Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4790
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Michel__ schreef: vr 1 oktober 2021, 17:21 Ik wilde eigenlijk voor een Exceed CF6 gaan in blauw, maar is nu al uit voorraad....
Balen zeg. :(
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Knakker29 schreef: vr 1 oktober 2021, 13:53
markje schreef: vr 1 oktober 2021, 13:35 Prima dat ze dat doen, maar dat weten ze ook wel als de nieuwe modellen op de site zetten. Daar komen ze echt niet een week later achter. Zeker niet omdat ze dit vorig jaar ook gedaan hebben. Ik denk dat ze heel goed weten wat ze doen en dat dit gewoon puur een marketingactie is.
En welke marketinggedachte zou daar achter zitten volgens jou? Bij een introductiekorting wil je vooral reclame maken om een eerste week veel te verkopen, niets zeggen en na een week stilzwijgend een prijs verhogen als marketingactie slaat nergens op.
Iedereen lekker maken met de prijzen en na een nachtje slapen meer betalen? Geen idee, maar het is echt niet dat er ineens iemand wakker wordt en bedenkt dat de nieuwe modellen op de site staan en de prijzen nog aangepast moeten worden. Dat kan 1x, maar geen 2 jaar op rij.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 440
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Michel__ schreef: vr 1 oktober 2021, 17:21
awinkel schreef: vr 1 oktober 2021, 13:45 Er zin inmiddels weer wat Grand Canyons te koop.
Ik kwam er toevallig achter omdat ik op de site keek.
Wel vreemd dat ik geen mailtje kreeg, want ik had mij wel ingeschreven om een mailtje te krijgen zodra de GC weer op voorraad zou zijn…
Ik had ook op “stuur mij een bericht” gedrukt maar ik kreeg ook geen mail.
Ik wilde eigenlijk voor een Exceed CF6 gaan in blauw, maar is nu al uit voorraad....
Hoop dat ik voor de Spectral CF7 wel een mail krijg….
Baphi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 25 oktober 2017, 20:59

Ben benieuwd wanneer de Lux Trail CF 6 weer te bestellen is… Heb ik eindelijk de knoop doorgehakt….
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Mijn Lux TR 6 is weer retour naar Canyon. Nieuwe Trail CF6 ontvangen maar met een flinke lak beschadiging op de bovenbuis, ook nog op een gedeelte met twee kleuren. Na aardig wat heen en weer gemaild te hebben en via de chat contact gehad ben ik er met Canyon niet uitgekomen en heb ik de fiets helaas moeten retourneren.

Een vervangend frame was voorlopig niet leverbaar volgens Canyon terwijl de Lux Trails vorige week ineens wel (tijdelijk) bestelbaar en leverbaar waren... vreemd! Meteen geprobeerd om een andere te bestellen maar toen kreeg ik een melding dat de leveringsdatum onbekend was.
Nu krijg ik m'n geld wel terug maar dan heb ik nog geen fiets.
Ik ben zeer teleurgesteld over de service.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

dreezzz schreef: ma 4 oktober 2021, 23:56 Mijn Lux TR 6 is weer retour naar Canyon. Nieuwe Trail CF6 ontvangen maar met een flinke lak beschadiging op de bovenbuis, ook nog op een gedeelte met twee kleuren. Na aardig wat heen en weer gemaild te hebben en via de chat contact gehad ben ik er met Canyon niet uitgekomen en heb ik de fiets helaas moeten retourneren.

Een vervangend frame was voorlopig niet leverbaar volgens Canyon terwijl de Lux Trails vorige week ineens wel (tijdelijk) bestelbaar en leverbaar waren... vreemd! Meteen geprobeerd om een andere te bestellen maar toen kreeg ik een melding dat de leveringsdatum onbekend was.
Nu krijg ik m'n geld wel terug maar dan heb ik nog geen fiets.
Ik ben zeer teleurgesteld over de service.
Dit is het risico van een Canyon fiets kopen. In de huidige tijd met de lever problemen lijkt mij dat dit niks met service te maken heeft.

Wel met het slechte transport, want hoor wel heel veel verhalen van beschadigde fietsen.
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Doos en verpakking van het frame waren onbeschadigd. Fiets was dus met beschadiging ingepakt en verzonden.
En als je als Canyon aangeeft dat er geen ander frame/fiets beschikbaar is en de week erop zijn ze ineens wel te leveren… dan vind ik dat een slechte service.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

dreezzz schreef: di 5 oktober 2021, 11:06 Doos en verpakking van het frame waren onbeschadigd. Fiets was dus met beschadiging ingepakt en verzonden.
En als je als Canyon aangeeft dat er geen ander frame/fiets beschikbaar is en de week erop zijn ze ineens wel te leveren… dan vind ik dat een slechte service.
Dan heb je geluk dat je gelijk een nieuwe hebt kunnen bestellen! 👍🏻
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Dat dacht ik ook… helaas was ie al meteen weer uitverkocht, levering naar verwachting ‘winter ‘ .
Don Bjorn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 28 augustus 2021, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon lux trail

dreezzz schreef: di 5 oktober 2021, 11:20 Dat dacht ik ook… helaas was ie al meteen weer uitverkocht, levering naar verwachting ‘winter ‘ .
Weet niet of het om de grijze in maat L gaat maar die is op het moment beschikbaar met bezorging vanaf 8november.
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

Wil jij m dan effe voor mij bestellen want ik zie alleen maar een leverbare Trail cf7 xl staan of een Trail cf 8 in L (maar die gaat m’n budget te boven) … de rest staat volgens mij op binnenkort …‘Winter’
Don Bjorn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 28 augustus 2021, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon lux trail

dreezzz schreef: di 5 oktober 2021, 15:33 Wil jij m dan effe voor mij bestellen want ik zie alleen maar een leverbare Trail cf7 xl staan of een Trail cf 8 in L (maar die gaat m’n budget te boven) … de rest staat volgens mij op binnenkort …‘Winter’

Is inmiddels inderdaad alweer uitverkocht zie ik
RobertVDN
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 augustus 2012, 17:58

Gewoon elke dag de site ff (een aantal keer) checken. Ik had me ook ingeschreven op de maillijst voor de Grand canyon 8 en nu was hij gisteren ineens beschikbaar. Heb geen mailtje gezien. Gelukkig vertrouwde ik het al niet en heb ik de site regelmatig gecheckt dus heb er toch nog een kunnen bestellen.
Don Bjorn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 28 augustus 2021, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon lux trail

Vandaag de betaling voor de lux trail cf6 mogen doen. Ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Don Bjorn schreef: wo 6 oktober 2021, 17:51 Vandaag de betaling voor de lux trail cf6 mogen doen. Ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen.
Op welke data stond je eerste levering (toen je hem bestelde?)
Plaats reactie