erwin.burgers schreef: ↑zo 20 december 2020, 12:18
Na de Zweed voor mijn vrouw (Saab 9-3 station) mezelf ook op een Zweed getrakteerd (met hulp van de baas ). Een fraaie Volvo V60.
Nu 2 weken oud en een genot om te rijden..
Mooie bak!
Ik mag de mijne over minder dan 2 weken ophalen. Aftellen!
Beetje verborgen jeugdliefde, overgehouden aan de 5 cyl 850’s. Na al die jaren eindelijk gezwicht.
daniel1975 schreef: ↑do 31 december 2020, 11:06
Mooie bak!
Ik mag de mijne over minder dan 2 weken ophalen. Aftellen!
Beetje verborgen jeugdliefde, overgehouden aan de 5 cyl 850’s. Na al die jaren eindelijk gezwicht.
Duurt lang he, wachten.
Als de Saab 9-3 van mijn vrouw het veld moet ruimen, wordt de 850 zéker de vervanger. Een T5 of liever nog de R.... maar ja.... ze blijven (of worden weer) prijzig
erwin.burgers schreef: ↑do 31 december 2020, 14:55
Duurt lang he, wachten.
Als de Saab 9-3 van mijn vrouw het veld moet ruimen, wordt de 850 zéker de vervanger. Een T5 of liever nog de R.... maar ja.... ze blijven (of worden weer) prijzig
Wachten duurt altijd lang. Al komt ie gelukkig 2 weken eerder dan gepland
Een 850 T5r is eigenlijk financiële zelfmoord, ik zou het niet durven.
Wel apart dat ik wel heel hebberig kan worden van zo’n oude auto met die mooie 5 cylinder roffel, terwijl werkelijk niet 1 electrobak dat gevoel oproept.
Joop! schreef: ↑wo 30 december 2020, 01:14
Voor mij wel twee ritten
Effe geleend uit ander topic.....
Wat een gave avatar!
Juiste merk, prachtige plek!
Ik kwam in het verleden nog wel veel op de Ring en het circuit, buiten de vele roadtrips om. Met die witte 435i is daar ook het laatst geweest. Een auto die eigenlijk niet voor gemaakt. Weliswaar sportief (en stevig geveerd) op de weg, maar te soft afgesteld voor dat werk, zoals bijna iedere straatauto. De huidige eigenaar schuwt het overigens ook niet om ‘m daar in te zetten. Die witte had overigens al plaats gemaakt voor deze 440i, maar ook doe heb ik in november ingeruild op onderstaande Z4 M40i. Eén nadeel: de MTB kan alleen niet meer mee achterin, dus dat is eigenlijk nog wel een dingetje...
Ik schoof de MTB/racefiets ook altijd in de auto. Heb namelijk een hekel aan dingen op en aan een auto...
...maar goed: er staat hier in de buurt wel zo’n MyWheels deelautootje. Dus als het een keer moet pak ik die wel mee. Is helaas alleen wel plannen, waar ik normaal spontaan vertrek.
Laatst gewijzigd door Joop! op wo 27 januari 2021, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Joop! schreef: ↑wo 27 januari 2021, 23:32
Ik kwam in het verleden nog wel veel op de Ring en het circuit, buiten de vele roadtrips om. Met die witte 435i is daar ook het laatst geweest. Een auto die eigenlijk niet voor gemaakt. Weliswaar sportief (en stevig geveerd) op de weg, maar te soft afgesteld voor dat werk, zoals bijna iedere straatauto. De huidige eigenaar schuwt het overigens ook niet om ‘m daar in te zetten. Die witte had overigens al plaats gemaakt voor deze 440i, maar ook doe heb ik in november ingeruild op onderstaande Z4 M40i. Eén nadeel: de MTB kan alleen niet meer mee achterin, dus dat is eigenlijk nog wel een dingetje...
Gave auto!
Ben ook echt wel fan van BMW, rijd zelf een gechipte E39 530D touring met Eibach/Bilstein onderstel.
Rijd deze ook zakelijk en dus is functionaliteit voor mij ook erg belangrijk.
Erwin.vL schreef: ↑do 28 januari 2021, 10:25
Gave auto!
Ben ook echt wel fan van BMW, rijd zelf een gechipte E39 530D touring met Eibach/Bilstein onderstel.
Rijd deze ook zakelijk en dus is functionaliteit voor mij ook erg belangrijk.
...
Thx.. En zo’n E39 touring is ook wel een hele fijne en tijdloze auto. Zelf nooit een ander merk gehad, ook wel een ‘beetje’ fan. Ik rij de auto’s daarnaast ook zakelijk, maar hoef verder nooit iets bijzonder groots mee te nemen... Dan voldoet al snel iedere auto.