Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Idske schreef:En nino maar denken dat hij hem gelost had ;)
Je zou kunnen zeggen dat Nino hem *inderdaad* gelost heeft; door _zo_ hard door de bocht te gaan, dat vdP het niet kon bijbenen... :wink:
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
Idske
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 566
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 09:24
Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail
Contacteer:

Zou kunnen. Hij zou namelijk letterlijk. "I was happy when i dropped him" haha
Bikes: Canyon Lux Trail - Canyon Grizl - Cube Agree SL
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

to0n schreef:
Idske schreef:En nino maar denken dat hij hem gelost had ;)
Je zou kunnen zeggen dat Nino hem *inderdaad* gelost heeft; door _zo_ hard door de bocht te gaan, dat vdP het niet kon bijbenen... :wink:
Vergeet niet dat Schurter met zekerheid de meest foutloze piloot in de xco is. Geeft precies gas genoeg om anderen in de verdediging te dwingen en dus dit soort fouten te laten maken. Zag er na de finish ook stukken minder uitgewoond uit dan VDP. Mooie woorden na afloop voor VDP, dat wel, maar Schurter weet ook dat er nieuw bloed nodig is om de XCO interessant te houden met Absalon bezig aan zn jaar teveel en Kulhavy op de sukkel.
Zie overigens de twitter page van.Sagan. Lijkt erop dat die ook wakker is geworden ;-)
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Wat heeft Sagan gezegd dan?
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4322
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Net als bij veldrijden is de top gewoon te dun en dat is zeer jammer. Ik dat dat Sagan best graag zou doen af en toe, maar dat zal het team niet zo,n top idee vinden. Van aerth misschien, maarja belgen zijn af en toe net Amerikanen. Het heet nog net niet de world superprestige.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

VDP wint in La Mayenne
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

poiuytr schreef:VDP wint in La Mayenne
Geen al te grote namen daar, maar de manier waarop is wel weer demonstratief ....... VdP rijdt echt alleen maar om te winnen.

https://twitter.com/wcstats/status/871025673980325888" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Er zijn geruchten dat VDP misschien gaat starten in de WCs van Val di Sole (9-7) en Lenzerheide(25-8).
Althans volgens onderstaand artikel en die hebben het weer van een belgische krant die zegt dat het waarschijnlijk is.

http://www.bikesight.nl/van-der-poel-zo ... l-di-sole/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerst zien en dan pas geloven....
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

deefdeef schreef:Er zijn geruchten dat VDP misschien gaat starten in de WCs van Val di Sole (9-7) en Lenzerheide(25-8).
Althans volgens onderstaand artikel en die hebben het weer van een belgische krant die zegt dat het waarschijnlijk is.

http://www.bikesight.nl/van-der-poel-zo ... l-di-sole/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerst zien en dan pas geloven....
Jammer genoeg geen Valnord dan. Ws in plaats daarvan ergens een kermiskoers in Belgie voor de sponsor
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Har77 schreef:
deefdeef schreef:Er zijn geruchten dat VDP misschien gaat starten in de WCs van Val di Sole (9-7) en Lenzerheide(25-8).
Althans volgens onderstaand artikel en die hebben het weer van een belgische krant die zegt dat het waarschijnlijk is.

http://www.bikesight.nl/van-der-poel-zo ... l-di-sole/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerst zien en dan pas geloven....
Jammer genoeg geen Valnord dan. Ws in plaats daarvan ergens een kermiskoers in Belgie voor de sponsor
Half september begint de wereldbeker veldrijden al met wedstrijden in de USA :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
sjezer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 18:13

Valnord zit op hoogte. Past misschien niet in voorbereiding. En Mt saint anne is qua verplaatsing erg kostbaar. Daarnaasts als hij een goed duurblok doet komende periode, dan zijn de laatste 2 wereldbekers ideaal als voorbereiding voor het veldrijden qua opbouw in intensiteit.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

sjezer schreef:Valnord zit op hoogte. Past misschien niet in voorbereiding. En Mt saint anne is qua verplaatsing erg kostbaar. Daarnaasts als hij een goed duurblok doet komende periode, dan zijn de laatste 2 wereldbekers ideaal als voorbereiding voor het veldrijden qua opbouw in intensiteit.
Ik hoop nog steeds dat ze die CX kermis in Vegas links laten liggen en kiezen voor Cairns. XCO medaille van om het even welke kleur heeft meer glans dan welk(e) CX titel/klassement dan ook. Maar helaas zal de ploeg daar anders over denken.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
way2go
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: za 7 december 2013, 00:37

Har77 schreef:
sjezer schreef:Valnord zit op hoogte. Past misschien niet in voorbereiding. En Mt saint anne is qua verplaatsing erg kostbaar. Daarnaasts als hij een goed duurblok doet komende periode, dan zijn de laatste 2 wereldbekers ideaal als voorbereiding voor het veldrijden qua opbouw in intensiteit.
Ik hoop nog steeds dat ze die CX kermis in Vegas links laten liggen en kiezen voor Cairns. XCO medaille van om het even welke kleur heeft meer glans dan welk(e) CX titel/klassement dan ook. Maar helaas zal de ploeg daar anders over denken.
Ik zou dat geen gekke keuze vinden, maar is nu nog te vroeg. Als VDP in Val di Sole en Lenzerheide allebei podium rijdt, dan zullen ze er toch wel over gaan nadenken. VDP is sowieso niet zo'n fan van die wb wedstrijden in de VS, heeft ie wel eens geroepen in een interview. Het kan ook best prettig zijn om aan het begin van het seizoen al de keuze te maken om het cx wereldbekercircuit te laten voor wat het is. Op die manier kan hij zich volledig focussen op de nadere 2 klassementen (superprestige en DVV-trofee) en af en toe wat gas terugnemen in de piekperiodes.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

yo-eddy schreef:
poiuytr schreef:VDP wint in La Mayenne
Geen al te grote namen daar, maar de manier waarop is wel weer demonstratief ....... VdP rijdt echt alleen maar om te winnen.

https://twitter.com/wcstats/status/871025673980325888" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/DPYqVaNosbg?t=3m16s" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik hoop dat VdPoel Nino nog een keer pakt dit jaar ;)

Niks tegen Nino, maar het lijkt me gaaf als iemand hem weer een keer verslaat.
Plaats reactie