Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het is wel duidelijk waarom VDP de Tour niet rijdt. Als je iedere dag alleen de laatste 10 seconden zou kijken, dan heb je verder helemaal niets gemist. Gaat weer werkelijk nergens over.



Wel leuk natuurlijk dat Jumbo-Visma het zo lekker doet.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Lars TB schreef: wo 17 juli 2019, 09:31 Het is wel duidelijk waarom VDP de Tour niet rijdt. Als je iedere dag alleen de laatste 10 seconden zou kijken, dan heb je verder helemaal niets gemist. Gaat weer werkelijk nergens over.



Wel leuk natuurlijk dat Jumbo-Visma het zo lekker doet.
daarom kijk ik ook enkel naar bergritten en tijdritten want die vlakke ritten zijn pure tijdsverspilling en dan is een samenvatting aan het einde van de dag meer dan genoeg. Al denk ik wel dat VDP in die laatste 10 seconden wel heel veel schade zou kunnen aanrichten bij de sprints :-D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik denk dat van der Poel de tour de france veel te saai vind.
Hoe de etappes verlopen is veel te voorspelbaar en technisch is er geen bal aan.
Hoewel sommige het toch presteren om te vallen... :~
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Bij zo'n saai ( ingekakt zootje) kan hij mooi de fik er in steken! :evil: Ging bij het NK ook prima. Die sprint was wel tof.

Na Tokio, cape epic rijden. Ben benieuwd hoe hij dat verteerd. Zo'n meerdaagse.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Mooi hoor, europees kampioen en Milan Vader 3e, plus ticket OS binnen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Biker67 schreef: zo 28 juli 2019, 17:32 Mooi hoor, europees kampioen en Milan Vader 3e, plus ticket OS binnen.
Vader nooit van gehoord. Toen ik zojuist vernam dat Vader derde was dacht ik dat vader Adrie v.d. P. ook mee nog een keertje had meegedaan
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Tsjibiti schreef: zo 28 juli 2019, 18:52
Biker67 schreef: zo 28 juli 2019, 17:32 Mooi hoor, europees kampioen en Milan Vader 3e, plus ticket OS binnen.
Vader nooit van gehoord. Toen ik zojuist vernam dat Vader derde was dacht ik dat vader Adrie v.d. P. ook mee nog een keertje had meegedaan
Je bent me er eentje :bier:
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Tsjibiti schreef: Adrie v.d. P.
Nooit van gehoord :kiss:
Ja, doei !
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Tsjibiti schreef: zo 28 juli 2019, 18:52
Biker67 schreef: zo 28 juli 2019, 17:32 Mooi hoor, europees kampioen en Milan Vader 3e, plus ticket OS binnen.
Vader nooit van gehoord. Toen ik zojuist vernam dat Vader derde was dacht ik dat vader Adrie v.d. P. ook mee nog een keertje had meegedaan
:lol: :-q
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Tsjibiti schreef: zo 28 juli 2019, 18:52
Biker67 schreef: zo 28 juli 2019, 17:32 Mooi hoor, europees kampioen en Milan Vader 3e, plus ticket OS binnen.
Vader nooit van gehoord. Toen ik zojuist vernam dat Vader derde was dacht ik dat vader Adrie v.d. P. ook mee nog een keertje had meegedaan
Het is enkel de nieuwe Nederlandse Kampioen Cross Country.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

@Joepie De :lol:

Dat EK was afgezien van een klein missertje in de eerste ronde wel een geval van kwam, zag en overwon... Parcours zag er overigens wel leuk uit, paar kruiwagens stenen in een holle weg en je hebt best een grappige afdaling bijvoorbeeld...
awinkel schreef: wo 17 juli 2019, 15:52Hoe de etappes verlopen is veel te voorspelbaar en technisch is er geen bal aan.
Het afdalen van Alaphilippe vind ik eigenlijk een plezier om naar te kijken (alleen je moet het niet op Belgie kijken met het commentaar van die 2 angsthazen)... Zeker met de finish in Vaillore met de afdaling aan de moeilijke kant was leuk om te kijken. En Bernal is ook niet slecht...

Als de Fransen toch het parcours tekenen voor een Franse winnaar moeten ze misschien eens nadenken over een tijdrit bergaf en volgend jaar starten in plaats van finishen in Tignes :bier:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik vond deze T de F toch wel zeer de moeite om te kijken. Ook het camerawerk wordt steeds beter. En dan nog die modderstroom... Een 22 jarige Colombiaan die wint.... Ik denk dat deze T de F nu al historisch is!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Voor korte tijd. Van de poel gaat toch na goud in tokio op de weg rijden.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

corex schreef: zo 28 juli 2019, 22:17 Voor korte tijd. Van de poel gaat toch na goud in tokio op de weg rijden.
En zou, zoals dat bij een multidiscplinaire wielrenner hoort , met de fiets op de schouder die modderstroom hebben genomen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie