Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
wijmaar
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 11:03

Nadat de lux al heel lang op Binnenkort i.p.v. Uitverkocht staat toch maar eens even geinformeerd. Zoals ik al verwachtte gaan de 2019 modellen niet meer komen, de 2020 modellen verwacht men bij Canyon eind september / begin oktober aan te kondigen.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Dat wordt nog lang wachten :o
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

wijmaar schreef: di 20 augustus 2019, 14:12 Nadat de lux al heel lang op Binnenkort i.p.v. Uitverkocht staat toch maar eens even geinformeerd. Zoals ik al verwachtte gaan de 2019 modellen niet meer komen, de 2020 modellen verwacht men bij Canyon eind september / begin oktober aan te kondigen.
Wellicht deze maand al. Op 9 augustus schreef een Canyon medewerker onderstaand bericht in een opmerking op facebook:
" Beste Jos. De 2020 modellen van de Lux zullen binnen enkele weken online verschijnen. Een exacte datum is nog niet bekend."
Bron?: Zie het antwoord op de eerste opmerking onder dit bericht:
https://www.facebook.com/Canyon.NLD/pho ... =3&theater

Ik ben zelf eigenlijk benieuwd wanneer de Exceed 2020 uit komt. Iemand eigenlijk een idee?
Gebruikersavatar
Stuntman Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: zo 10 februari 2013, 20:44

Wordt die vernieuwd of blijft het frame hetzelfde?
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Stuntman Mike schreef: di 20 augustus 2019, 23:07 Wordt die vernieuwd of blijft het frame hetzelfde?
Geen idee, maar volgens mij is het frame nog steeds redelijk up-to-date. Vorige jaar (of het jaar daarvoor) hebben ze de achterbrug boost compatible gemaakt.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Stuntman Mike schreef: di 20 augustus 2019, 23:07 Wordt die vernieuwd of blijft het frame hetzelfde?
frame is er net 1 jr, die blijft zeker hetzelfde. Verwacht alleen een versie met asx. Verder zal er weinig veranderen behalve kleuren
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

frame is er net 1 jr, die blijft zeker hetzelfde. Verwacht alleen een versie met asx. Verder zal er weinig veranderen behalve kleuren
Weet iemand hoe lang het huidige exceed frame al bestaat?
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

FranX78 schreef: wo 21 augustus 2019, 23:12
frame is er net 1 jr, die blijft zeker hetzelfde. Verwacht alleen een versie met asx. Verder zal er weinig veranderen behalve kleuren
Weet iemand hoe lang het huidige exceed frame al bestaat?
Vanaf 2015 met tussendoor een kleine aanpassing om hem boost compatible te maken.
Frieskuh
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 13:37

FranX78 schreef: di 20 augustus 2019, 23:01
wijmaar schreef: di 20 augustus 2019, 14:12 Nadat de lux al heel lang op Binnenkort i.p.v. Uitverkocht staat toch maar eens even geinformeerd. Zoals ik al verwachtte gaan de 2019 modellen niet meer komen, de 2020 modellen verwacht men bij Canyon eind september / begin oktober aan te kondigen.
Wellicht deze maand al. Op 9 augustus schreef een Canyon medewerker onderstaand bericht in een opmerking op facebook:
" Beste Jos. De 2020 modellen van de Lux zullen binnen enkele weken online verschijnen. Een exacte datum is nog niet bekend."
Bron?: Zie het antwoord op de eerste opmerking onder dit bericht:
https://www.facebook.com/Canyon.NLD/pho ... =3&theater

Ik ben zelf eigenlijk benieuwd wanneer de Exceed 2020 uit komt. Iemand eigenlijk een idee?
Kan iemand die volgende week naar Eurobike gaat missschien informeren wanneer de Lux 2020 beschikbaar komt en de specs van de verschillende modellen posten?
It never gets easier, you only go faster...
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

(Zou in september online komen).
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Frieskuh
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 13:37

Dat dacht ik ook idd, maar lees hierboven ook dat het begin oktober zou kunnen zijn. Tussen begin september en begin oktober zit toch 4 weken verschil en dat is best veel als je al een maand geen MTB meer hebt :-?. Ik zelf heb ook twee verschillende reacties gekregen van Canyon. Telefonisch is mij een maand geleden verteld dat in WK 37 (Na Eurobike) de modellen bestelbaar zouden worden, en vorige week via de week via de chat was de boodschap: ergens in september of oktober :-{ . Vandaar mijn vraag, de beurs crew zit mogelijk dichter bij het vuur.
It never gets easier, you only go faster...
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

Canyon staat al 3 jaar niet meer op Eurobike helaas..

Ik ben bang dat je nog even moet wachten en de laatste informatie die je hebt gekregen het dichtst bij de waarheid zit.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Of neem een kijkje op het forum van onze Oosterburen, MTB-news.de Daar doen zeearm hun best om als eerste te zijn met spypics en dergelijke 8)
wijmaar
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 11:03

Ik zit er sterk over te denken om de 2020 variant van de Neuron CF 9.0 SL te gaan bestellen. Iemand inmiddels al ergens iets over de 2020 modellen gelezen?
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Nog geen spy pics gezien
Plaats reactie