Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

marcomtb1972 schreef: vr 12 augustus 2022, 22:35
superrob schreef: vr 12 augustus 2022, 16:51 Weekje op pad met de slavendrijver
https://youtu.be/ppQBMmPGwP0
Hey Maatje, gave edit :winkie: Heel leuk om me eigen eens te zien rijden, ik had zelf het gevoel dat ik wat soepeler op de fiets reed :lol: :lol: Tankie + Dave staan dr mooi op :-q
Mooi aandenken aan me allerlaatste keer Oostenrijk :wink: of misschien samen nog een keertje omgeving Nauders / Serfaus, shirtje inwijden :tong :bier:
Vergeet je rode canyon niet, die staat er ook mooi op. Er is niks met je rijstijl en jij houdt de rubberkant in ieder geval naar beneden, dat moet ik nog leren. Natuurlijk gaan we terug naar Oostenrijk, als je een keer in het land van het rijzende stokbrood bent geweest ren je gillend weg.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

idd, :oops: shame on me, me oude trouwe rode spectral ging natuurlijk ook weer heerlijk. Heb alweer zin in een tripje naar de bergen na het zien van je filmpje :tong :-q
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

ff trail verkennen in Sölden en weer proberen beetje gevoel er in te krijgen
Bird Aeris 9 blurple
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Goed bezig :-q

Mooi dat je die inside neemt op 1.50 minuut, wel oppassen dat je niet naar die steen blijft kijkt, want dan is je vakantie voorbij :winkie:

Ik weet niet of je dr nog zit, maar op 5.19 minuut kan je omhoog ( wel de 1e oprit nemen ) daar ligt een leuk trailtje om je skills te testen, dan ga je over een kam / richel met een steile roller, die is wat intimiderend als je bovenop staat, maar je kan hem gewoon rollen. Uiteindelijk kom je weer op die shotter, op 5.46 minuut zie je de exit van dat trailtje, Enjoy
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

marcomtb1972 schreef: di 30 augustus 2022, 21:44 Goed bezig :-q

Mooi dat je die inside neemt op 1.50 minuut, wel oppassen dat je niet naar die steen blijft kijkt, want dan is je vakantie voorbij :winkie:

Ik weet niet of je dr nog zit, maar op 5.19 minuut kan je omhoog ( wel de 1e oprit nemen ) daar ligt een leuk trailtje om je skills te testen, dan ga je over een kam / richel met een steile roller, die is wat intimiderend als je bovenop staat, maar je kan hem gewoon rollen. Uiteindelijk kom je weer op die shotter, op 5.46 minuut zie je de exit van dat trailtje, Enjoy
ben al thuis maar heb hem wel gereden idd, intimiderend is dat stukje zeker. die dikke kei kan idd je vakantie verpesten, dit was ook de enige keer dat de landing niet lekker was, met meer snelheid liep het stuk vlotter en land je al naast de steen
Bird Aeris 9 blurple
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Een paar weken heb ik nog een filmpje gemaakt op de MTB route van Ermelo. Het is via te bekijken.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

delete
Laatst gewijzigd door Koban op wo 29 maart 2023, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Koban schreef: vr 2 september 2022, 09:18 Klein rondje Reichswald gemaakt om nieuwe fiets eens te testen. Wel op paar plekken vergeten de GoPro aan te zetten :o

https://www.youtube.com/watch?v=QcRSwpCCyGA
Gaaf stukje weet niet meer precies waar dat was heb toevallig wel een gpx opname ervan
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Krijg nou wat...
Ik zat laatst met mijn maat 'tijdens' het MTB-en koffie te drinken bij het Shimano Experience Center... waren ze daar bezig met een filmpje maken over een racefiets. Krijg net het filmpje door... zie ik onszelf aan de koffie zitten. Gaat dus over de nieuwe Ultimate:

Linkje geplaatst, dat kijkt makkelijker.
En naar de Lounge verplaatst vanwege 0,0 nieuwswaarde op MTB gebied.
Vraag me trouwens af of we Douwe aan views moeten helpen, maar omdat jullie er op staan zullen we het voorlopig zo laten :bier:
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ik ken ook een Douwe die dingen doet.
Komt wel heel dichtbij zo.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

In de zomervakantie met het gezin vier weken door Noorwegen gereisd. O.a. een weekend Hafjell bikepark bezocht. Heel gaaf park, met een mooie combi van flow/jump lines en enduro/tech. Technisch best een "stevig" park ook. We hebben nauwelijks zwarte lijnen gereden, rood was vaak uitdagend genoeg.

Een impressie:


En een full run van "Moe Town", een leuke blauwe:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Chemini
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 20:05
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM HT

38x10 schreef: ma 19 september 2022, 07:56 In de zomervakantie met het gezin vier weken door Noorwegen gereisd. O.a. een weekend Hafjell bikepark bezocht.
Ziet er goed uit! Toevallig nog andere bestemming aangedaan die de moeite waard zijn?

We zijn voornamelijk opzoek naar lift / shuttle assisted enduro.

Plaatsen als Trysil, Nesbyen en Drammen zijn al de revue gepaseerd. Hier toevallig ervaring mee?
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Nesbyen is heel leuk. Vorig jaar daar geshuttled. Zijn ook beelden van (met dezelfde voorrijder) ;)

https://youtu.be/0cQANmE81Pg

https://youtu.be/_mGvh24mfes

Stuur maar pb als je meer wilt weten :-q

Wij hadden voor dit jaar een optie voor Trysil, maar daar leek bij nader inzien de keuze beperkt tussen een heel druk bezette flow trail (eentje..) óf de voor en door Brage Vestavik gebouwde trail, het andere verre uiterste van het spectrum zeg maar... Omgezet naar Hafjell, en geen moment spijt van gehad
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Iemand al een Muc Off bike washer gekocht? :bier:

https://youtu.be/G5_A2s_uuCQ
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

MVMVML schreef: vr 30 september 2022, 16:13 Iemand al een Muc Off bike washer gekocht? :bier:

https://youtu.be/G5_A2s_uuCQ
Mooi spul, ik heb zelf gekozen voor een Kärcher met 7L reservoir en accu, geen foamer opties. Dan kan ik hem ook meenemen en de fiets afspuiten voor die de auto in gaat als afapuiten niet mogelijk is :bier:
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Plaats reactie