Hoe kom jij aan je forumnaam?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

vibemaker schreef: do 24 juni 2021, 17:49 Ik dacht dat je er gewoon van houdt om een slinger aan je Har…..

Afijn, ik laat mezelf er wel weer uit… :-{
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Knakker29 schreef: wo 23 juni 2021, 15:40
Kapitein Iglo schreef: wo 23 juni 2021, 14:47 Moeten we 'm wijzigen?
Ik wacht al een decennium op die forum feature :lol:
Metoo
Mathijs_7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

vibemaker schreef: do 24 juni 2021, 17:49 Ik dacht dat je er gewoon van houdt om een slinger aan je Har…..

Afijn, ik laat mezelf er wel weer uit… :-{
:D :-D :-D :-D :-D

Is ook mijn e-mail anders kan ik het niet onthouden :-? . Voornaam + volgnummer omdat mathijs 1 t/m 6 al bezet was bij de mail.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 16:38 Ik heb daar nog nooit gereden, leg eens uit. Een liefde voor oude mannelijke zangers met een rood wollen condoom op hun hoofd heeft er niets mee te maken? :roll: :winkie:
:D
Nou ben ik wel benieuwd moet ik zeggen naar het echte verhaal wie de naam Harry Slinger verzonnen heeft op Amerongen btw.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Het is gewoon een kwestie van raakvlakken...

"In een korte sprint kunnen ze topsnelheden tot 115 kilometer per uur bereiken. Dit houden ze echter maar voor een paar honderd meter vol, daarna moeten ze weer uitrusten en op adem komen."b
-> Ik moet na een paar honderd meter MTB'en doorgaans ook weer op adem komen...

"Na de jacht moet de cheeta ten minste 40 minuten uitrusten, om "op adem te komen". Zou hij Het niet doen, dan zou hij oververhit kunnen raken ..."
-> Klinkt precies als mij na een lange klim...

"Hij wordt bedreigd door het verdwijnen van zijn leefgebied en ..."
-> Treffender kun je de MTB'er niet omschrijven...


Zonder op de details in te gaan zijn er wat aspecten waar de raakvlakken minder zijn en waar olifant misschien meer op z'n plaats zou zijn geweest, maar je moet keuzes maken. Daarnaast heeft het ook vooral niets mee te maken dat het laatste frame dat ik serieus in competitie ingezet heb van Cheeta Cycles was (niet te verwarren met Cheetah)...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

HarrySlingerLove schreef: vr 25 juni 2021, 09:42
Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 16:38 Ik heb daar nog nooit gereden, leg eens uit. Een liefde voor oude mannelijke zangers met een rood wollen condoom op hun hoofd heeft er niets mee te maken? :roll: :winkie:
:D
Nou ben ik wel benieuwd moet ik zeggen naar het echte verhaal wie de naam Harry Slinger verzonnen heeft op Amerongen btw.
Het bepalen van de namen van segmenten is een bijzonder langdurig proces en een goed bewaard geheim. Iedere organisatie heeft zo zijn eigen aanpak. Waarbij lokale folklore, normen en waarden, en hallucinante en alcoholische middelen vaak een rol spelen. Enig inzicht kan alleen verkregen worden door aan te sluiten bij het oranje leger bosmieren en mee te scheppen aan de route, waarbij de grootste kans op een eureka moment gedurende de initiële aanleg is :bier:
Gebruikersavatar
FLOiAM
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: di 21 april 2020, 07:58
Mijn mountainbike: Spectral CF 125

FLOiAM. Want ik ben Florian

Aliassen thagostino (cq 20 jaar oud) en kamelenjager leven nog steeds voort als email adres en nickname op diverse fora.
Shit Shed Builds 8)
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Kamelenjager kende ik ergens van, dacht dumpert, maar was DF zoals bleek, heb je je CRX nog :-q
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

StephanR schreef: vr 25 juni 2021, 10:14
HarrySlingerLove schreef: vr 25 juni 2021, 09:42

:D
Nou ben ik wel benieuwd moet ik zeggen naar het echte verhaal wie de naam Harry Slinger verzonnen heeft op Amerongen btw.
Het bepalen van de namen van segmenten is een bijzonder langdurig proces en een goed bewaard geheim. Iedere organisatie heeft zo zijn eigen aanpak. Waarbij lokale folklore, normen en waarden, en hallucinante en alcoholische middelen vaak een rol spelen. Enig inzicht kan alleen verkregen worden door aan te sluiten bij het oranje leger bosmieren en mee te scheppen aan de route, waarbij de grootste kans op een eureka moment gedurende de initiële aanleg is :bier:
Haha Cheers :winkie: :-q :bier:
Gebruikersavatar
FLOiAM
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: di 21 april 2020, 07:58
Mijn mountainbike: Spectral CF 125

Dutch schreef: zo 27 juni 2021, 20:55 Kamelenjager kende ik ergens van, dacht dumpert, maar was DF zoals bleek, heb je je CRX nog :-q
Hah!
Nee niet meer. De gebouwde motor is naar duitsland gegaan, een vriend van me heeft het volledige casco overgenomen, is ook lid hier. De auto word af en toe nog gebruikt op vrijrijden dagen. Na de gewonnen timeattacks en mijn eigen doel om 2 minuut rondetijden te rijden op Assen en Zandvoort was de motivatie verdwenen.

CRX blijft me aan het hart, sorry van de tribals.. sponsoring :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Altijd nog kippenvel en verhoogde hartslag als ik mn filmpjes terug kijk. GT3 hunting:
https://www.youtube.com/watch?v=W-xfzDy1mdM

Sorry beetje offtopic, maar het hart zit er nog vol van. :D
Shit Shed Builds 8)
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

FLOiAM schreef: zo 27 juni 2021, 23:14Sorry beetje offtopic, maar het hart zit er nog vol van. :D
Heerlijk!! Blijft toch dik om met je CRX op een GT3 te duwen :D
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Vanaf mijn jeugd tm heden actief als dj met uitzondering van de laatste 1 1/2 jaar ( iets met Corona) of zo…. 😉.

Mijn echte naam is Marco dus ik dacht laat ik eens creatief zijn😇
Hoe klinkt dat dan…? Nou hier is de ultieme zomermix, vorig week opgenomen. Ruim een uur lang lekker zomerhitjes door ondergetekende aan elkaar gemixt.

https://soundcloud.com/djmarco-original ... e-zomermix
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Hele filmpje weer gekeken. Al paar jaar noet meer gereden op circuit maar beleving is er gelijk weer. Assen met 998cc mini trommeltjes rondom een big healey proberen te pakken. Exact zoals jij de Porsche niet kon pakken, rechte stuk net teveel rechte lijn snelheid.
FLOiAM schreef: zo 27 juni 2021, 23:14
Dutch schreef: zo 27 juni 2021, 20:55 Kamelenjager kende ik ergens van, dacht dumpert, maar was DF zoals bleek, heb je je CRX nog :-q
Hah!
Nee niet meer. De gebouwde motor is naar duitsland gegaan, een vriend van me heeft het volledige casco overgenomen, is ook lid hier. De auto word af en toe nog gebruikt op vrijrijden dagen. Na de gewonnen timeattacks en mijn eigen doel om 2 minuut rondetijden te rijden op Assen en Zandvoort was de motivatie verdwenen.

CRX blijft me aan het hart, sorry van de tribals.. sponsoring :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Altijd nog kippenvel en verhoogde hartslag als ik mn filmpjes terug kijk. GT3 hunting:
https://www.youtube.com/watch?v=W-xfzDy1mdM

Sorry beetje offtopic, maar het hart zit er nog vol van. :D
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

DJMARCO schreef: ma 28 juni 2021, 18:43Mijn echte naam is Marco dus ik dacht laat ik eens creatief zijn😇
:D komt me bekend voor :D
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Marcobiker schreef: di 29 juni 2021, 08:37
DJMARCO schreef: ma 28 juni 2021, 18:43Mijn echte naam is Marco dus ik dacht laat ik eens creatief zijn😇
:D komt me bekend voor :D
Hahah we zijn zo creatief…… NOT 🤗
Plaats reactie