Formule 1 (2007)

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
BikerBert
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5815
Lid geworden op: di 18 april 2006, 18:22
Mijn mountainbike: Sensa Livigno Sport 29er
Contacteer:

KingBee schreef:Hmmm, een rijder die roept dat de verbeteringen aan de auto het goed doen maar moeite heeft met het afstellen. Tjah, wat moet je daar nu van denken :o
Dat hij eerder in de Clio Club race serie thuishoort dan in de F1 :D
Life itself cannot give you joy
Unless you really will it.
Life just gives you time and space
Its up to you to fill it.
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

themaniac schreef:Nou minardi was niet beter, maar sinds het wegvallen van prive teams en de opkomst van echte fabrieksteams zijn de verhoudingen nog schever gaan liggen. Techniek wordt steeds belangrijker en duurder en technische middelen bepalen het ontwikkelingstempo en de snelheid van de auto.
Daarom is het ook de top klasse van de autosport, privé teams hebben
daar helemaal niks te zoeken. Eindelijk gaat dat tractioncontrole er weer
uit. Als ze dat gezeur of die kosten besparingen nou ook eens staken,
gaat de Formule 1 weer als van ouds worden en waar het om hoort te
draaien; geld en snelheid!
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

The Flying V schreef:gaat de Formule 1 weer als van ouds worden en waar het om hoort te
draaien; geld en snelheid!
Precies, snelheid, maar vooral het echte racen weer zoals vroegah!
team funride
YETICYCLES.NL
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Vroeger ging het om mannen met ballen die echt hun leven waagde en om hard racen. tegenwoordig gaat het om commercie en wordt er toevallig nog geraced op zondag
streafer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 15:45

Vroeger toen ze nog met turbo's reden ! :P 1500 pk uit een 1.6 moter persen. Hehehe lol moet ik ook maar eens met onze auto proberen.

Toen je nog klasse B rally had.
Toen publiek nog wegsprong voor de auto, dat waren nog eens tijden ...... :)


Maar het klopt commercie is een veel grotere rol gaan spelen, en dat heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen.
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

streafer schreef:Toen publiek nog wegsprong voor de auto, dat waren nog eens tijden ...... :)
Inderdaad, al die zelfmoord terroristen van tegenwoordig ...die blijven gewoon staan! :tong
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

Spyker niet arrogant.... alle teams testen in Malesie en onze vrienden uit Zeewolde menen dat ze het gat kunnen dichten door de windtunnel. Nou is dat al op z'n zachts gezegd verwonderlijk maar als je dan ook nog tot aan het weekeinde gaat volhouden dat je weer terug bent.. tjah... :-{
Kijk ik wens ze ook het allerbeste toe en hoop inderdaad dat ze ooit in de subtop lekker mee gaan doen, echt! Alleen PR-matig is het allemaal wat dubieus en soms irriteert het.
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
Snijdie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1998
Lid geworden op: do 16 februari 2006, 13:52
Mijn mountainbike: Kona HeiHei en Commencal VIP S
Contacteer:

Zowel deze race als afgelopen race vond ik wat saaitjes. Ik hoop dat er snel van die spannende races gaan komen, anders ga ik andere tijdsbestedingen voor de zondag verzinnen..

Hulde voor Nick Heidfelt en BMW.
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

kokopelli schreef:
The Flying V schreef:gaat de Formule 1 weer als van ouds worden en waar het om hoort te
draaien; geld en snelheid!
Precies, snelheid, maar vooral het echte racen weer zoals vroegah!
Inderdaad, en net als vroeger na de race een peuk opsteken! Dat waren tenminste helden!
Mountainbiken: huis der egotrippers, moraalridders en minderwaardigheidscomplexen!
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Als je geen geld hebt kan je ook niet testen. Daarnaast kan je niet op twee plaatsen tegelijk zijn als Spyker zijnde! Je zal toch dingen in de windtunnel moeten testen en als je geen cash hebt is dat de optie.

overigens deed Chris het aardig in die openingrondjes! Beter dan de vorige race.
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

en daar gaan we weer.... waar heeft CA nu weer last van? een knellende schoen? vliegje in z'n oog? ingegroeide nagel? slechte auto? volle tank? zucht......

http://f1.gpupdate.net/nl/raceresults.p ... artID=1179
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

een knellende veter, een ontstoken schaamhaarzakje, geen vermogen tussen 16789tpm en 16790tpm, last van een remspoor bij bocht 3, schittering op z'n vleugel....?

http://f1.gpupdate.net/nl/raceresults.p ... artID=1180
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
Sp33dFr34k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4530
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 21:16
Mijn mountainbike: Een vonkje
Contacteer:

MEK~prut schreef:een knellende veter, een ontstoken schaamhaarzakje, geen vermogen tussen 16789tpm en 16790tpm, last van een remspoor bij bocht 3, schittering op z'n vleugel....?

http://f1.gpupdate.net/nl/raceresults.p ... artID=1180
Leg uit :o
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Sp33dFr34k schreef:Leg uit :o
Dat Albers ALTIJD een smoes klaar heeft en voorlopig nog steeds onderaan de lijsten bungelt.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

Thnx V... ik had niet graag doorgegaan op deze materie :o
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
Gesloten