Cannondale 2014

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

KleinPalomino schreef:
I Cannondale myself. schreef:trouw aan het merk.
Nooit doen! :bier: Niet specifiek aan Cannondale maar aan geen enkel merk. Beperk jezelf niet en koop wat je mooi / leuk vindt en niet een bepaald merk omdat het net dat merk is......
Dat is ook niet wat ik bedoel met trouw. :-?
Velen die ooit eens voor Cannondale gekozen hebben zijn vaak zo te vreden, dat zij bij dit merk blijven.
Zolang alles klopt waarom niet.
Dit kan zeker ook voor een ander merk gelden.

Het is tevens geen garantie dat veranderen van spijs doet eten. Of biken in ons geval :winkie:
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
R.D.N
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: za 23 juli 2011, 23:49
Mijn mountainbike: Merida Big Nine Team carbon 2016 XX1

Cannondale is gewoon een mooi merk,maakt dikke fietsen met mooie kleuren,toch ben ik na 15 jaar nu vreemd aan het gaan :lol: maar moet zeggen dat ik toch tevreden ben.
zolang je nog kan lullen,gewoon door trappen......
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Heb voor XC nu de perfecte mix opgebouwd, ondanks ik een echt fan van Cannondale ben (zie ook mijn sys topic) heb ik een bijzondere (onverwachte) vooruitgang gemerkt toen ik van het Scalpel 29'er frame switchte naar een Santa Cruz Tallboy 2 carbon frame. Het frame is zo ontzettend veel stijver dan het Scalpel frame (en dan niet in de veering maar de zijdelingse stijfheid). Bike is opgebouwd met een Hybrid Lefty (Lefty blijft de beste vork waar ik ooit mee heb gereden) en een RaceFace crank met treated BB30 bracket (wel as stijfte maar geen BB30 lagers ellende). Denk dat wanneer je op zoek bent naar persoonlijke perfectie in een bike je zult moeten customizen, iedere fabrikant heeft zijn eigen sterke en zwakke punten...

Als endurobike nu wederom gekozen voor een Cannondale, de Lefty supermax is fenomenaal en innovatief in de goede zin en het concept van de verstelbare Veerweg, geometrie en progressiviteit is geweldig...

gelukkig heb ik nooit te maken gehad met slecht Cannondale aftersales, enkel goede ervaringen mbt garantie en communicatie.
R.D.N
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: za 23 juli 2011, 23:49
Mijn mountainbike: Merida Big Nine Team carbon 2016 XX1

xplorer schreef:Heb voor XC nu de perfecte mix opgebouwd, ondanks ik een echt fan van Cannondale ben (zie ook mijn sys topic) heb ik een bijzondere (onverwachte) vooruitgang gemerkt toen ik van het Scalpel 29'er frame switchte naar een Santa Cruz Tallboy 2 carbon frame. Het frame is zo ontzettend veel stijver dan het Scalpel frame (en dan niet in de veering maar de zijdelingse stijfheid). Bike is opgebouwd met een Hybrid Lefty (Lefty blijft de beste vork waar ik ooit mee heb gereden) en een RaceFace crank met treated BB30 bracket (wel as stijfte maar geen BB30 lagers ellende). Denk dat wanneer je op zoek bent naar persoonlijke perfectie in een bike je zult moeten customizen, iedere fabrikant heeft zijn eigen sterke en zwakke punten...

Als endurobike nu wederom gekozen voor een Cannondale, de Lefty supermax is fenomenaal en innovatief in de goede zin en het concept van de verstelbare Veerweg, geometrie en progressiviteit is geweldig...

gelukkig heb ik nooit te maken gehad met slecht Cannondale aftersales, enkel goede ervaringen mbt garantie en communicatie.
Dat merk is nu ook zo goed,het Frame waar ik nu mee rijd is veel stijver dat het frame van Cannondale.
zolang je nog kan lullen,gewoon door trappen......
Plaats reactie