Tour de France 2011

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
binaural
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 634
Lid geworden op: za 10 mei 2003, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized Epic Disc 2006, Trek 7000

Een natte tosti, getver! ;)

Ik vind het een prachtige tour. Ik ben een fan van Andy, maar van mij mag Contador winnen. Die toont echt ballen de laatste dagen!
fuel_80
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: wo 13 december 2006, 19:18
Contacteer:

Weet er niemand een goede livestream van de hele etappe ? Ik zag namelijk dat de NOS pas om 14:00u begint met uitzenden, maar dan hebben we de col d'agnel wel gehad :(
snahnav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: di 22 december 2009, 22:40

fuel_80 schreef:Weet er niemand een goede livestream van de hele etappe ? Ik zag namelijk dat de NOS pas om 14:00u begint met uitzenden, maar dan hebben we de col d'agnel wel gehad :(

Sporza.be
NULLA TENACI INVIA EST VIA
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Andy Schleck die vandaag tenminste laat zien dat hij durft en kan fietsen! Wow! Dit doet me denken aan Landis destijds. Apart dat saxo, euskatel en BMC er geen minuut vanaf reden...zelfs geen seconde in het dal/aanloop voor de klim.

Volhouden jongen!!
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Robbie Ruijgh for president!
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

prachtig van Andy. Jammer dat hij laatste kilometer ruim halve minuut verloor en net het geel mist.
Genoten! Nu hopen dat hij morgen geen inzinking krijgt voor zijn super aanval van vandaag. Evans kreeg er amper iets af gereden en de rest was te slecht. Contador en Sanchez pffoooee
mima
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: ma 1 november 2010, 20:18
Mijn mountainbike: Rose Psycho Path

themaniac schreef:Andy Schleck die vandaag tenminste laat zien dat hij durft en kan fietsen! Wow! Dit doet me denken aan Landis destijds. Apart dat saxo, euskatel en BMC er geen minuut vanaf reden...zelfs geen seconde in het dal/aanloop voor de klim.

Volhouden jongen!!
mmmmmmm......volgens mij was landis niet helemaal schoon tijdens die prestatie

Wat een spektakel vandaag, denk dat het morgen helemaal los gaat. Dan gaat iedereen voor zijn laatste kans, denk niet dat de toppers het op de tijdrit laten aankomen en morgen een gat willlen slaan
Stevens::: Juke Team, SCF Ultegra, X-Cross Lite
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Schleck is back.
Mateloos respect voor Andy.
Hopelijk wint hij deze tour.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Ik acht de kans nog wel aanwezig dat niet andy morgen de benen neemt, maar Frank! Dat zou wel de ultieme coup zijn.

Vandaag was ik mooi vroeg thuis, laptop in de schuur gezet, de tacx gestart en mooi 3 uurtjes meegetrapt :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Idd, maar Andy moet ook tijd winnen op Evans, een kleine minuut is te weinig op Evans en hij moet Voeckler ook lossen. Die kraakte vandaag ook weer niet daar waar Contador en Sanchez zo losten reed hij tot 100 meter onder de top met Evans mee.

Morgen zal Andy weer aanvallen als hij kan, er moet nog een minuut bij op Evans. Frank is pas de 2e troef. Een van beide moet de tour winnen en ze 1 en 2 laten worden kan alleen als Evans kraakt. Ook die heeft vandaag wel een jasje uitgedaan. Op de klim zelf reed hij in 5 km van 3.30 naar 3 minuten. Andy kraakte pas in laatste 1,5 km en verloor daar 45 seconden. Toch straf hoe hard die nog omhoog reed na al 55 km solo.Jammer van die laatste 400 meter dat hij net het geel niet pakte, dat zou hem nog meer vleugels geven!

Evans zal wel verdedigen en hopen op zijn tijdrit...remember 2008 Evans... Toen zou hij ook wel ff winnen in de tijdrit...
paso999
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 13:52
Mijn mountainbike: Pro-Flex K2 5500 Stevens Selvio
Contacteer:

shiverer schreef:Ik acht de kans nog wel aanwezig dat niet andy morgen de benen neemt, maar Frank! Dat zou wel de ultieme coup zijn.

Vandaag was ik mooi vroeg thuis, laptop in de schuur gezet, de tacx gestart en mooi 3 uurtjes meegetrapt :D

Hier staat de racefiets en Tacx ook voor de TV. De tour kijk je op een fiets. :lol:
Afbeelding
honing is voor watjes, echte mannen eten bijen!
Cannon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 229
Lid geworden op: di 18 september 2007, 22:40
Mijn mountainbike: Storck Rebel 9, Trek Saywer, Cannondale Flash

Deze uitslag is goed voor mijn sportpool 8)
Wie te vroeg juicht, heeft toch plezier gehad
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Toen erviti in de kopgroep zat maakte ik me zorgen om mijn pool, maar de echte hoop was al gevaren toen cavendish etappe zoveel pakte, idem voor Gilbert.

Nee, meedoen is belangrijker dan het winnen!

Maar de tour zelf is bloedspannend.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

haha, 80 man die buiten tijd zijn gefinished en ze mogen alle 80 mee doen. Tja, waarom dan een tijdslimiet? Als het er 10 zijn worden ze uit koers gezet. Zijn het er 80 dan niet.

Morgen wordt een spannende dag...Heb er nu al zin in. Zou een Contador of Sanchez nog wat proberen? Leopard kan hetzelfde als vandaag proberen met Frank, maar doel is de Tour winnen. Evans naar de klote rijden en Andy die nog een minuut pakt zou een droomscenario zijn. Frank die 30 seconden pakt zet weinig zoden aan de dijk...

Net op de Belg weer die rare vent van een Evans: Journalisten staan te dicht bij en komen aan zijn fiets (zegt hij). Mopper mopper, en hij zet zijn fiets in het taxi busje en doet de deur dicht. Pff...in verleden sloeg hij al mensen na de finish, kopstoten. Nee, ik heb weinig met Evans op. Krijgt nu veel respect voor zijn achtervolging, maar wat moest hij dan? Hij reed de berg zo snel mogelijk op en de rest muv F.Schleck waren al blij dat ze zijn wiel hielden.

Zo mooi dat er nog zoveel scenario`s mogelijk zijn. Van de onbevangen Contador en Sanchez, de afwachtende Evans tot en met de ploegentacktiek van Leopard.
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Eindelijk die irritante Voeckler uit het geel zeg, yes. Hoe ie vandaag al schelden en tierend de Alp d'Huez op is gereden, wat een vervelend mannetje. Een echte Fransman zullen we maar zeggen. Oké, het was ook wel veel te druk op die berg natuurlijk maar toch. Wat mij betreft mag één van de Schleckjes in het geel naar Parijs. Evans ook natuurlijk, die is van origine MTBert :winkie: Afijn, eigenlijk iedereen behalve Voeckler.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Plaats reactie