Canyon 2016

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

aurelius schreef:Nu, op dag 2, bv een Spectral 7,0 met 10% korting, ook een mudguard en asssaver...
Als er iets zinloos is op een trailbike als de Spectral is het wel een ass-saver :D
Achter het zadel met zo'n ding is niet handig...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

buffaloyann schreef:De eerste Exceeds (9.9, M) zijn geleverd in Duitsland. Zien er goed uit. Pics te vinden op
http://www.mtb-news.de/forum/t/canyon-e ... 811/page-5" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier in Nederland ook :) Teammaat heeft m al,..die van mij is net verzonden,...1,5 weken eerder dan gepland overigens !
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

kermit schreef:
aurelius schreef:Nu, op dag 2, bv een Spectral 7,0 met 10% korting, ook een mudguard en asssaver...
Als er iets zinloos is op een trailbike als de Spectral is het wel een ass-saver :D
Achter het zadel met zo'n ding is niet handig...
Je begrijpt natuurlijk dat die assavers niet standaard op die Spectral zaten, maar ook als aanbieding werden gepresenteerd, en vooral op de racerts mogen.
Assavers en echte MTB's horen niet bij elkaar, helemaal mee eens :winkie: . Je blijft er alleen maar achter hangen als het echt eens leuk begint te worden.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Peat
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 25 april 2013, 09:19

Jesss haha! Hij is er :) Nu nog een strak dameszadel gaan vinden (want deze is best smal) en pedaaltjes monteren. Ben heel benieuwd hoe ie fietst!

Hier een slechte foto:
Afbeelding
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Weet iemand of er komend jaar een nieuwe cf sl komt?
Ride like a maniac on a manic!
Gebruikersavatar
wiely
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 18 augustus 2014, 14:50
Mijn mountainbike: Evil following I

Ik verwacht een nieuwe lux met de inovaties van de exceed.
Pyga oneten29 Gif groen

Practice makes perfect, unless your practice is wrong!!
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Komt de sl meestal niet 1 jaar na de slx. Of is dat meestal 2 jaar? Ik ben wel in de markt voor een nieuwe sl met een shimano slx 1x11 afmontage. De geometrie van dat frame past me beter dan de huidige sl.
Ride like a maniac on a manic!
Zondaar
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 6 november 2008, 04:13
Mijn mountainbike: Staat naast mijn andere fiets..

Nu wel een leuke korting op enkele mtb modellen, 300 euro op de CF 6.9 en 230 op de CF 5.9

Een racefiets, maar met 330 euro korting op de Ultimate CF SL 7.0 voor 1269 kan je er eigenlijk niet meer om heen.. ;)
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Afbeelding

Vandaag mijn bijna half jaar geleden nerve al 9.9 binnen gekregen.... Deze zou pas volgende week verstuurd worden!
Meer in mijn SYS http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=126922" onclick="window.open(this.href);return false;
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
Gebruikersavatar
scott-rider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 9 november 2014, 19:05
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL

Canyon heeft ook weer een servicebeurt actie voor 85,- euro inclusief halen en brengen van de fiets.
https://www.canyon.com/nl/experience/ne ... ml?id=1357" onclick="window.open(this.href);return false;

Maandag word de mijne opgehaald :-q .
LaurentS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 20 december 2015, 12:16

scott-rider schreef:Canyon heeft ook weer een servicebeurt actie voor 85,- euro inclusief halen en brengen van de fiets.
https://www.canyon.com/nl/experience/ne ... ml?id=1357" onclick="window.open(this.href);return false;

Maandag word de mijne opgehaald :-q .
Wat doen ze dan precies dat je zelf niet kan doen? Kan mss interessant zijn voor mij als ze bvb vork en demper ook een beurt geven voor die prijs, maar dat zal wel niet?
Zondaar
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 6 november 2008, 04:13
Mijn mountainbike: Staat naast mijn andere fiets..

'' trekken wij je hele fiets uit elkaar en kijken hem minutieus na. Inclusief eventuele extra aandachtspunten als bijvoorbeeld dat vervelende kraakje dat sinds enige tijd aanwezig is of een klein slagje in je dure wiel. Zodat je weer goed uitgerust op pad kunt, letterlijk en figuurlijk."

Inclusief het transport, 75 voor de racer, 85 voor een mtb.

Vork/demper vallen daar dus niet onder, wel trekken ze bv je crank etc eruit en smeren deze in geval nodig.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Zondaar schreef:'' trekken wij je hele fiets uit elkaar en kijken hem minutieus na. Inclusief eventuele extra aandachtspunten als bijvoorbeeld dat vervelende kraakje dat sinds enige tijd aanwezig is of een klein slagje in je dure wiel. Zodat je weer goed uitgerust op pad kunt, letterlijk en figuurlijk."

Inclusief het transport, 75 voor de racer, 85 voor een mtb.

Vork/demper vallen daar dus niet onder, wel trekken ze bv je crank etc eruit en smeren deze in geval nodig.
Lijkt me logisch dat ze voor dat bedrag de vork/demper laten zitten. Mooie service van Canyon!! :-q :-q
Zondaar
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 6 november 2008, 04:13
Mijn mountainbike: Staat naast mijn andere fiets..

Tuurlijk zullen er veel forum leden zijn die het ook zelf kunnen, maar er zijn ook mensen die het loshalen van de crank niet zien zitten of een ketting/cassette installatie liever aan een fietsenmaker overlaten.

Als je een minimale slag in je wiel hebt is het ook wel lekker. Ik had destijds bij de racefiets een actiebon waarmee ik de beurt voor 50 euro kon laten doen. Fiets werd goed verwend, kwam praktisch glimmend terug ;)
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Meegs schreef:Ook 2 Canyon's besteld tussen het paaseieren eten door.
Verwachte levertijd half april.
Gaat om een Canyon Spectral 8.0 en Spectral 7.0 wmn.
Levertijd loopt iets vertraging op...
Ik wacht nog even wat langer.
Gesloten