Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Een verdieping lager sliepen ploeggenoten. Neem je matras mee en ga daar pitten.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Giant-E schreef: zo 25 september 2022, 17:41 Een verdieping lager sliepen ploeggenoten. Neem je matras mee en ga daar pitten.
Die ga je er ook niet mee lastigvallen, die hebben de rust ook nodig.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Hij sliep apart van z'n ploeggenoten omdat hij een verkoudheid had opgelopen... Even voorop gesteld dat ik een groot bewonderaar van MvdP ben....maar het is weer iedereen z'n schuld behalve van MvdP zelf als ik de media volg...om over social media nog maar te zwijgen.
Die blunder met het "plankje" lag ook aan alles & iedereen behalve....
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Toch toevallig dat die meisjes in Australië zijn, ik ben benieuwd wie die tickets betaald heeft.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Peelrijder schreef: zo 25 september 2022, 20:14 Toch toevallig dat die meisjes in Australië zijn, ik ben benieuwd wie die tickets betaald heeft.
Is nog altijd een stuk vriendelijker dan iemands knieën kapot slaan :winkie:
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ook een stuk minder verdacht....

Noem mij maar achterdochtig, maar het zou me niet verbazen als er een link tussen Evenepoel en die grietjes zou zijn.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Als iemand vervelend doet aan je deur, wat doe je dan?
Ik neem aan dat je de deur open trekt en er wat van zegt.

Als vervolgens die kinderen lastig gaan doen en je geeft iemand een duw, wat is daar erg aan?
Lijkt me totaal opgeblazen, bizar dat de politie je meeneemt omdat je iemand hebt geduwd.

Maarja kinderen lijken wel een beschermend ras te zijn tegenwoordig, je mag niks meer tegen ze zeggen.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Rayb81 schreef: zo 25 september 2022, 22:29 Als iemand vervelend doet aan je deur, wat doe je dan?
Ik neem aan dat je de deur open trekt en er wat van zegt.

Als vervolgens die kinderen lastig gaan doen en je geeft iemand een duw, wat is daar erg aan?
Lijkt me totaal opgeblazen, bizar dat de politie je meeneemt omdat je iemand hebt geduwd.

Maarja kinderen lijken wel een beschermend ras te zijn tegenwoordig, je mag niks meer tegen ze zeggen.
Mathieu, na al 3x gewaarschuwd te hebben, trekt deur open, begint te schreeuwen, meiden schrikken, willen wegrennen, er struikelt er eentje, gaan bij papa lopen janken, papa boos want het prinsesje is (zoals dat nu hoort) heilig, gezeik.

My two cents :bier:

Waren ze inderdaad Belgisch? Dat maakt het dan wel weer saillant 8)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29965
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:winkie: Ik vermoed dat dit hetzelfde clubje is dat de plank heeft weggehaald. :winkie:

Ik zet er maar een paar smileys bij, anders denken jullie nog dat ik het meen.

Ik was er zelf niet bij, maar in het algemeen kan je stellen dat je achteraf gezien dit soort dingen altijd verkeerd aanpakt .
Ieder normaal mens doet de deur open en vraagt of het ff minder kan. 1, 2 of 3x, en steeds minder vriendelijk.
Wat je in zo'n geval natuurlijk moet doen is meteen de manager bellen en bij herhaling de politie. En je advocaat, om het hele stel aan te klagen.
Maar dat doet natuurlijk niemand.
En dan kan het op deze manier uit de hand lopen...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Rayb81 schreef: zo 25 september 2022, 22:29 Maarja kinderen lijken wel een beschermend ras te zijn tegenwoordig, je mag niks meer tegen ze zeggen.
En als je wat tegen ze zegt gaan ze huilen en jij hebt een strafblad.
Zelfs papa en mama mogen niet eens meer iets zeggen, dan krijgen ze een grote mond terug.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

De rechtzaak is al geweest, afgehandeld met een geldboete, in totaal €1000,-. MvdP gaat nog in hoger beroep.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2116
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Wat een amateur...

Hij had gewoon de receptie van het hotel moeten bellen. Of bij geen gehoor de ouders aanspreken.

Blijft wel apart, dat ogenschijnlijk de andere hotelgasten op die gang er geen last van hebben gehad ? Althans, dat vertelt het verhaal niet. Ook niet als getuigen die Mathieu's verhaal zouden kunnen onderstrepen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Mike123 schreef: zo 25 september 2022, 09:31 Die 2 waren er wel erg vroeg bij met trick or treat. In het gezellige Australië.
Begint er op te lijken :-{

"De rechter gaf hem een boete van duizend dollar omdat hij een meisje een duw heeft gegeven en vijfhonderd dollar voor het andere meisje"
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

10uur NL tijd vliegt vdP terug :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Geruchten gaan dat VDP niet op een andere verdieping sliep omdat ie verkouden was, maar omdat… ‘t zijn vriendin d’r kamer was.
Plaats reactie