World Cup MTB 2019

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Tsjibiti schreef: zo 11 augustus 2019, 14:30
Tijgerhaai schreef: zo 11 augustus 2019, 12:53 Beetje balen dat Anne Terpstra tweede werd.
Hoezo balen. Is dat een kennis van je ?
Dat jij dikke vrienden met Adri van der Poel bent betekend niet dat iemand kennis van een rijder moet zijn om ook fan te zijn...
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

BFF met Adri zou ik zelfs zeggen...


Ze hebben nog een beetje gevoel voor stijl op de hip jump na de bevoorrading... Meer hip jumps in XC 8)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3239
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Mathieu van der Poel maakt de sport kapot :

“Ik vind dat Van der Poel slimmer moet zijn, want er haken veel mensen af”, aldus de wereldkampioen mountainbiken van 1975. “Na 4 ronden heb je tegenwoordig alles gezien in het mountainbiken. Het is het bekijken niet meer waard. Van der Poel is een echte Hollander die alles naar zich toe wil trekken. Dat begrijp ik, maar je kunt het ook mooi maken als je de beste bent, want ik vind het niet meer mooi. Van der Poel maakt de sport een beetje kapot.”
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Twee mooie wedstrijden weer vanmiddag. :-q

Van der Poel is op het moment gewoon de allerbeste. Zonde dat hij de World Cup niet afmaakt en het WK niet doet. Want hij zou zeer goede kans maken om ze allebei te winnen. Die olympische droom is in ieder geval bijzonder realistisch. Zoveel is wel duidelijk.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

tiewrap schreef: zo 11 augustus 2019, 15:09 Mathieu van der Poel maakt de sport kapot
Nino zegt net wat anders...
◼︎ Go round the outside.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

VdP beste (XC) Mountainbiker v.h. moment.
Onderlinge verhouding Nino-Mathieu dit seizoen = 1-9
Deze was wel heel indrukwekkend, Nino in zijn eigen achtertuin gewoon stuk rijden :o
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Met zijn eigen spelletje nog wel. :-q
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

tiewrap schreef: zo 11 augustus 2019, 15:09Mathieu van der Poel maakt de sport kapot :
Als je De Vlaeminck quote en veldrijden door mountainbiken vervangt moet je er natuurlijk wel een realistisch jaartal op plakken :roll:


Maar inderdaad lullig dat Nino nu in Snowshoe die 33 overwinning moet gaan halen in plaats van voor z'n homecrowd; hij had best een meter voor de streep kunnen wachten om Nino zijn feestje niet te bederven...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Een mooie en heel verstandige race gereden.
Je moet het toch maar doen....
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

cheeta schreef: zo 11 augustus 2019, 15:28
tiewrap schreef: zo 11 augustus 2019, 15:09Mathieu van der Poel maakt de sport kapot :
Als je De Vlaeminck quote en veldrijden door mountainbiken vervangt moet je er natuurlijk wel een realistisch jaartal op plakken :roll:
Roger was wel degelijk in 1975 wereldkampioen in Melchnau (CH) toen de Amerkanen de MTB nog moesten uitvinden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Bottecchia schreef: zo 11 augustus 2019, 15:13 Twee mooie wedstrijden weer vanmiddag. :-q

Zonde dat hij de World Cup niet afmaakt en het WK niet doet. Want hij zou zeer goede kans maken om ze allebei te winnen.
Ik vond het EK in Alkmaar vanmiddag toch boeiender.
Logisch dat Mathieu van der Poel met het MTB nu stopt. Het is voor hem de tweede bijzaak. Eerste bijzaak is het koersen op de weg. Hoofdzaak is het veldrijden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Maakt dat wat uit??
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Zijn hoofddoel is goud op de OS. Ook veldrijden wordt bijzaak komende winter. Na de OS zal hij denk ik alleen voor de weg gaan met in de winter wat trainigswedstrijdjes op de veldrijfiets. En wie weet wordt het wel heel moeilijk kiezen voor hem, race of mtb. Hij heeft nu echt wel geproefd hoeveel grotere de Race en de MTB zijn dan het nietige veldrijden.
Laatst gewijzigd door Biker67 op zo 11 augustus 2019, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Het is toch wel een apart fenomeen, die Matthieu van der Poel. Zó goed en krachtig. Zou hij net als zijn vader een liefhebber zijn van duivenvlees en af en toe een hoestdrankje nemen?
Ja, doei !
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Joepie de schreef: zo 11 augustus 2019, 16:33 Het is toch wel een apart fenomeen, die Matthieu van der Poel. Zó goed en krachtig. Zou hij net als zijn vader een liefhebber zijn van duivenvlees en af en toe een hoestdrankje nemen?
Hij is niet te vergelijken met zijn vader, Mathieu wint vanaf jonge leeftijd al extreem veel, heeft vanaf 2011 zo'n 255 overwinningen op de weg, in het veld en op de MTB ...... hooguit is hij na zijn geboorte in een pot toverdrank gevallen.
Verder heb je voor Veld en MTB ook nog een beetje skills nodig en dat komt nooit uit een flesje :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie