Een O-wat-ben-ik-dom moment

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Vanochtend op de mtb naar het werk gefietst, want het was te bar voor de racer. Staat ergens een auto in de weg, ik wil de stoep op bunnyhoppen en knal! Staat opeens m'n linker crank recht naar beneden, terwijl de rechter nog naar achter wijst.
:oops: :oops:
Gister crank er af gehad, netjes de speling uit de lagers gehaald met 't plastic ringetje, en toen vergeten om die twee boutjes aan te draaien. Kon ik mooi met 1 been trappend verder fietsen, en op het werk met een beitel aan de slag om de boel er weer af te krijgen.

Er zijn vast meer van dit soort lulligheden gebeurt, laat ze maar komen, gedeelde smart is halve smart.
Give me little bits of / more than I can take
ras8176
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:29
Mijn mountainbike: scott spark 920
Contacteer:

Lijkt wel een beginnersvout :winkie:
Maar eh hier loopt volgens mij al een topic over. Ik zeg het maar effies voordat een mod met een sleutel gaat spelen :-q
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Ik vond 't niet echt bij de beginnersvouden passen, het was meer een gevalletje haastige-spoed-zelden-goed. Ook gevorderden maken fouten, dat mag best een eigen topicje in de lounge bar toch?
Give me little bits of / more than I can take
ras8176
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:29
Mijn mountainbike: scott spark 920
Contacteer:

Ja goed punt: on topic weer.

Tijdens een rit op schoorl mijn kettingpons en linkjes vergeten mee te nemen, aan de kant van de duinen.
Dat was een lekker loopje :~
Laatst gewijzigd door ras8176 op wo 19 december 2012, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
JaBbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 160
Lid geworden op: di 20 maart 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Kan meer dan ik aankan

in een grijs verleden na een afdaling in Zuid-Engeland gestopt bij een bikeshop en bij het fiets optillen op trottoir viel het voorwiel eruit... QR niet goed bevestigd. En dit was nog voor de 'harde fietshelmen' tijd.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Ja, prachtig topic, hebben we daarvoor!

Mijn google/phpbb search-skills aangewend, en zowaar:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... nersvouten" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar verder.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gesloten