Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Jordyyyy
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 december 2013, 15:48

Tja waarom omzetten? Had gewoon de Trail gekocht en bekeken of die beviel? Kan toch gewoon 30 dagen probleemloos? Je krijgt zelfs alle verzendkosten terug als je een fiets retour stuurt. Hoefde je die eerdere bestelling niet voor te annuleren /omzetten.

Die andere hoef je ook pas af te rekenen wanneer hij klaar staat voor verzending. En zelfs dan houden ze hem nog 2-3 weken voor je vast met betalingsherinneringen is mijn ervaring.

Ik ben wel echt van mening dat we binnenkort nieuwe kleurtjes zien van de normale Lux. Vorig jaar was dat eind augustus.
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Jordyyyy schreef: za 28 augustus 2021, 21:04 Tja waarom omzetten? Had gewoon de Trail gekocht en bekeken of die beviel? Kan toch gewoon 30 dagen probleemloos? Je krijgt zelfs alle verzendkosten terug als je een fiets retour stuurt. Hoefde je die eerdere bestelling niet voor te annuleren /omzetten.

Die andere hoef je ook pas af te rekenen wanneer hij klaar staat voor verzending. En zelfs dan houden ze hem nog 2-3 weken voor je vast met betalingsherinneringen is mijn ervaring.

Ik ben wel echt van mening dat we binnenkort nieuwe kleurtjes zien van de normale Lux. Vorig jaar was dat eind augustus.
Had ik kunnen doen ja, maar helaas groeit het geld me niet op de rug. Kan het maar een keer uitgeven, maar wat je aangeeft is wel goed om te weten.
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Lux Trail cf 8 besteld. Komt tussen 11 oktober en 22 oktober binnen als het goed is.

Ben benieuwd
#Skraleanjers
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Idske schreef: vr 27 augustus 2021, 19:09 De mijne

Wel mijn oude banden overgezet en tubeless gemaakt. Wilde eigenlijk een nieuwe Ray voorop leggen. maar nergens te krijgen...

Zit op deze itt mn oude anthem X 2cm hoger qua stack en 2cm korter qua reach. Ga het zo even aankijken en anders eens spelen met minder spacers en langere pen.

Afbeelding

Afbeelding
Waarom dan niet de XL gepakt die 2cm meer heeft?
Idske
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 566
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 09:24
Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail
Contacteer:

Omdat ik dan totaal geen speling naar achter/beneden meer heb en de wielbasis me te lang wordt. Nu kan ik hem houden zoals hij is, wat me na de eerste rit best beviel, of er iets langer en of lager op zetten.
Bikes: Canyon Lux Trail - Canyon Grizl - Cube Agree SL
Kramsky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 6 maart 2016, 17:36

Calimero1977 schreef: za 28 augustus 2021, 20:27 Top! Thx! Enjoy your bike… wacht dus nog op de reguliere Lux, zag de trail langs komen, maar durfde mijn bestelling niet om te zetten. Nu is die helaas niet meer op voorraad… dus heb beetje twijfel. Voor beiden moet ik wachten helaas.
Dat had ik dus ook, wist ook niet dat je hem om kon zetten, en nu de levertijd van mijn lux cf7 ook nog uitgesteld naar 20 sept/01 0kt, terwijl hij afgaande op de ideal link deze week geleverd zou worden ☹
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

Kramsky schreef: zo 29 augustus 2021, 15:43
Calimero1977 schreef: za 28 augustus 2021, 20:27 Top! Thx! Enjoy your bike… wacht dus nog op de reguliere Lux, zag de trail langs komen, maar durfde mijn bestelling niet om te zetten. Nu is die helaas niet meer op voorraad… dus heb beetje twijfel. Voor beiden moet ik wachten helaas.
Dat had ik dus ook, wist ook niet dat je hem om kon zetten, en nu de levertijd van mijn lux cf7 ook nog uitgesteld naar 20 sept/01 0kt, terwijl hij afgaande op de ideal link deze week geleverd zou worden ☹
Zodra je niet hebt betaald kun je de bestelling toch annuleren?
Dan kun je toch gewoon een lux trail bestellen en wachten tot wanneer je gevraagd wordt te betalen en dan de lux annuleren?
Kramsky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 6 maart 2016, 17:36

massen schreef: zo 29 augustus 2021, 15:59
Kramsky schreef: zo 29 augustus 2021, 15:43
Dat had ik dus ook, wist ook niet dat je hem om kon zetten, en nu de levertijd van mijn lux cf7 ook nog uitgesteld naar 20 sept/01 0kt, terwijl hij afgaande op de ideal link deze week geleverd zou worden ☹
Zodra je niet hebt betaald kun je de bestelling toch annuleren?
Dan kun je toch gewoon een lux trail bestellen en wachten tot wanneer je gevraagd wordt te betalen en dan de lux annuleren?
Had de ideal link 2 weken geleden betaald, en normaal krijg je die als de bestelling binnen 2.weken geleverd wordt.
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Kramsky schreef: zo 29 augustus 2021, 15:43
Calimero1977 schreef: za 28 augustus 2021, 20:27 Top! Thx! Enjoy your bike… wacht dus nog op de reguliere Lux, zag de trail langs komen, maar durfde mijn bestelling niet om te zetten. Nu is die helaas niet meer op voorraad… dus heb beetje twijfel. Voor beiden moet ik wachten helaas.
Dat had ik dus ook, wist ook niet dat je hem om kon zetten, en nu de levertijd van mijn lux cf7 ook nog uitgesteld naar 20 sept/01 0kt, terwijl hij afgaande op de ideal link deze week geleverd zou worden ☹

Bij mij zelfs half oktober, wat eerst half september was…
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
26-er-hardtail
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 5 april 2021, 22:32

Hier vorige week bericht gekregen dat de bestelde oude Lux CF7 van half sept naar eind okt ging. Net als mijn nieuwe auto trouwens… wel jammer, begin er goed zin in te krijgen.
nickster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 438
Lid geworden op: di 30 juni 2009, 15:33
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 Custom

26-er-hardtail schreef: zo 29 augustus 2021, 20:41 Hier vorige week bericht gekregen dat de bestelde oude Lux CF7 van half sept naar eind okt ging. Net als mijn nieuwe auto trouwens… wel jammer, begin er goed zin in te krijgen.
Ik wil de slingers niet van het plafond halen, maar ik schat de kans op 70% of meer in dat je deze lux cf7 niet meer geleverd gaat krijgen. Dit is de afgelopen jaren ook steeds zo gegaan met de ''late bestellers''
26-er-hardtail
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 5 april 2021, 22:32

Serieus? En dan?

Ik had voor de zekerheid een CF6 trail (die rooie) besteld toen die voor levering op half oktober stond mocht de oude cf7 niet bevallen (te kort, te racy, anders annuleren).Krijg vandaag bericht dat die versneld is… kan volgende week geleverd.

Keuzes keuzes
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

26-er-hardtail schreef: ma 30 augustus 2021, 17:46 Serieus? En dan?

Ik had voor de zekerheid een CF6 trail (die rooie) besteld toen die voor levering op half oktober stond mocht de oude cf7 niet bevallen (te kort, te racy, anders annuleren).Krijg vandaag bericht dat die versneld is… kan volgende week geleverd.

Keuzes keuzes
Dan neem je die cf6 trail toch? Laat je de bestelling voor die normale cf7 staan.
Ga je lekker uitproberen wat je ervan vindt, bevalt ie niet stuur je hem retour. Is er wellicht inmiddels ook wat meer duidelijk over de normale cf7.
Tada, zo mooi kan het soms gewoon zijn
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

26-er-hardtail schreef: ma 30 augustus 2021, 17:46 Serieus? En dan?

Ik had voor de zekerheid een CF6 trail (die rooie) besteld toen die voor levering op half oktober stond mocht de oude cf7 niet bevallen (te kort, te racy, anders annuleren).Krijg vandaag bericht dat die versneld is… kan volgende week geleverd.

Keuzes keuzes
En als jij m annuleert, kan die bij mij geleverd worden 😉
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
nickster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 438
Lid geworden op: di 30 juni 2009, 15:33
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 Custom

26-er-hardtail schreef: ma 30 augustus 2021, 17:46 Serieus? En dan?

Ik had voor de zekerheid een CF6 trail (die rooie) besteld toen die voor levering op half oktober stond mocht de oude cf7 niet bevallen (te kort, te racy, anders annuleren).Krijg vandaag bericht dat die versneld is… kan volgende week geleverd.

Keuzes keuzes
Ja dan zou ik de trail gewoon proberen,

Kijk misschien heb ik ongelijk maar de afgelopen 2 jaren is het wel zo gegaan. Of je moet geluk hebben dat er een fiets terugkomt/geannuleerd gaat worden.

Er zal wel weer een 2022 model lux CF7 komen met een ander kleurtje, maar die zullen ook weer in 1 dag uitverkocht zijn. Qua specs zal die hetzelfde zijn als 2021 model, maar dan ook met carbon wielen en de fox dropper. Prijs 3900 schat ik in.
Plaats reactie