Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Elvander schreef: zo 26 mei 2019, 15:03
yo-eddy schreef: zo 19 mei 2019, 17:02 volgend weekend meer een parcours voor de echte mountainbikers daar rijdt hij nooit top tien .... :winkie:
:-q :bier:
Ja, bizar dat je met zo'n slechte techniek het wiel van Schurter kan houden in de afdaling, denk dat Schurter misschakelde toen VdP aanging anders had hij makkelijk gewonnen ...... :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
mtber29
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 1 september 2018, 15:29

Geweldige overwinning :-q

Het zou toch mooi zijn als hij het hele seizoen rijdt
Aangezien hij er zo goed voor staat
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

mtber29 schreef: zo 26 mei 2019, 19:23 Geweldige overwinning :-q

Het zou toch mooi zijn als hij het hele seizoen rijdt
Aangezien hij er zo goed voor staat
33 crossen in de winter, voorjaar op de weg ...... ook hij zal ooit een keer moeten rusten. Als hij overal gaat rijden waar hij kan winnen dan rijdt hij 365 dagen per jaar ..... en is het rap over met de pret :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Geweldig! Net de samenvatting gezien bij de NOS, goed voor de sport dat die er ook aandacht aan geven. Hoeveel wereldbekers gaat van der Poel eigenlijk rijden?
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

yo-eddy schreef: zo 26 mei 2019, 19:46
mtber29 schreef: zo 26 mei 2019, 19:23 Geweldige overwinning :-q

Het zou toch mooi zijn als hij het hele seizoen rijdt
Aangezien hij er zo goed voor staat
33 crossen in de winter, voorjaar op de weg ...... ook hij zal ooit een keer moeten rusten. Als hij overal gaat rijden waar hij kan winnen dan rijdt hij 365 dagen per jaar ..... en is het rap over met de pret :bier:
Hoe lang neemt hij nu rust dan. Want de volgende 2 wedstrijden zijn bijvoorbeeld pas in juli en dan pas in Augustus.
Dus ik heb het idee dat hij nog iets anders wil doen? Of is 2 maanden rust heel normaal?
mtber29
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 1 september 2018, 15:29

yo-eddy schreef: zo 26 mei 2019, 19:46
mtber29 schreef: zo 26 mei 2019, 19:23 Geweldige overwinning :-q

Het zou toch mooi zijn als hij het hele seizoen rijdt
Aangezien hij er zo goed voor staat
33 crossen in de winter, voorjaar op de weg ...... ook hij zal ooit een keer moeten rusten. Als hij overal gaat rijden waar hij kan winnen dan rijdt hij 365 dagen per jaar ..... en is het rap over met de pret :bier:
Dat snap ik maar ik zie hem liever op de mtb in plaats van op de weg :)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

KarinMTB schreef: zo 26 mei 2019, 19:54
yo-eddy schreef: zo 26 mei 2019, 19:46

33 crossen in de winter, voorjaar op de weg ...... ook hij zal ooit een keer moeten rusten. Als hij overal gaat rijden waar hij kan winnen dan rijdt hij 365 dagen per jaar ..... en is het rap over met de pret :bier:
Hoe lang neemt hij nu rust dan. Want de volgende 2 wedstrijden zijn bijvoorbeeld pas in juli en dan pas in Augustus.
Dus ik heb het idee dat hij nog iets anders wil doen? Of is 2 maanden rust heel normaal?
Hij rijdt Valnord en Les Gets niet, het EK XCO in Brno rijdt ie wel ....daarna nog een beetje onduidelijk, hij gaf aan Arctic Race of Norway (op de weg) te rijden van 15-18 Augustus ..... geen idee of hij daarvoor nog Val di Sole en/of Lenzerheide gaat rijden.......volgens mij weten we morgen meer. Hij zou na Nove Mesto iig bekend maken welk WK hij gaat rijden ... :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

Ik kijk al een langere tijd naar het Mountainbiken (gratis op Red Bull tv mocht je het niet weten) en ik vind het echt leuk dat nu van der Poel mee rijdt. En hoe! Heb weer genoten van de race vandaag. En zoals iemand al eerder benoemde is het goed voor de sport, ook de Cape Epic wordt steeds bekender. Waar de Nederlanders het ook goed doen!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Tja wat zullen we er van zeggen :winkie:

Laatste seizoen van Schurter :tong
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jurriaan schreef: zo 26 mei 2019, 21:12 Tja wat zullen we er van zeggen :winkie:

Laatste seizoen van Schurter :tong
Nee hoor, die ziet VDP na de Spelen weer vertrekken en domineert nog een paar jaartjes door!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Wat een deceptie vanmorgen met Anne. Zelf een rondje gaan rijden en net de heren wedstrijd terug gekeken. Wat een wedstrijd. Jammer voor ons fans dat hij even pauze neemt. Maar het is dik verdiend. :-q
◼︎ Go round the outside.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Bij Theehuis ‘t Hooge Erf op de UHR met een groepje live zitten kijken op een mobiele telefoon, daar een bestelling heeeeeeeel lang op zich liet wachten.
Wat een man tegen man gevecht met Schurter en wat een weergaloze versnelling. In het ene shot zie je de versnelling, in het volgende een gat van heb ik me jou daar. Niet nor-maal goed...
Mentale tik voor Schurter... Oeps! Daar is MvdP, nu echt! Grootste subdoel binnen, een WB winnen... nu nog die gouden plak! Het kan...
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

yo-eddy schreef: zo 26 mei 2019, 14:59 Capo di tutti Capi!!

De enige mens op aarde die in 5 seconden 15 seconden kan wegrijden :o :o :o
:lol: :lol: :bier:
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Wat een geweldenaar! Echt mooie overwinning. Ik vond hem er tijdens de race al telkens goed uitzien. Leek alsof het allemaal geen moeite kostte.

Schurter zal na een paar meter wel al geweten hebben dat hij 2e ging worden. Ik dacht overigens dat hij Lenzerheide wel gewoon ging rijden. (Zou goed uitkomen want ik ga dan kijken samen met mijn vriendin)

Normaal gezien wordt VDP de komende jaren nog sterker en beter want hij is nog maar 24 jaar oud. Dus ik zie nu al helemaal geen problemen meer voor die gouden plak!
#Skraleanjers
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4322
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Volgens mij het het vooral af van de keuze of hij het WK op de weg gaat rijden of het WK XC, dan zal de rest vervolgens worden ingevuld.
Ik zou het WK op de weg doen. Hoe vaak komt het voor dat een WK parcours je goed ligt, niet zo heel vaak in je carierre en het WK XC ligt hem waarschijnlijk 90% van de keren.
Plaats reactie