Tina's Sterke Sherry Stories uut Zeddam

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marja
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 4 mei 2013, 18:54
Mijn mountainbike: Giant

Helaas gaat het me toch niet lukken om te komen.
Veel plezier in ieder geval.
Lekker modderrijden!
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Welke bui :o aan de andere kant van het Montferland schijnt al bijna de zon. :wink: :-D
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Dat is jammer Marja dat je niet kunt komen, maar nu heb je wel tijd genoeg om te trainen voor de volgende editie van Tina's Toertocht. 8)
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tank
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 17:23
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert Carbon 29

Ben heerlijk aan het ontbijten in de B&B, de winterschoenen zitten in de tas, heb zin in lekker blubberen straks.
Everything you need. Nothing you don't. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98498
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik was net even met onze zwaar gestoorde Labrador in het bos en die is iedere plas door geweest die op zijn pad lag.....en dat waren er veel kan ik je melden. :o Gelukkig is 'ie zwart van zichzelf zie je die modder niet zo.

Ik zag net in de krant dat Staatsbosbeheer bij Lelystad het honden uitlaten aan banden heeft gelegd. Je mag maar met max drie honden tegelijk in het bos lopen omdat mensen zich geïntimideerd voelen door die grote groepen van de hondenuitlaatservices. Hopelijk komt Natuurmonumenten hier niet met van die plannen. Straks mag je ook maar met max drie bikers gaan rijden omdat mensen zich geïntimideerd voelen. Dan is het gebeurd met Tina's Toertochten.

Jammer dat Marja niet komt!
We begonnen met een 'Ladies Ride' en er zijn er nu nog twee over!
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Gisteren nog even met de viervoeter naar het bos geweest (hotel Montferland) en het viel me hartstikke mee met de modder. Heeft het vannacht zoveel geregend dan? Jammer!

Hopelijk houden jullie het droog, en anders zijn jullie zo weer droog gewaaid. :winkie:
Veel plezier en de volgende keer ben ik er echt bij!
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Ik kan vandaag helaas niet, anders had ik graag een keer meegewild.
Jullie zullen nu wel onderweg zijn. Hopelijk is het niet teveel modderhappen vanmorgen.
Leeuwin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: di 1 januari 2013, 18:02

mochten jullie een keer minimaal een uurtje later gaan kom ik zeker mee!
Onnozel
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 13:40
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc pro

TinaToertocht schreef:Zijn er nog mensen die zin hebben morgen met ons een ritje te maken?
Ik heb soep en brood zat! :D
Vandaag kan ik helaas niet.

Misschien kun je de soep en brood invriezen voor Tina's mountainbike.nl bikerdag 2013 :wink:
Tank
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 17:23
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert Carbon 29

Wat heb ik vandaag tijdens de TinaTourTocht geleerd:
- niet 10 energierepen in de auto achterlaten (Ron nog bedankt voor de reep)
- zelfs bello is een nickname
- bello is prettig gestoord, is mijn grote vriend(in)? en luistert met de juiste instructies goed
- je na mtb honger wel 3 worstenbroodjes op kunt
- dat achterhoekse gastvrijheid betekent dat als je met een bolle buik de voordeur uit stapt, dat je dan nog eten voor onderweg krijgt aangeboden
- dat TomTom navigatie beter is dan ingebouwde autonavigatie (wel de gehele woonwijk rondom Tina gezien)
- dat ik als ex brabander daardoor het brabantse kwartiertje in ere heb gehouden (nogmals sorry sorry ....)
- dat Tina als een echte powerwoman rond rijdt
- dat Elten ontzettend leuk is, de trails daar zijn gemaakt voor mijn Camber
- dat Rotterdamse gezelligheid ook heel gezellig is
- dat Specialized eigenaren, "i am specialized" worden na verloop van tijd
- dat de verhouding vrouw / man 40 / 60 was op de mixed 'ladies' ride
- dat het weer en de modder zoals voorspeld enorm mee viel, het was heerlijk biken
- na het etensmaal kwam zelfs de zon in grote mate binnen
- dat Anneke Beerten regelmatig nieuwe Specialized spulletjes test op het parcours (haar toch eens een keer tegen zien te komen)
- dat Elten zulke indrukwekkende spring schansen heeft, dat als je die met je XC of All mountain bike neemt, je ongetwijfeld schade rijdt (jezelf inbegrepen).
- dat boven rechts niet helemaal boven rechts is
- dat dan de mobiele telefoon zeer van pas komt
- dat Achterhoekse gastvrijheid onovertroffen is.

Bedankt Tina en Smallie voor de gastvrije ontvangst en natuurlijk de beroemde soep en Wiebe en man bedankt voor gezelligheid en de lekkere worstenbroodjes, ik heb zeer van deze dag genoten.
Everything you need. Nothing you don't. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98498
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

TinaToertocht schreef: Ik zag net in de krant dat Staatsbosbeheer bij Lelystad het honden uitlaten aan banden heeft gelegd. Je mag maar met max drie honden tegelijk in het bos lopen omdat mensen zich geïntimideerd voelen door die grote groepen van de hondenuitlaatservices. Hopelijk komt Natuurmonumenten hier niet met van die plannen. Straks mag je ook maar met max drie bikers gaan rijden omdat mensen zich geïntimideerd voelen. Dan is het gebeurd met Tina's Toertochten.
Op de site van Staatbosbeheer staat het iets genuanceerder: :wink:
http://www.staatsbosbeheer.nl/nieuws%20 ... oland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet het hele gebied van Montferland is van Natuurmonumenten. Een gedeelte bij 't Peeske is van een of andere kerk en rondom Hotel Montferland is van Huis Bergh. Dus gelukkig hebben zij het niet alleen voor het zeggen. Anders was er niet eens een losloopgebied voor honden geweest.
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Deze editie van Tina's Toertocht was ook dit keer ook weer geslaag,ondanks de kleine opkomst en het te verwachte slechte weer wat niet is gekomen.
Het was na de regen van gisteren natuurlijk wel hier en daar wat modderig geworden, maar alles was goed te rijden.
Pas aan het einde van de TT hebben we een beetje regen gehad.
Ook deze keer een stuk Elten mee gepakt, aan de reacties te horen was dit wel geslaagd.
Zal niet te veel vertellen over de tocht want ik neem aan dat Tina haar bekende story weer hier op het forum zal plaatsen. :wink:
Wiebie ,wiebie's man ,Tank was een gezellig dagje met jullie.
Tina en smalletje met jullie natuurlijk ook en nog bedankt voor jullie gastvrijheid, alles was weer in de puntjes geregeld. :-q :-q
Tot een volgende TT met beter temperaturen rond 25 graden. :wink: :)
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

@Tank: Fijn dat jij het zo naar je zin hebt gehad! En na het lezen van je verslag vind ik het helemaal jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Baahhh, jammer dat ik vandaag andere zaken op het programma had staan.
Ik begrijp van 'Tank' dat jullie het naar de zin hebben gehad. Tina, ik wacht met smart op je story over de dag van vandaag.

Mooie omschrijving van de Achterhoekse gastvrijheid Tank!!! ;)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik kwam van het verslag van Tank al niet meer bij. :lol:
Het was inderdaad een gezellig dagje...... toen we éénmaal de deur uit waren. 8)
Maar gelukkig hebben we het droog gehouden! Dat is al heel wat vandaag de dag!

Ik moet nog een storietje knutselen, inspiratie is nog even zoek in the MUD.
Zullen we de deadline vaststellen op 21.00 uur morgenavond?
Moet immers wel een beetje gaan profesionaliseren zo langzamerhand.
Plaats reactie