Het motorhoekje

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

w0utje schreef: wo 18 maart 2020, 13:09
Fred (mtb-sport) schreef: di 17 maart 2020, 23:36 Even een Akra kopen en hooguit als het nodig is de topkoffer er op. Maar lijkt me idd lekkere funbike :-q
Even? Een akra kost bijna 900€, andere merken zijn wat goedkoper maar zo heb ik nergens gezeur. Tevens is het geluid wat eruit komt zo ook al meer dan prima. Als je erop zit zie je de pijp toch niet :wink:
En lekker klinken dat doet ie:
https://www.youtube.com/watch?v=gHc-r2LKB2E&t=110s

Tasje achterop is maar 15 liter of zo, kan alleen wat hoognodig spul in.
Het kopen is altijd maar even pijn en daarna lol. Maar ik noemde de Akra als voorbeeld. Op mijn H2SX een Yoshi zitten en geen gezeur want voldoet netjes aan de normen. Inderdaad als je er op zit zie je het niet, maar zittend een een terras onderweg kijk ik graag naar mijn bike :winkie:
Tasje achterop functioneel. Zelf vrouwlief achterop, maar vaak een klein tanktasje voor de hoognodige spulletjes. (Givi ST602).
Net terug uit Gran Canaria (gevlucht zullen we maar zeggen) nu maar snel mijn Kawa oppikken bij de dealer, want grote beurt gehad en vers rubber. Alleen het weer, brr
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

kan niet meer schreef: wo 18 maart 2020, 22:36 En als je dan in Spanje woont en je mag niet naar buiten....
https://www.youtube.com/watch?v=2ki4VgsRG8M
:lol: :-q
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
RsAp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 19:24
Mijn mountainbike: Specialized Chisel-Ghost Lector lc7-Sensa Pordoi-Giant ATX 850

Zo. M'n brommertje ook maar weer eens zomerklaar gemaakt.

Afbeelding
Put something exciting between your legs!
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

RsAp schreef: wo 15 april 2020, 19:20 Zo. M'n brommertje ook maar weer eens zomerklaar gemaakt.

Afbeelding
Er is weinig mooier dan een schreeuwende 2takt :-q
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Weinig misschien maar zo,n Ducati wel. :-D Maar laatst zat ik op de fiets toen er een Yamaha R1 (cross plane krukas) langs kwam. Dan weet je ook niet wat je hoort.

Afbeelding
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Mooie fietsen mannen, als rengdeng 2smoke addict kan ik de Appie waarderen en met desmodromsiche kleppen in mijn hart kan ik de Duc ook zeer waarderen, 3 werf hulde!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

surfroy01 schreef: do 16 april 2020, 08:24 Mooie fietsen mannen, als rengdeng 2smoke addict kan ik de Appie waarderen en met desmodromsiche kleppen in mijn hart kan ik de Duc ook zeer waarderen, 3 werf hulde!
Beiden zijn al oudjes aan het worden. De Appie brengt tegenwoordig meer op dan de Ducati in deze basis-uitvoering. Ben niet kenner genoeg om te zien of het een 250 of een 125 is.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

kan niet meer schreef: wo 15 april 2020, 21:31 Maar laatst zat ik op de fiets toen er een Yamaha R1 (cross plane krukas) langs kwam. Dan weet je ook niet wat je hoort.
Dat is inderdaad ook een machtig geluid! Alsof Rossi je voorbij komt gescheurd :D
'BUILT not Bought '
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Mario070 schreef: do 16 april 2020, 09:38 2 uitlaten, zijn 2 cilinders :D :wink:
En een 125 heft de uitlaat links.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik woon hier achter het strand en elk weekend zeker maar ook door de week savonds wordt het nu weer een racebaan van open uitlaten, persoonlijk kan ik het wel waarderen, maar de minister van binnenlandse zaken niet. Enkel de mongolen met verlengde achterbruggen op hun hayabusa of hoe die dingen ook heten en dan op de kruising tegen de rev limiter staan te janken om vervolgens een streep van 500m lang te trekken kan ik ook niet helemaal waarderen.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

japie carbon schreef: do 16 april 2020, 12:14
Mario070 schreef: do 16 april 2020, 09:38 2 uitlaten, zijn 2 cilinders :D :wink:
En een 125 heft de uitlaat links.
Ah ok, dan is de 125 een half tweeenhalfje? Dat wist ik dan weer niet. :oops:
"This species has amused itself to death"
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Had de 250 geen Suzuki-blok?
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

RsAp schreef: wo 15 april 2020, 19:20 Zo. M'n brommertje ook maar weer eens zomerklaar gemaakt.

Afbeelding
Prachtige fiets :-q Die moet je echt koesteren zulke (doe je ongetwijfeld) :winkie:
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

"vroeger" ook zo'n ding gehad. had er net zoveel lol mee op het circuit als zijn grote broer
Afbeelding
IMG_4337 by joost nijland, on Flickr

de grote broer.
AfbeeldingIMG_4339 by joost nijland, on Flickr
Bird Aeris 9 blurple
Plaats reactie