Het bikende gamers topic.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Stan Verbeek
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: za 16 november 2013, 23:08
Mijn mountainbike: Kona Mahuna

Leuk topic!
Hier een afgekickte hardcore gamer.
Ik speel op de pc en heb er bijna 600 battlefield 3 uur op zitten.
Verder nog zeer veel counter-strike 1,6 gespeelt vroeger.
Nu soms nog battlefield 4 of mirror's edge.

Mountainbiken is veel leuker!
Altijd blijven trappen.

http://www.mastworp.nl
Gebruikersavatar
Cspr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 12:58
Mijn mountainbike: Cube Acid 27.5 2014
Contacteer:

Veel GTA Online de laatste tijd.

MTB-gerelateerde screens;
Afbeelding
Afbeelding

Belachelijk mooi spel, natuur heel goed in elkaar gezet. Speel dit altijd met een maat van me, als we even genoeg hebben van missies fietsen we lekker de berg op om daar met een parachute naar beneden te springen :).
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

idd belachelijk mooie game, als je op je bike gaat zitten heb je zelfs sag van je voorvork :lol: en je kan er natuurlijk doen wat je maar wilt :D maar staat gta toch wel bekend om.
26'er rulezz !!
Gebruikersavatar
Cspr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 12:58
Mijn mountainbike: Cube Acid 27.5 2014
Contacteer:

Het moet wel leuk blijven natuurlijk :P, gelukkig heeft het realisme wel een grens die overschreden kan worden en kan ik met enorme snelheden die berg af stuiteren :D.
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

wellicht leuk voor de bikende gamers:
http://www.desura.com/games/mtbfreeride" onclick="window.open(this.href);return false;
is nog een game in ontwikkeling, maar je kan hem al wel spelen.. erg vermakelijk imo.
zelf game ik al vanaf de Commodore 64!
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Gisteren No Man's Game aangeschaft.

Allejezus wat een l a n g d r a d i g e game zeg... Wat een bizar slecht stukje software! Dit is echt alleen geschikt voor mensen met veel te veel tijd en geen fantasie. Ik heb er nu een uurtje of 10-12 in zitten en ben er helemaal klaar mee. Je doet eigenlijk niets anders dan troep verzamelen om je spaceship en jezelf draaiende te houden. En dan hup naar de volgende planeet waar ook niks gebeurt en je hetzelfde weer opnieuw kunt gaan doen... Je kunt echt heeeeel duidelijk merken dat die algoritmes de boel bepalen. Het is overduidelijk dat vegetatie, wezens en planeten uit een database van vormen wordt gemaakt. Het lijkt allemaal behoorlijk op elkaar. Ik lees ook verhalen over dat het zo divers is....dat is misschien ook wel zo, mits ze er niet elke keer hetzelfde sausje overheen gooien. En het ergste van alles is dat ze wel triljoenen planeten kunnen generen maar geeneen waar ook maar iets te doen is. Tot nu toe dan hè.
Het is echt oer en oersaai na een paar uurtjes 'gamen'. Mocht blijken dat na 20 uur (wat ik niet ga doen) de game toch nog iets te bieden heeft dan is het in mijn optiek nog steeds een game die geflopt is. Wie wil er nou 10-20 uur in een game stoppen zonder dat er ook maar iets gebeurt...en...zonder dat je op dat moment zeker weet dat het nog iets wordt. Ook de grote gamesites zijn terughoudend, zowel in commentaar alswel het uitbrengen van een (complete) review.

Farcry 4 ook tweedehands aangeschaft en dat is echt een goede game.
Ook The last of Us tweedehands gekocht maar nog niet aan begonnen. Schijnt één van de beste games ooit te zijn...
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Farcry 3 toevallig in het natte voorjaar uitgespeeld. Was een goede leuke game.
Nu laatste natte dagen weer een beetje bezig met cities skyline. Beetje bouwen
enzo. Leuke mods ook op steam te vinden hiervoor.

@ Geb. Mad Max al geprobeerd? Als je Farcry leuk vind is dit misschien ook wel
iets. (Y). Ik vond hem wel oke in ieder geval.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Gebbetje schreef:Gisteren No Man's Game aangeschaft.

Allejezus wat een l a n g d r a d i g e game zeg... Wat een bizar slecht stukje software! Dit is echt alleen geschikt voor mensen met veel te veel tijd en geen fantasie. Ik heb er nu een uurtje of 10-12 in zitten en ben er helemaal klaar mee. Je doet eigenlijk niets anders dan troep verzamelen om je spaceship en jezelf draaiende te houden. En dan hup naar de volgende planeet waar ook niks gebeurt en je hetzelfde weer opnieuw kunt gaan doen... Je kunt echt heeeeel duidelijk merken dat die algoritmes de boel bepalen. Het is overduidelijk dat vegetatie, wezens en planeten uit een database van vormen wordt gemaakt. Het lijkt allemaal behoorlijk op elkaar. Ik lees ook verhalen over dat het zo divers is....dat is misschien ook wel zo, mits ze er niet elke keer hetzelfde sausje overheen gooien. En het ergste van alles is dat ze wel triljoenen planeten kunnen generen maar geeneen waar ook maar iets te doen is. Tot nu toe dan hè.
Het is echt oer en oersaai na een paar uurtjes 'gamen'. Mocht blijken dat na 20 uur (wat ik niet ga doen) de game toch nog iets te bieden heeft dan is het in mijn optiek nog steeds een game die geflopt is. Wie wil er nou 10-20 uur in een game stoppen zonder dat er ook maar iets gebeurt...en...zonder dat je op dat moment zeker weet dat het nog iets wordt. Ook de grote gamesites zijn terughoudend, zowel in commentaar alswel het uitbrengen van een (complete) review.
Zou je Ark: Survival evolved eens moeten opzoeken. ;)
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Pat. schreef:Farcry 3 toevallig in het natte voorjaar uitgespeeld. Was een goede leuke game.
Nu laatste natte dagen weer een beetje bezig met cities skyline. Beetje bouwen
enzo. Leuke mods ook op steam te vinden hiervoor.

@ Geb. Mad Max al geprobeerd? Als je Farcry leuk vind is dit misschien ook wel
iets. (Y). Ik vond hem wel oke in ieder geval.
Mad Max ken ik (nog) niet.
De enige reden waarom ik Farcry 4 leuk vind is omdat het ook 'stealthy' te spelen is. Ik ben geen shooterliefhebber en speel de game ook niet als zodanig. Ik doe eigenlijk alles met snipergeweer en boog.
Ik speel normaal eigenlijk alleen racesims en rpg's.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Nimbus schreef:
Gebbetje schreef:Gisteren No Man's Game aangeschaft.

Allejezus wat een l a n g d r a d i g e game zeg... Wat een bizar slecht stukje software! Dit is echt alleen geschikt voor mensen met veel te veel tijd en geen fantasie. Ik heb er nu een uurtje of 10-12 in zitten en ben er helemaal klaar mee. Je doet eigenlijk niets anders dan troep verzamelen om je spaceship en jezelf draaiende te houden. En dan hup naar de volgende planeet waar ook niks gebeurt en je hetzelfde weer opnieuw kunt gaan doen... Je kunt echt heeeeel duidelijk merken dat die algoritmes de boel bepalen. Het is overduidelijk dat vegetatie, wezens en planeten uit een database van vormen wordt gemaakt. Het lijkt allemaal behoorlijk op elkaar. Ik lees ook verhalen over dat het zo divers is....dat is misschien ook wel zo, mits ze er niet elke keer hetzelfde sausje overheen gooien. En het ergste van alles is dat ze wel triljoenen planeten kunnen generen maar geeneen waar ook maar iets te doen is. Tot nu toe dan hè.
Het is echt oer en oersaai na een paar uurtjes 'gamen'. Mocht blijken dat na 20 uur (wat ik niet ga doen) de game toch nog iets te bieden heeft dan is het in mijn optiek nog steeds een game die geflopt is. Wie wil er nou 10-20 uur in een game stoppen zonder dat er ook maar iets gebeurt...en...zonder dat je op dat moment zeker weet dat het nog iets wordt. Ook de grote gamesites zijn terughoudend, zowel in commentaar alswel het uitbrengen van een (complete) review.
Zou je Ark: Survival evolved eens moeten opzoeken. ;)
Ook deze ken ik niet, maar ga wel ff googlen.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Op het moment ben ik bezig met The Witcher 3. Fantastisch spel! Als je een goede game wilt proberen zal ik die zeker proberen. Is het idee Skyrim/Dragon Age (3) alleen dan weer beter.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Gebbetje schreef:...
Ik speel normaal eigenlijk alleen racesims en rpg's.
RPG's speel ik niet, maar racesims wel. Op de ps3 voornamelijk.
Ben nog steeds bezig met GT 6, ndat ik niet eens de kans kreeg om GT 5 uit te spelen.
Wat ik nu wel het nadeel vind van GT 6 met die speciale modellen, is dat ze er volgens mij mee zijn gestopt.
Maar op de plank liggen nog een F1 racegame, en Lego Indiana Jones.

Heb er gewoon geen tijd voor om er urenlang achter te zitten.
Cavalier
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 8 september 2012, 08:45
Mijn mountainbike: zelfbouw Xtrail Save 29-er

Ik ben ooit begonnen met Command & Conquer, daarna vele, vele uren Counterstrike gespeeld.
Momenteel overgestapt op de PS 4 met Battlefield en WarThunder. Heerlijk om na een dag werken even te knallen tegen mensen van over de hele wereld
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Nog steeds Battlefield 4 op de PS3.
En nu moeten we weer naar de PS4 gaan kijken om door te gaan met Battlefield 1.
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

No Man's Sky heeeeeel snel via mp de deur uit gedaan.
Vandaag komt eindelijk Assetto Corsa uit!!! Hier kijk ik al zoooo lang naar uit... Eindelijk een derde racesim op de PS4. Vriezer vol pizza en de vrouw met dochter op de trein naar een Roompotcaravan gezet. Sinds kort in het bezit van een andere 'rig' en een alcantara Ferrari replica stuur aangeschaft dus ik vermaak we wel. In tegenstelling tot Project Cars heb je hier wel een beloningstructuur. Ik hoop alleen dat er snel dashboard apps komen voor AC. Thrustmaster shifter (th8a) is besteld en komt waarschijnlijk maandag binnen. :-q
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Plaats reactie