MTB- route bij Hoogersmilde vernieuwd

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
wilbveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 395
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 01:34
Mijn mountainbike: Stevens Glide ES ; Specialized Stumpjumper FSR Elite 29-er

Vorige week gereden. De route is al een heel stuk verbeterd met wat het was vooral de nieuwe stukjes.

Ben het met Sterke Jerke, Speedfreak en Neggy eens. De bewuste heuvel moet enigszins aangepast worden (stukje opvullen vanaf het hoogste punt) zodat de kuil iets vlakker wordt.
Wij waren met een groepje geoefenden maar hierbij waren ook 2 personen die bijna over de kop gingen. Je ziet de kuil erachter namelijk pas als je bijna boven bent.
Myrd
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: wo 25 juli 2007, 19:26
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel
Contacteer:

In een groep snap ik het, maar het is echt niet dat je daar met 30km p/u komt aancrossen en de fout ingaat. Kwestie van vooruit kijken. Bij de toertocht verwonderdhet me niets. Ze vielen over van alles en nog wat. Met verbazing zie je soms wat voor fietsen kennelijk nog boswaardig zijn. Zelfs iemand op een veredelde treinfiets gezien.

Neemt niet weg dat het een lastig iets is voor de weekend/mooi weer fietser. Voor een vaste route waar ook naar de camping gasten gekeken wordt is het dus handiger als het wat aangevuld wordt.
Plaats reactie