Tour de France 2011

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
superducky
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 28 december 2008, 00:37
Mijn mountainbike: cannondale flash hi mod,specialized tarmac
Contacteer:

radio 1 weer op in de auto, wat eerder bij mijn laatste klant weg om nog net de finish te zien ,bij de berg etappes lekker met het bord op schoot voor de tv(anders ook wel :D )
's avonds de avond etappe( van mij mag Mart wel vervangen worden door 1 van de live commetatoren)
Mart Smeets er uit en Wilfried de Jong met een eigen programma rondom de Tour er voor in de plaats zou een mooi alternatief zijn.
:-q ook goed
historische uitspraak van Dhr. J. Hoogeland:Lopen is lastiger dan fietsen
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ach jongens het heeft toch geen zin om mee te doen als je eenmaal weet wie de sterkste is..


Me!

En het gaat hier niet om het meedoen , maar om die vette prijs van de beste van Mountainbike.nl te zijn..
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

krijg je dan een schouderklopje of een zetje in een bocht? :lol:


hoop niet laatste te worden, dat is mijn doel :-q

Nog niet veel aanmeldingen. beetje laat topic, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen komen :-q
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

Tuurlijk ook weer aangemeld. Valt me nog redelijk mee qua inschrijvingen, toch al 12 in onze subleague.

Heeft er iemand nog een tip voor een nul-punter. Ik heb nog 1 plekkie over, maar weet het even niet meer.
"Righty tighty, lefty loosey."
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

TOUR DE GOK

beste Wielerspelletjesspelers,

de Tour de Gok bestaat al ruim 30 jaar en we ploeteren voort, ook dit jaar weer. Nieuw is dat we dit jaar de ploegentijdrit laten meetellen. We hopen dat deze mail eens wat andere gezichten oplevert en als er zich meer dan 10 nieuwe deelnemers aanmelden, wordt het prijzengeld voor het debutantenklassement verdubbeld.

een goede zomer,

Ad van Rijckevorsel



TOUR de GOK 2011



1 Je stelt een lijst van 10 renners + 5 reserverenners samen.

2 Je kunt punten behalen:

a. per etappe

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

b. met het eindklassement

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, met een verdriedubbeling als de plaats goed is voorspeld.

c. met de gele trui

5 per etappe.

d. met de ploegentijdrit

10, 9, 8, 7, 6 punten voor de eerste vijf van de winnende ploeg, 5, 4, 3, 2, 1 voor de eerste vijf van de tweede.

e. geen punten

het nulklassement is een competitie in de competitie met de bedoeling dat geen enkele renner van de ploeg punten behaalt.

3 Inleg € 5,= per lijst, men kan met meerdere lijsten deelnemen. Om alle kosten te dekken is het goed gebruik geworden dat eenieder naar vermogen wat extra’s bijdraagt. Vorig jaar werd gemiddeld per lijst € 8,89 overgemaakt, edoch voor € 6,= per lijst krijg je regelmatig een tussenstand en de eindstand. Vijf-euroklanten krijgen de eerste week normaal uitslagen, verder alleen de eindstand.
4 Dagprijs is € 2,50, met dien verstande dat in het geval van meerdere winnaars dit bedrag in de jackpot gaat en er dan de volgende dag € 5,= in staat.

5 Debutanten- en eindklassement: € 15,=, € 10,= en € 5,=. Debutantenklassement vindt doorgang in geval van tenminste 10 nieuwe deelnemers.

6 Olifanten-prijs. Er is € 30,= te verdienen voor degene die de eerste drie van het eindklassement goed voorspelt in de originele lijst.

7 X = resterend bedrag

1e prijs = 1/2 van X +/+ evt. jackpot

2e prijs = 1/3 van X

3e prijs = 1/6 van X

8 Voor het nulklassement geldt dezelfde verdeling.

9 Het inleggeld dient op 5 juli in ons bezit te zijn. Giro: 4472026 t.n.v. Ad van Rijckevorsel, Nijmegen (vanaf 8 juli worden er geen tussenstanden meer verstuurd aan late betalers).
10 Op zaterdag 2 juli 12.00 uur moeten de lijsten binnen zijn; graag even wachten totdat de rugnummers bekend zijn en de renner met rugnummer doorgeven. Wat ons betreft mag men in de “echte” lijsten met drie renners meedoen, maar voor de nullijsten dient men met 15 renners (geef evt. een aantal extra coureurs op) te beginnen. Is dit niet zo, dan worden ze aangevuld met door de organisatie te bepalen renners.



Hans van Iterson, Hooge Hoeven 20, 4191 ML Geldermalsen, hviterson@nvmp.org

Ad van Rijckevorsel, Preludepad 23, 6544 PW Nijmegen, ad.vanrijckevorsel@student.ru.nl



Voorlopig startveld is te vinden op http://www.cyclingstartlists.com" onclick="window.open(this.href);return false;



TOUR de GOK 2011


1 _______________ rugnr.:

2 _______________ rugnr.:

3 _______________ rugnr.:

4 _______________ rugnr.:

5 _______________ rugnr.:

6 _______________ rugnr.:

7 _______________ rugnr.:

8 _______________ rugnr.:

9 _______________ rugnr.:

10 _______________ rugnr.:

11 _______________ rugnr.:

12 _______________ rugnr.:

13 _______________ rugnr.:

14 _______________ rugnr.:

15 _______________ rugnr.:
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

TOURSPEL TILBURG

Beste Tour de France liefhebbers,



Nog een weekje en dan is het zover, de Tour de France gaat weer beginnen.

Ook wij organiseren weer ons jaarlijks tourspel.



TourSpelTilburg.



Onze website http://members.home.nl/tourspeltilburg" onclick="window.open(this.href);return false; is er weer klaar voor.

Ga daar heen voor nadere informatie.



Lees de spelregels goed door.

* Er zijn 4 etappes met dubbele punten, etappe 1,9,13, en 19.

* 5 renners kunnen niet gekozen worden omdat iedereen deze toch zou invullen.

* De winnaars van de 3 klassementen levert ook punten op; geel, groen en de bolletjes trui.

* De dagprijzen zijn 1,5% per etappe.

* De laatste prijs blijft een leuke prijs, om een extra gokje te wagen als slechte ploeg.



Elke deelnemer mag met meerdere lijsten deelnemen.

Ken je nog andere wielerliefhebbers (familie, vrienden, collega's, enz) die graag aan onze poule zouden willen deelnemen stuur dan deze mail door.



Mocht je ergens problemen mee hebben stuur dan even een mail naar tourspeltilburg@home.nl dan proberen we het samen z.s.m. op te lossen.



Wil je geen mail meer ontvangen omtrent dit tourspel, stuur dan even een mail retour, dan verwijder ik je uit dit Tourspel bestand.



Groet,
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Zo, da's niks makkelijk zeg, bij sportpool een team samenstellen!!!
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

welke van de 2 sub-leugues moet ik hebben? die van 7 of 44 leden?
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

nomad030 schreef:welke van de 2 sub-leugues moet ik hebben? die van 7 of 44 leden?
Die met 13 deelnemers.
"Righty tighty, lefty loosey."
Proflex animal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2469
Lid geworden op: di 8 augustus 2006, 20:56
Mijn mountainbike: Sworks Tarmac, Haro Mary xc, Project 346 Basman cruiser
Contacteer:

Ik heb bij die van 44 personen ingeschreven gisteren

Edit: ik heb nog even gekeken, maar ik sta dus bij die van 13 leden...
Laatst gewijzigd door Proflex animal op do 30 juni 2011, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Heb 2 nieuwe tourspelen toegevoegd.....
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Proflex animal schreef:Ik heb bij die van 44 personen ingeschreven gisteren
ik ook: meer concurrenten om proberen voor te blijven :D
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

dat is dan toch niet ons eigen mountainbike.nl subleague? kan je je niet bij 2 aanmelden? anders ook die van hier doen joh!
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Het is gewoon een gruwelijk vaag systeem, maar gelukkig is het dat al jááááren. Stilstand is ook een soort vooruitgang als je het op cosmische schaal bekijkt!

ed-it: volgens mij snap ik em, die "45" is het totaal aantal mensen dat al eens heeft meegedaan aan deze subleague.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

Heel mooi streetracer, maarook erg verwarrend. Als mtb'ers strijden we traditiegetrouw via sportpools. Persoonlijk doe ik ook nog mee bij tc Tubantia.

Inmiddels een ploegje gemaakt, wordt leuk mensen! Succes!

En krijgt themaniac een eigen topic? Heeft hij vorig jaar wel verdiend! Held.
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
Plaats reactie