari 2019, 08:06 Pat heeft er een review over geschreven:
http://www.mountainbikereviews.nl/
De directe link voor de liefhebbers. (staat hier ook op de homepagina.)
http://www.mtbvakantie.com/#post129
Alleen Paganini snapt er geen hout van want dit is voor tubeless banden waar je nog antilekvloeistof aan toevoegt.
Vooral ontworpen voor lomp rijwerk (idd stenen en spul) of geen downtime tijdens wedstrijden. (zodra je het gewicht
accepteert als wedstrijdrijder.)
@ Sama, het is toch een heel andere compound dan isolatiemateriaal.
Maargoed, ik zie weer een zoveelste Paginana topic opkomen waar asap een abus op verschijnt.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Ik snap het zeker de Alma weer terug naar oldschool TubelessPat. schreef: ↑di 26 februari 2019, 11:57massen schreef: ↑di 26 februari 2019, 08:06 Pat heeft er een review over geschreven:
http://www.mountainbikereviews.nl/
De directe link voor de liefhebbers. (staat hier ook op de homepagina.)
http://www.mtbvakantie.com/#post129
Alleen Paganini snapt er geen hout van want dit is voor tubeless banden waar je nog antilekvloeistof aan toevoegt.
Vooral ontworpen voor lomp rijwerk (idd stenen en spul) of geen downtime tijdens wedstrijden. (zodra je het gewicht
accepteert als wedstrijdrijder.)
@ Sama, het is toch een heel andere compound dan isolatiemateriaal.
Maargoed, ik zie weer een zoveelste Paginana topic opkomen waar asap een abus op verschijnt.
Ah tubeless is tegenwoordig oldschool, dan snap ik het weer. De moderne mens heeft natuurlijk tubolito.PaganiProductions schreef: ↑di 26 februari 2019, 12:17 Ik snap het zeker de Alma weer terug naar oldschool Tubeless
Waar woke is, is vuur
-
- Extreme Biker
- Berichten: 529
- Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
- Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019
Waarom beter dan tubeless.PaganiProductions schreef: ↑ma 25 februari 2019, 22:51 Beter dan tubeless en beter en dan binnenbanden.
En met lekke band kan je gewoon terug naar huis rijden zonder lucht met deze insert en ook geen problemen met je wielset.
Ze kosten 72 euro per stuk.
https://www.vittoria.com/us/air-liner-vittoria
Geloof toch niet alles wat de fabrikanten zeggen.
Verkooppraatjes.....
-
- Moderator
- Berichten: 13035
- Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05
Fabrikant beweert ook helemaal niet dat het beter is dan tubeless. Dat zegt Wouter, die even over het hoofd ziet dat dit ding alleen werkt met een tubeless setup. Tenzij je de insert beschouwt als een soort binnenband
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
-
- Pro Biker
- Berichten: 1388
- Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
- Mijn mountainbike: Yeti asr turq
Wat voor een druk had je ingedachten dan?
Sneeuwmonster
Er is ook nog een andere aanbieder, iets met Noodle in de naam volgens mij.
Het lijkt mij wel wat om de volgende keer dat er weer nieuwe tubeless smurrie in moet meteen mee te pakken. Vooral omdat de bandenwangen van mijn Onza skinwalls echt meteen superslap worden bij lagere bandendruk, moet ze echt behoorlijk hard oppompen om er ook op hardere ondergronden nog fatsoenlijk mee door een bocht te kunnen...
Het lijkt mij wel wat om de volgende keer dat er weer nieuwe tubeless smurrie in moet meteen mee te pakken. Vooral omdat de bandenwangen van mijn Onza skinwalls echt meteen superslap worden bij lagere bandendruk, moet ze echt behoorlijk hard oppompen om er ook op hardere ondergronden nog fatsoenlijk mee door een bocht te kunnen...