Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

hoe dan ook en welke plannen die ook heeft...hij zit gewoon vandaag in de kopgroep en is bezig om UAE op een hoop te rijden, heerlijk :D
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Heckler40 schreef: vr 2 juli 2021, 12:22
... en weg glippen in het geel kan natuurlijk nooit ......
Poelemans wel hoor
________
Mijn fiets
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Zou wel wat zijn. Gewoon de TdF uitrijden. Joop Zoetemelk opvolgen en de OS in Tokyo gewoon laten zitten. Dikke lol. Iedereen gefopt
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

:D daar zat ik ook al aan te denken. Benieuwd hoe die morgen de bergen over komt. Leuke tour tot nu toe, lekker onvoorspelbaar en geen ploeg die alles beheerst zoals sky dat jaren deed.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Knappe rit, morgen nog even vechten, maar ik denk dat hij op 4 minuten van Poga binnenkomt. Geen schande verder! Het doel vandaag was duidelijk: niet laten afpakken door Wout.
Waar woke is, is vuur
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik denk dat de rest van het peloton toch al weet dat Mathieu de Tour niet uit zal rijden, anders hadden ze hem nooit die voorsprong gegeven.
vd Poel heb ik weleens op meer dan 10min achterstand zien binnenkomen in een bergrit dus dat zal morgen ook kunnen gebeuren.
Ik denk namelijk niet dat hij zich helemaal kapot gaat rijden, alleen maar om het geel te houden, zijn doel is Tokyo.

Wel heel leuk te zien, de gele trui in de aanval en in de kopgroep, met Mathieu is het altijd genieten :-D
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4702
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

In het interview vandaag bij AD zegt hij letterlijk dat hijzelf de Tour wil uitrijden maar dat zijn ploeg dat waarschijnlijk niet zo verstandig vindt.

Om dan beetje lacherig te grappen met de verslaggever of hij morgen niet ook even de MTB wedstrijd kan meepakken omdat het zo dichtbij is :winkie:

En af te sluiten met te zeggen dat hij zich eigenlijk wel amuseert in de Tour ... :lol: wat en vent is het toch. :-q
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Het was een mooie kleine week in het geel voor hem en hij heeft iedereen wederom laten zien wat een aanvalslustige bikkel het is. Dat geel stond hem wel maar nu moet hij zich maar gaan focussen op zijn volgende doel.

Verder heb ik vandaag een onverslaanbare en tevens bijna onmenselijke Pogacar gezien. Bij de tijdrit zag je hem al relaxed binnenkomen en vandaag sloeg alles. Aan de ene kant prachtig maar aan de andere kant is deze Tour nu al beslist tenzij hij een keer goed onderuit gaat.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Victor1977 schreef: za 3 juli 2021, 19:53 Het was een mooie kleine week in het geel voor hem en hij heeft iedereen wederom laten zien wat een aanvalslustige bikkel het is. Dat geel stond hem wel maar nu moet hij zich maar gaan focussen op zijn volgende doel.

Verder heb ik vandaag een onverslaanbare en tevens bijna onmenselijke Pogacar gezien. Bij de tijdrit zag je hem al relaxed binnenkomen en vandaag sloeg alles. Aan de ene kant prachtig maar aan de andere kant is deze Tour nu al beslist tenzij hij een keer goed onderuit gaat.
Op dit moment vraag ik me echt af of Pogacar nou zo goed is of de rest zo slecht. Je zag het in de Giro ook al. Een niet gecrashde Roglic, Pogacar en Bernal steken mijlen ver boven de rest uit..
Waar woke is, is vuur
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Pogacar rijdt gewoon lachend omhoog, gave renner om te zien.
Dat machtsvertoon doet me een beetje aan Armstrong denken (doping buiten beschouwing gelaten).

Jammer dat Roglic zo gehavend is, ik had graag een gevecht gezien tussen meerdere renners.
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

Van de poel is uit de toer gestap.
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

MVPD is naar huis, de trainingsrit in de bergen vandaag is iets teveel van het goede :winkie:
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Wel zo verstandig. Dan heeft ie in ieder geval nog enigszins kans bij de OS. Al denk ik dat het Fluekiger of Pidcock wordt als er geen materiaalpech is...
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ja qua voorbereiding en doelmatigheid zou ik nu toch ook mijn centen inzetten op Flueckiger…
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik zet mn geld op vdP
Hij stapt niet uit de tour om 3e te worden.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Plaats reactie