Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Nice :-q behoorlijk gang op sommige stukken zeg :o :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Eerste chestcam footage die ik leuk vond om af te kijken! :-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

maverick76 schreef: zo 22 september 2019, 21:54 Eerste chestcam footage die ik leuk vond om af te kijken! :-q
Thanks! Ik had hier de camera op de kin bij de full face helm. Zelf was ik ook al blij met het resultaat. Dit is met de hero 5, ik denk als je de 7 gebruikt dat je nog beter beeld en geluid krijgt :D
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nouja ik bedoelde niet letterlijk een chestcam maar meer je materiaal uit het rijders oogpunt. Het was gewoon een lekkere run met goede snelheid.
Beter dan het zoveelste 30 minuten durende xc rondje ergens in Zeeland. :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mario070 schreef: zo 22 september 2019, 21:39 Nice :-q behoorlijk gang op sommige stukken zeg :o :-q
Ja op de Freeride kan je echt behoorlijk hard gaan :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Niek123 schreef: zo 22 september 2019, 22:21
maverick76 schreef: zo 22 september 2019, 21:54 Eerste chestcam footage die ik leuk vond om af te kijken! :-q
Thanks! Ik had hier de camera op de kin bij de full face helm. Zelf was ik ook al blij met het resultaat. Dit is met de hero 5, ik denk als je de 7 gebruikt dat je nog beter beeld en geluid krijgt :D
Weet je de instellingen nog? Geen superview gepakt denk ik?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Met de afsluiting voor onbepaalde tijd in het achterhoofd onze belevenis op Zandvoort daar op video gezet:

Afbeelding

Kunnen de mensen die er nog niet geweest zijn het eens zien en degene die er wel geweest zijn even terugmeimeren :wink:

Video: https://youtu.be/ZoUjoSAQGaI
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

MVMVML schreef: ma 23 september 2019, 09:47 Met de afsluiting voor onbepaalde tijd in het achterhoofd onze belevenis op Zandvoort daar op video gezet:

Afbeelding

Kunnen de mensen die er nog niet geweest zijn het eens zien en degene die er wel geweest zijn even terugmeimeren :wink:

Video: https://youtu.be/ZoUjoSAQGaI
Begrijp ik het goed....wordt de mtb route Zandvoort opgedoekt :( nu dat de route vergeleken met 2 jaar terug te rijden is :-q kwam tekst voorbij over het zand :lol: ik kan je zeggen, dat niets is te vergelijken met een tijd geleden :lol: ik denk dat de MVMVML ipv :lol: zou het :cry: zijn geworden :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mario070 schreef: ma 23 september 2019, 23:01
MVMVML schreef: ma 23 september 2019, 09:47 Met de afsluiting voor onbepaalde tijd in het achterhoofd onze belevenis op Zandvoort daar op video gezet:

Afbeelding

Kunnen de mensen die er nog niet geweest zijn het eens zien en degene die er wel geweest zijn even terugmeimeren :wink:

Video: https://youtu.be/ZoUjoSAQGaI
Begrijp ik het goed....wordt de mtb route Zandvoort opgedoekt :( nu dat de route vergeleken met 2 jaar terug te rijden is :-q kwam tekst voorbij over het zand :lol: ik kan je zeggen, dat niets is te vergelijken met een tijd geleden :lol: ik denk dat de MVMVML ipv :lol: zou het :cry: zijn geworden :D :wink:
Ja hij is nu afgesloten vanwege milieuverbouwingen ivm de F1. Daarna zou het weer open moeten gaan maar word goes around dat ze allemaal tribunes gaan bouwen op die plekken....

Was hij vroeger nog zanderiger dan? 😳😂
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

MVMVML schreef: ma 23 september 2019, 08:41
Niek123 schreef: zo 22 september 2019, 22:21

Thanks! Ik had hier de camera op de kin bij de full face helm. Zelf was ik ook al blij met het resultaat. Dit is met de hero 5, ik denk als je de 7 gebruikt dat je nog beter beeld en geluid krijgt :D
Weet je de instellingen nog? Geen superview gepakt denk ik?
Ja superview, 2.7k en 30fps.

Protune had ik uit want ik vind het beeld van de gopro zelf al goed genoeg
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Niek123 schreef: di 24 september 2019, 06:59
MVMVML schreef: ma 23 september 2019, 08:41
Weet je de instellingen nog? Geen superview gepakt denk ik?
Ja superview, 2.7k en 30fps.

Protune had ik uit want ik vind het beeld van de gopro zelf al goed genoeg
Ah die doe ik ook altijd. Ik heb hem onder m'n vizier hangen maar vroeg me af of kin beter zou zijn omdat dat lager hangt en je dan misschien meer beeld zou hebben zoals op borst maar dat valt wel mee zie ik.
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

MVMVML schreef: di 24 september 2019, 08:17
Niek123 schreef: di 24 september 2019, 06:59

Ja superview, 2.7k en 30fps.

Protune had ik uit want ik vind het beeld van de gopro zelf al goed genoeg
Ah die doe ik ook altijd. Ik heb hem onder m'n vizier hangen maar vroeg me af of kin beter zou zijn omdat dat lager hangt en je dan misschien meer beeld zou hebben zoals op borst maar dat valt wel mee zie ik.
Ja hij zit dan maar een klein stukje lager dus dat valt wel mee. Onder de klep werkt bij mij niet goed want dan hoor je hem kraken en die klep is bij mij echt niet stevig...

Ik zoek nog alleen een goede plek bij mijn normale helm. De chest schokt te veel met de hero 5, onder de klep is vervelend met het gewicht aan de voorkant. Misschien toch op de helm? Dan zie je wel weinig van het stuur...
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Niek123 schreef: di 24 september 2019, 16:53
MVMVML schreef: di 24 september 2019, 08:17
Ah die doe ik ook altijd. Ik heb hem onder m'n vizier hangen maar vroeg me af of kin beter zou zijn omdat dat lager hangt en je dan misschien meer beeld zou hebben zoals op borst maar dat valt wel mee zie ik.
Ja hij zit dan maar een klein stukje lager dus dat valt wel mee. Onder de klep werkt bij mij niet goed want dan hoor je hem kraken en die klep is bij mij echt niet stevig...

Ik zoek nog alleen een goede plek bij mijn normale helm. De chest schokt te veel met de hero 5, onder de klep is vervelend met het gewicht aan de voorkant. Misschien toch op de helm? Dan zie je wel weinig van het stuur...
Chest is nog te doen als je hem echt heel, heel strak trekt is mijn ervaring met de 5.
Op de helm gaat ook wel hoor, je ziet nog een beetje stuur en wiel als je klep niet te groot is, superview aanstaat en je hem goed richt... en lekker stabiel: https://www.youtube.com/watch?v=Cy24RIb ... e=youtu.be
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Beeld vd chest-mount wordt stabieler als je de plaat vd chest-mount groter maakt.
Je kunt de plaat vergroten, of een grotere plaat achterop de originele maken.
Scheelt vooral veel als je niet strak afgetraind bent ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
philippe1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:44

https://www.youtube.com/watch?v=mXfdX-c_L20&t=48s

Vorige week Mullerthal

En Beaufort

https://www.youtube.com/watch?v=dSCYqq4dvuc&t=2s

Gopro 7 Black

2.7k50fps
supervieuw
Pro tune On
Chest mount
Knippen, plakken, renderen met Kdenlive
Laatst gewijzigd door philippe1 op ma 30 september 2019, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie