De vernieuwde 2019 YT Jeffsy......nice!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

@Mfacey, ik bedoelde juist testen die gedaan zijn tussen een stumpjumper comp Carbon, fuel ex en oa Jeffsy van dezelfde prijsklasse! Dan is de Jeffsy zeker afgemonteerd met betere onderdelen. Echter zie je dan vaak dat de fietsen in de test niet veel voor elkaar onder doen. Dus dat ondanks de veel duurdere componenten. Vandaar regelmatig de stelling dat dure onderdelen op een frame zetten niet altijd per definitie een betere fiets opleverde.

Anyway, laten we niet afdwalen van de schitterende bike die je hebt aangeschaft :-q de testen die ik gelezen heb van de vorige en de nieuwe Jeffsy zijn veel belovend! En zeker in die rode kleur een erg gave bike :-D
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Makkelijk schreef: zo 13 januari 2019, 21:40 Ik ben 1.85 en mn zadel moet op 83cm... qua maten zou de L goed zijn maar de seatpost is dan niet op hoogte te krijgen. Weet niet eens of dit ding een 200mm dropper kwijt zou kunnen. Maar ik snap t wel, lage standover is heerlijk.
Staat aangegeven hoe lang de droppen is, qua totaalmaat. Een XL wordt weleen slagschip.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16809
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Al op pagina twee en nog niet één foto? Tssss.
Beetje moeite doen aub.
Afbeelding

Beauty dit hoor, deze kleurstelling is wat mij betreft echt top (en de hele fiets ziet er los van de kleur zeer goed uit imo).
En wat betekent beter getest? Misschien adverteert Specialized alleen maar wat meer dan YT...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Is het alu model nou het oude frame? Dat is wel jammer. YT had nog niet zo lang geleden nog een speciale editie van de Capra met alu frame en high-end afmontage, toen dacht ik even dat het de goede kant op ging.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2464
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Gave bak hoor.

Ik zag ook de rij impressie op Enduro voorbij komen en even doorgeklikt naar YT. Sinds de Vendetta weet ik dat long en Slack en 140mm voor mij ook in NL werkt. Een Jeffsy zou dus kunnen. De mooiste kleur is voor mij het Ember Oranje van de Comp.

Ik zou graag ook wat kunnen customizen in de opbouw zoals bij Propian kan bijvoorbeeld. Ik kan mijn gezochte combinatie van frame, wielen, vering en afmontage eigenlijk niet vinden. Maar voor de prijs is het eigenlijk een no-brainer, sommige andere opties betaal ik hetzelfde voor alleen het frame.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Plaats reactie