Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Rayb81 schreef: za 4 januari 2020, 01:33
yo-eddy schreef: vr 3 januari 2020, 19:38 Ten tijde van de Cape Epic rijdt VdP de Tirreno Adriatico
Das een leuke ronde altijd om te volgen. Kan niet wachten, met VdP erbij is het nog leuker om te kijken omdat je van te voren al weet dat de trukendoos open gaat :D
Je hebt dan wel iemand er bij nodig die ook zo'n zelfde trukendoos heeft. Ze rijden per tweetal. Wie zou die andere moeten zijn? Sam Gaze? Ik kan helaas niet :bier:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Rayb81 schreef: za 4 januari 2020, 01:33
yo-eddy schreef: vr 3 januari 2020, 19:38 Ten tijde van de Cape Epic rijdt VdP de Tirreno Adriatico
Das een leuke ronde altijd om te volgen. Kan niet wachten, met VdP erbij is het nog leuker om te kijken omdat je van te voren al weet dat de trukendoos open gaat :D
Tijdens de ploegpresentatie gaf VdP al aan dat hij nog niet echt een idee had vd etappes etc. en of hij kwam ter voorbereiding op het Klassieke voorjaar ..... maar vermoed dat hij wel een paar ritjes aan zal kruisen ;)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Kaartjes en hotel voor het WK MTB zijn binnen ;)
#Skraleanjers
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Pro_Shifty schreef: di 14 januari 2020, 09:06 Kaartjes en hotel voor het WK MTB zijn binnen ;)
Mrs. Vibe en ik zijn afgelopen jaar bij de Worldcup in Albstadt geweest. Erg leuk; top parcours om als toeschouwer bij te zijn. WK wordt natuurlijk helemaal fantastisch. :-q
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Pro_Shifty schreef: di 14 januari 2020, 09:06 Kaartjes en hotel voor het WK MTB zijn binnen ;)
Gisteravond ook maar ff kaartjes besteld en een hotel geboekt. I blame you! :winkie: :bier:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

......als de sterkste ploeg in ééndagskoersen maar één echte angst heeft ....

https://www.cyclist.co.uk/news/7606/we- ... d-classics
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

yo-eddy schreef: vr 17 januari 2020, 17:23 ......als de sterkste ploeg in ééndagskoersen maar één echte angst heeft ....

https://www.cyclist.co.uk/news/7606/we- ... d-classics
En terecht....
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Kan niet wachten op het voorjaar :-q
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

vibemaker schreef: do 16 januari 2020, 14:28
Pro_Shifty schreef: di 14 januari 2020, 09:06 Kaartjes en hotel voor het WK MTB zijn binnen ;)
Gisteravond ook maar ff kaartjes besteld en een hotel geboekt. I blame you! :winkie: :bier:
Hahaha, sorry? :lol:
#Skraleanjers
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik heb zelfs gehoord dat ze komende zondag de race willen skippen.







Om de trui meteen aan van der poel te geven……..
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

:lol:
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

japie carbon schreef: ma 27 januari 2020, 09:44 Ik heb zelfs gehoord dat ze komende zondag de race willen skippen.







Om de trui meteen aan van der poel te geven……..
Dat had men in Bielles en Valkenburg ook gepland meen ik me nog te herinneren. Toen men toch besloot de race alsnog te rijden liep e.e.a toch iets anders af.

Iets met een beer en een huid.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Dat klopt zeer zeker, maar in die tijd won hij niet zoals nu, en had hij nog echte tegenstanders. Vooral dat laatste ontbreekt er nu aan.

En het was natuurlijk een geintje.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

japie carbon schreef: ma 27 januari 2020, 13:30 Dat klopt zeer zeker, maar in die tijd won hij niet zoals nu, en had hij nog echte tegenstanders. Vooral dat laatste ontbreekt er nu aan.

En het was natuurlijk een geintje.
Het is een combinatie, VdP wordt ook gewoon steeds beter, van Aert rijdt door omstandigheden al twee seizoenen niet op niveau. Maar meerdere veldrijders beweerden aan het begin vh seizoen (toen Mathieu nog niet mee reed) dat Iserbyt op het niveau van VdP van een seizoen eerder reed ....... toen Mathieu weer mee kwam doen bleek dat hij ook weer stappen had gezet, ondanks gebrek aan punch door meer duurtraining, bleef hij iedereen op een hoop rijden. Laatste weekend was zijn punch ook weer terug (die gast kan dat blijkbaar op "bestelling" .... even een weekje wat meer interval in Spanje, et voila :o ).
Niveau vd tegenstand wordt chronisch onderschat, voornamelijk door het belachelijk hoge niveau van VdP, doet ex WK Stybar (afgelopen voorjaar erg goed in vorm) een keer mee dan wordt ook hij compleet weggereden door de top 10 vd huidige veldrijders.

Volgende week wordt ie WK als niets echt tegenzit
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

yo-eddy schreef: ma 27 januari 2020, 18:20
japie carbon schreef: ma 27 januari 2020, 13:30 Dat klopt zeer zeker, maar in die tijd won hij niet zoals nu, en had hij nog echte tegenstanders. Vooral dat laatste ontbreekt er nu aan.

En het was natuurlijk een geintje.
Het is een combinatie, VdP wordt ook gewoon steeds beter, van Aert rijdt door omstandigheden al twee seizoenen niet op niveau. Maar meerdere veldrijders beweerden aan het begin vh seizoen (toen Mathieu nog niet mee reed) dat Iserbyt op het niveau van VdP van een seizoen eerder reed ....... toen Mathieu weer mee kwam doen bleek dat hij ook weer stappen had gezet, ondanks gebrek aan punch door meer duurtraining, bleef hij iedereen op een hoop rijden. Laatste weekend was zijn punch ook weer terug (die gast kan dat blijkbaar op "bestelling" .... even een weekje wat meer interval in Spanje, et voila :o ).
Niveau vd tegenstand wordt chronisch onderschat, voornamelijk door het belachelijk hoge niveau van VdP, doet ex WK Stybar (afgelopen voorjaar erg goed in vorm) een keer mee dan wordt ook hij compleet weggereden door de top 10 vd huidige veldrijders.

Volgende week wordt ie WK als niets echt tegenzit
https://www.hln.be/sport/wielrennen/vel ... ~aab4bbdb/
Eli geloofde er toen ook zelf nog in.

MvdP ging vorig seizoen tussendoor ook nog even op wintersport, ff skiën.
Plaats reactie