Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Speedfreak98 schreef: ma 22 april 2019, 12:16 Ondanks dat ik het ook allemaal geweldig vind wat Van der Poel op de racefiets presteert zie ik niet wat hem dat zal helpen bij het mountainbiken. Ik hoop natuurlijk van wel en ben blij dat hij zich nu weer gaat storten op het mountainbiken.
Vorig jaar was hij al de beste overall in de XCC races, nu met extra duurvermogen wellicht ook (nog) meer kans op XCO
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Lars TB schreef: ma 22 april 2019, 10:23 Nachtje over geslapen.


De enige verklaring voor deze overwinning is dat de koers verkocht is als een kermiskoers! Zeer netjes gespeeld door alle deelnemers!


:bier:
Je zit denk wel in de juiste richting. Dat Alaphilippe en Fuglsang een de laatste paar km hun riante voorsprong verspeelden (eerst aan Kwiatkowski) kwam omdat ze en dan vooral Fuglsang niet meer vol doorreden. Waarschijnlijk omdat hij ontevreden was over het bedrag dat hij zou vangen van DeCeuninck-QuickStep als hij van Alaphilippe geklopt zou zijn is sprint.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

daarachter werd wel hard .... heel serieus hard ......gereden door vnl. Mathieu :o :o :o :o :o

https://twitter.com/LudovicVoet/status/ ... 6403325952
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Tsjibiti schreef: ma 22 april 2019, 19:48 Je zit denk wel in de juiste richting. Dat Alaphilippe en Fuglsang een de laatste paar km hun riante voorsprong verspeelden (eerst aan Kwiatkowski) kwam omdat ze en dan vooral Fuglsang niet meer vol doorreden. Waarschijnlijk omdat hij ontevreden was over het bedrag dat hij zou vangen van DeCeuninck-QuickStep als hij van Alaphilippe geklopt zou zijn is sprint.
Je leeft in een andere tijd...... je bent sowieso vaak een beetje los vd realiteit :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Laat die trol gaan joh. Die man is stuitend geobsedeerd door geld.
Je zal zo in het leven staan zeg...
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Giant-E schreef: ma 22 april 2019, 20:31 Laat die trol gaan joh. Die man is stuitend geobsedeerd door geld.
Je zal zo in het leven staan zeg...
Vaak vallen mensen in het "echt" wel mee, ik ken 'm niet persoonlijk dus kan hier alleen oordelen over zijn vaak aparte bijdrages ....... geen idee of die een correct beeld van 'm geven :bier: :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Het is te hopen van niet. :o
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

yo-eddy schreef: ma 22 april 2019, 20:37
Giant-E schreef: ma 22 april 2019, 20:31 Laat die trol gaan joh. Die man is stuitend geobsedeerd door geld.
Je zal zo in het leven staan zeg...
Vaak vallen mensen in het "echt" wel mee, ik ken 'm niet persoonlijk dus kan hier alleen oordelen over zijn vaak aparte bijdrages ....... geen idee of die een correct beeld van 'm geven :bier: :wink:
Als ik me verveel ga ik naar het Viva-forum en vraag hoeveel Red Bull en 5 jarig kind na 21:00 uur nog mag hebben. Ik denk dat Tsjibiti hier net zoiets doet.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

vibemaker schreef: ma 22 april 2019, 20:46
yo-eddy schreef: ma 22 april 2019, 20:37

Vaak vallen mensen in het "echt" wel mee, ik ken 'm niet persoonlijk dus kan hier alleen oordelen over zijn vaak aparte bijdrages ....... geen idee of die een correct beeld van 'm geven :bier: :wink:
Als ik me verveel ga ik naar het Viva-forum en vraag hoeveel Red Bull en 5 jarig kind na 21:00 uur nog mag hebben. Ik denk dat Tsjibiti hier net zoiets doet.
:lol:
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

yo-eddy schreef: ma 22 april 2019, 20:14 daarachter werd wel hard .... heel serieus hard ......gereden door vnl. Mathieu :o :o :o :o :o

https://twitter.com/LudovicVoet/status/ ... 6403325952
Dat zegt genoeg, Alaphilippe had het nog over verkeerde tussentijden op het einde.
Blijkt van niet dus.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Slechte verliezer om het op tijden te gooien.
De winnaar heeft gelijk. En die zei ‘ik zag de koplopers en wist dat ik nog podium kansen had’.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Wij hadden het overzicht op tv en konden het ook amper geloven. Laat staan als je compleet aan stront wordt gereden terwijl je denkt te pokeren voor de winst.

Wat een fenomeen die VdP, daar gaan we nog veel plezier aan beleven. :-D
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Nog eens in herhaling de laatste 20 km gekeken.
Deze fraaie ontknoping kwam door twee dingen:
a. Kwiatkowski en vooral van der Poel reden enorm hard in de laatste 5 en zeker laatse 3 km.
b. Alaphilippe en vooral de "motor" van het duo Fuglsang reden niet meer door. En een van mogelijkheden waarom met name Fuglsang niet meer vol doorreed kan zijn wat ik eerder suggereerde. Het gaat hier het wel om profwielrennen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Tsjibiti schreef: di 23 april 2019, 16:58 Nog eens in herhaling de laatste 20 km gekeken.
Deze fraaie ontknoping kwam door twee dingen:
a. Kwiatkowski en vooral van der Poel reden enorm hard in de laatste 5 en zeker laatse 3 km.
b. Alaphilippe en vooral de "motor" van het duo Fuglsang reden niet meer door. En een van mogelijkheden waarom met name Fuglsang niet meer vol doorreed kan zijn wat ik eerder suggereerde. Het gaat hier het wel om profwielrennen.
Elke koers is een kermiskoers
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Ik denk dat iedereen wel verrast was.
Op tv zie je wel dat de gegeven tussentijden snel krompen en soms ontbraken, maar er waren weinig beelden van de sneltrein VDP en Co..
Zou dit ook bewust geweest zijn?
Plaats reactie