Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Mark1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 19:02
Contacteer:

In onze vakantie hebben wij de Stoneman Miriquidi gereden in het Ertsgebergte op de grens van Duitsland en Tsjechië.

Hier onze aftermovie:


Aftermovie
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

baron062 schreef:
murtho schreef:Gisteren even een aantal mooie trails nabij Nijmegen opgezocht:
https://youtu.be/TPsKhVFuxzo
Heerlijk stil beeld, met zo'n gimbal!
Hopla, dat wordt dus de volgende must-have...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

ThaSingleTrackMastah schreef:
baron062 schreef: Heerlijk stil beeld, met zo'n gimbal!
Hopla, dat wordt dus de volgende must-have...
Haha, ik zat ook al te Googlen. Alleen zo'n gimbal+ GoPro op je borst lijkt mij niet optimaal. Wel een prachtig beeld!
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

2 september was het weer zover, met 4 man richting Landal Eifeler Tor vlakbij Heimbach.
Het is inmiddels ene jaarlijks uitje aan het worden, waarbij zich inmiddels 2 nieuwe berggangers hebben aangemeld. Nog 2 vrienden van m'n maatje en mij wilden ook wel eens een keer mee.
Met destijds nog een jaar te gaan, flink wat techniek bijgespijkerd, zodat ze niet de 1e de beste afgrond in zouden duiken.
De dag van aankomst zijn we naar de abdij geklommen in het Mariawoud, en na de afdaling op een terrasje met een plaatselijk pilsje het lekkere weer gevierd.
Dag 2 was een 46km lange route met 1200Hm die ik van Gpsies geplukt had: Heimbach-Vogelsang-Einruhr-Heimbach . Stevige klimmetjes van 16% en hoger, mooie bossen met nog zo mooiere uitzichten, en ubersnelle afdalingen op de heides en bossen.

Gefilmd met 2 cam's, een GoPro 4 en een Sony HDR asv30 (Welke ik achterop mijn fiets had, naar achteren gericht, de GoPro stond bij m'n maatje naar voren gericht op zn stuur)

(Ik ben overigens die gast met de gele pletterpet op z'n bolus)

Heimbach-Vogelsang-Einruhr-Heimbach :



https://youtu.be/Q8eTR59meiM
Leon_van_der_Heijden
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: za 12 oktober 2013, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 - 29" - 2014

ThaSingleTrackMastah schreef:
baron062 schreef: Heerlijk stil beeld, met zo'n gimbal!
Hopla, dat wordt dus de volgende must-have...
Ik ben er al een tijdje voor aan het kijken. Maar weet iemand hoe lang de batterijen meegaan in zo'n Gimball. Als je een afdaling doet van een kwartiertje gaat dat nog wel schat ik zo, maar een toertocht van enkele uren vraag ik me toch af.
https://www.strava.com/athletes/1769079" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
murtho
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 oktober 2011, 12:20
Mijn mountainbike: Scott Spark 750

Leon_van_der_Heijden schreef:
ThaSingleTrackMastah schreef: Hopla, dat wordt dus de volgende must-have...
Ik ben er al een tijdje voor aan het kijken. Maar weet iemand hoe lang de batterijen meegaan in zo'n Gimball. Als je een afdaling doet van een kwartiertje gaat dat nog wel schat ik zo, maar een toertocht van enkele uren vraag ik me toch af.
De laatste keer dat ik ermee filmde heb ik de gimbal meer als een uur gebruikt. Hoe ver de batterijen heen waren weet ik niet.
Bij de gimbal van feiyutech zaten 2 setjes batterijen. wisselen is wel een optie.

Ik film sowieso alleen met de gimbal als het weer en de omstandigheden het toelaten. Omdat ik de gopro niet helemaal onbeschermd wil gebruiken heb ik een beschermend "objectief" over de lens heen gezet. Bij regen of gigantische modderpartijen gaan de camera en gimbal direct de backpack in.
Leon_van_der_Heijden
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: za 12 oktober 2013, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 - 29" - 2014

Peterlon schreef:MTB Grafschaft

Een rondje Bad Bentheim. In een straal van 3km rond BB. 40 km en 340 hm.
Bikers: Erik, Peter en Björn(filmer)

https://youtu.be/RfsztzyPgms" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,

Heb je hier misschien een gpx'je van. Ik kom zelf uit Hengelo en ben wel op zoek naar leuke routes in de buurt.

Alvast bedankt.

Mvg,
Leon
https://www.strava.com/athletes/1769079" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
murtho
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 oktober 2011, 12:20
Mijn mountainbike: Scott Spark 750

https://youtu.be/CZOh5LsevVU" onclick="window.open(this.href);return false;

Op de route van Amerongen en Leersum ook wat filmpjes geschoten laatst. Wat een paradijs!
Gebruikersavatar
Japanese Power
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 maart 2014, 22:50
Mijn mountainbike: Cube LTD 29 Green-Blue 2014

MTB Kustmarathon Zeeland - 01-01-2016

https://www.youtube.com/watch?v=qdU5DdUoxoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Gisteren afgereisd naar Zuid-Limburg om wat leuke technische trails te rijden rondom Beek/Sweikhuizen...

https://www.youtube.com/watch?v=-F7Ra3TUBeg" onclick="window.open(this.href);return false;

Helaas is op de camera niet altijd te zien hoe lastig de tracks in het echt zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Koenuhhh schreef:Helaas is op de camera niet altijd te zien hoe lastig de tracks in het echt zijn. :wink:
Dat komt volgens mij omdat jij de trails zelf gereden en beleefd hebt, wat mij betreft geven de beelden juist heel goed weer dat het gaat om een nogal pittige speeltuin.
Korte felle klimmetjes, balanceren bij haarspeldjes in pittig klim- en afdaalwerk, obstakels op ongelukkige momenten in steile afdalingen, off camber, natte gladde stammetjes. Heel mooi allemaal.
Welke setup qua schakelwerk gebruik jij daar?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Als het zadel in beeld komt Koenuhhh dan kunnen wij wel zien dat het steil en technisch is.
Mooie film. :-q
Nu ga ik naar Facebook wat daar stond de andere zijn filmpke.
Effe kieken wat Barry het geschoten. :winkie:
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Jan Willem schreef:
Koenuhhh schreef:Helaas is op de camera niet altijd te zien hoe lastig de tracks in het echt zijn. :wink:
Dat komt volgens mij omdat jij de trails zelf gereden en beleefd hebt, wat mij betreft geven de beelden juist heel goed weer dat het gaat om een nogal pittige speeltuin.
Korte felle klimmetjes, balanceren bij haarspeldjes in pittig klim- en afdaalwerk, obstakels op ongelukkige momenten in steile afdalingen, off camber, natte gladde stammetjes. Heel mooi allemaal.
Welke setup qua schakelwerk gebruik jij daar?
Gelukkig dat het dan toch te zien is! Moest hier en daar wel wat grenzen verleggen haha...

Heb gereden met een Specialized Epic.
Tandwielen 22/36 en Cassette 11/36... Hiermee is alles prima te doen al zou ik soms nog wel een lichter verzetje willen op deze heftige beklimmingen.
Laatst gewijzigd door Koenuhhh op wo 26 oktober 2016, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

reaction 67 schreef:Als het zadel in beeld komt Koenuhhh dan kunnen wij wel zien dat het steil en technisch is.
Mooie film. :-q
Nu ga ik naar Facebook wat daar stond de andere zijn filmpke.
Effe kieken wat Barry het geschoten. :winkie:
Haha! :winkie: :-q
Plaats reactie