Achter na gezeten door wilde dieren

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

ik zit alleen de schapen achterna!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Faxmulder schreef:ik zit alleen de schapen achterna!

Hilco, Robster en ik ook!
kajhpc
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 18 april 2008, 10:49

Ik ben niet achterna gezeten, vanochtend vloog er wel iets met me mee: een ijsvogel. Langs het Valleikanaal ter hoogte van Leusden werd ik "ingehaald", een paar honderd meter verder zat ie op een brugleuninkje. Prachtbeestjes zijn het, helemaal in de eerste zonnestraaltjes van de dag. Verder wat hertjes en een ooievaar, maar dat is niet echt ongebruikelijk.
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

kajhpc schreef:Ik ben niet achterna gezeten, vanochtend vloog er wel iets met me mee: een ijsvogel. Langs het Valleikanaal ter hoogte van Leusden werd ik "ingehaald", een paar honderd meter verder zat ie op een brugleuninkje. Prachtbeestjes zijn het, helemaal in de eerste zonnestraaltjes van de dag. Verder wat hertjes en een ooievaar, maar dat is niet echt ongebruikelijk.
mazzelaar! :D
feel the fear,do it anyway!
COASTER
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 14:30
Mijn mountainbike: Sensa Pordoi

Haha,, als er een vos ofzow achter mij aankom dan ben ik liever zo snel mogelijk weg, want over het algemeen vallen dieren je niet aan tenzei ze hondsdolheid hebben ofzow :P
dirtbikertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: za 10 februari 2007, 18:20

kajhpc schreef:Ik ben niet achterna gezeten, vanochtend vloog er wel iets met me mee: een ijsvogel. Langs het Valleikanaal ter hoogte van Leusden werd ik "ingehaald", een paar honderd meter verder zat ie op een brugleuninkje. Prachtbeestjes zijn het, helemaal in de eerste zonnestraaltjes van de dag. Verder wat hertjes en een ooievaar, maar dat is niet echt ongebruikelijk.

ooievaar niet echt ongebruikelijk? ik denk dat jij reigers bedoeld?
kajhpc
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 18 april 2008, 10:49

dirtbikertje schreef:ooievaar niet echt ongebruikelijk? ik denk dat jij reigers bedoeld?
Nee hoor, ooievaars zijn makkelijk van reigers te onderscheiden, zelfs op een afstandje. Met enige regelmaat kom ik er een of meer tegen, vooral in polders.
Martientje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 00:23
Mijn mountainbike: Kona Lisa HT 2007... roze :D
Contacteer:

Inderdaad, ooievaars zijn er veel tegenwoordig! Zelfs midden in Amsterdam in het Vondelpark ;)
Pink, it was love at first sight... Ow wat een mooie foto!!
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Mag je daar mountainbiken dan? :o
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Ja, waarom niet ?

Al denk ik dat je blij bent dat je door een wild dier achterna gezeten wordt, en niet door iets anders.
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
tank24
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: di 31 mei 2005, 23:13

die buizerds op de amerongse berg heb ik ook wel eens meegemaakt. mooie beesten zolang ze die klauwen maar niet in je schouder of hoofd zetten.

verder in het buitenland toen ik in mijn eentje aan het trekken was kwam er in een een wilde hond achter mij aan met schuim op de bek. mijn eerste reactie was rustig maar stevig doorlopen. maar hij bleef achter mij aan rennen. toen heb ik mij omgedraaid en ben vol op hem afgerent. daar raakte hij zo van in de war dat de hond de benen nam...is ook de reactie van katten...toch handig discovery;)
if u think u're the bomb then i'm hiroshima
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Het is altijd zo mooi te zien als een Buizerd schrikt en wegvliegt voor je uit over het pad.
Hoe krachtig die vleugelslagen zijn.
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

Faxmulder schreef:ik zit alleen de schapen achterna!
tank24 schreef: toen ik in mijn eentje aan het trekken was
stelletje viezeriken!!! :tong
Bob de Bouwer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: za 7 januari 2006, 20:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Het is altijd zo mooi te zien als een Buizerd schrikt en wegvliegt voor je uit over het pad.
Hoe krachtig die vleugelslagen zijn.
Totdat je er een in je gril van de auto hebt zitten... :~ Vraag me niet hoe t kan (nee, ìk vloog niet :D ), maar had er zo maar 1 'plop' vast in de gril en dan zo met z'n krachtige vleugel over de motorkap wapperend :-{ Ik dacht dat ie er wel af zou vallen, maar nee. Ik zag de ene tegenligger al wat wazig kijken :wink: . Zat er behoorlijk vast ingeklemp. Operatie niet geslaagd: Patient overleden en gril naar de kl*&ten.
Alleeez on y va!!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Bob de Bouwer schreef:
CrazyCarrot schreef:Het is altijd zo mooi te zien als een Buizerd schrikt en wegvliegt voor je uit over het pad.
Hoe krachtig die vleugelslagen zijn.
Totdat je er een in je gril van de auto hebt zitten... :~ Vraag me niet hoe t kan (nee, ìk vloog niet :D ), maar had er zo maar 1 'plop' vast in de gril en dan zo met z'n krachtige vleugel over de motorkap wapperend :-{ Ik dacht dat ie er wel af zou vallen, maar nee. Ik zag de ene tegenligger al wat wazig kijken :wink: . Zat er behoorlijk vast ingeklemp. Operatie niet geslaagd: Patient overleden en gril naar de kl*&ten.
Ik zou bijna zeggen..

Vrouw achter het stuur......

Heb wel eens een musje achter mijn ruitenwisser gehad, dat vond ik al schrikken laat staan een buizerd, het laatste jaar zie ik trouwens wel steeds meer Buizerds en aanverwanten.
Plaats reactie