De mooiste quotes, deel II

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
merrybreeder
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 904
Lid geworden op: di 1 maart 2005, 18:28
Mijn mountainbike: XTC 860

LIchtjestocht
D.run :
Wat baal ik dat ik er niet was zeg alles geregeld, zou op station tilburg worden opgehaald door mtbdriver, rijden te treinen vanaf dordrecht richting tilburg niet, vertraging van minimaal een uur
Dat is wel eens vaker... :wink:
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

christian-zb schreef:schoonmaken met water, borsten (of zachte spons) en daarna met droge doek.
Vandaar dat ik moeders de vrouw mijn fiets laat schoonmaken :lol:
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

shiverer schreef:
Hil1 schreef:Omdat MTV met een cribs marathon komt met de kerst!
Dat moet hier ook kunnen!
Een dikke crib
Niet om het één of het ander, maar de cribs op MTV waren van het niveau "kapitale villa".

Een werkbank met 4 stickers op een paar oude keukenkastjes ligt in mijn ogen niet in de lijn. En je mountainbikes kun je ook wel showen in je sys ;)
Kapitein Iglo schreef:Zo beter dan? Dit is mijn slaapkamer...

1

2
shiverer schreef:We willen ons vergapen aan kunstwerken, levenswerken, niet aan drie muren met 4 beugels en vier-en-een-halve bike.
Kapitein Iglo schreef:Dan geef ik het op... meer mag ik er niet van maken...
Kapitein Iglo komt achter de harde waarheid dat wie voor een dubbeltje geboren is, nooit een kwartje zal worden. :winkie:
Work... the eight hours between bicycle rides.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

edit shiverer: alleen quotes, blaag!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

5rot, mooi schakelspul, maar wel een beetje aan de prijs. Daar zijn natuurlijk oplossingen voor:
El Duder schreef:Waarom zet je dit nou op dit forum. Ik lijd aan Gear Aquiring Sydrom (GAS), nu moet ik dit hebben! Serieus toffe boel gewoon, als je het mij vraagt.

PS. Ik slaap niet meer vanavond
El Duder schreef:37" Samsung LED tv en BD8200 Home Cinema gebeuren te koop trouwens. Hagelnieuw, 1500euro!

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
P I M
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1244
Lid geworden op: vr 21 december 2007, 18:57
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Carbon 3

shiverer schreef:
tekkie2009 schreef:kijk das een heele andere prijs , dan 990 eur voor 1 liter
Ja, je krijgt ook precies evenveel keer minder als dat je minder betaalt, en dat in verhouding. Dat is ongeveer hetzelfde als een prijs per klinker, per vierkante meter klinkers en een pallet klinkers. je doet zomaar 12 m2 klinkeren met een pallet (of wat was die verrekte vuistregel ook alweer), dat doet er verder niet toe, je wordt gewoon ontzettend moe van 12 m2 klinkeren.

Enfin, waar ik vooral op doel is dat je gewoon heel erg goed moet lezen voordat je iets bestelt ;)
Shiv doet zomaar 12 m2 klinkeren.
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

g60 schreef:zit ik van de week ff op marktplaats te kijken, zie ik ineens een oude trek 920 die wel erg veel op mijn oude lijkt... vraag ik om fotos te mailen, zie ik dat het gewoon mijn fiets is :o :evil: !! was gejat 12 jaar geleden toen ie 3 jaar oud was.... ga binnenkort ff kijken om em weer terug te kopen. heb helaas de politie aangifte niet meer om hem in beslag te laten nemen... :(.

....
Gène schreef:....

Wel goed dat je je fiets weer hebt gevonden, kan je de draad weer oppakken. Vele andere gedupeerde waarvan hun fiets is gejat, zien die nooit meer.
Gène wekt sterk de indruk dat g60 twaalf jaar niet heeft gefietst omdat destijds de fiets gestolen was. Ik weet niet of je het expres deed, maar ik moest er toch even om lachen...
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Uit het verkoopdeel:
Lizard_King schreef:Staat: Zéér goed onderhoudende MTB...
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

mtb biker schreef:maar in die tijd trainde ik nog niet veel hoor 1 a 2 week per week misschien.
En nu..?

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Veel treffender kan de vertrutting van het Nederlandse "mountainbiken" niet worden uitgedrukt:
CubeRFR schreef:Wel was het er erg hobbelig, maar nadat we terug kwam van het tweede rondje, spraken we een persoon die het gebied onderhield en die zei dat de baan deze week gefreest werd zodat het wat aangenamer was voor de MTB-ers om er te fietsen.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Superior TeamRacingCarbon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 906
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 19:36

tati schreef:
Tuupje schreef:
Je moet de band ook eerst leeglaten voordat je er een bandafnemer tussenzet..... :o
Ach, zo hadden mijn maatje en ik allebij een achterwiel afgeschreven tijdens de cape epic.

Maatje van mij had het opgelopen tijdens een achtervolging op een boomstronk bij een singletrack en ik haalde mijn fiets thuis uit de doos met zo'n velg (aan de doos was niets te zien). Had het dus ook ergens in de laatste etappe gemold.
Uit het 'kapotte fietsgerelateerde dingen'-topic waar Tati verteld hoe een maatje z'n wiel wel eens aan bonken heeft gereden .... :)

Je moet boomstronken ook helemaal niet achtervolgen, dat verlies je altijd .... Afbeelding
Wie het dichtst bij het vuur staat, brandt zich het eerst ....

Je kan beter krap zitten, dan rood staan ....

Superior
JeroenK
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: wo 14 april 2004, 12:58

mtbpie schreef:Maar welk merk en type is het? Ik tikte Blackmonster in op Google.... maar dat doe ik NOOIT nog een keer.
:winkie:

Uit een topic dat wel eens een mooie quote broedplaats kan worden, al vrees ik dat ie binnenkort weer dicht is :tong.
http://www.velozine.nl - offroad nieuws, reportages en testen
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

SkipJack schreef:Ik heb sinds vandaag een schijfrem mechanisme op mijn voorwiel zitten en deze werkt naar behoren, behalve dan dat hij niet remt.
Het is maar wat je "werkt naar behoren" noemt :lol:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

http://forum.mountainbike.nl/forum/view ... 15&t=68100" onclick="window.open(this.href);return false;

niet mooiste quote, wel mooiste topic!
Wernerw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 17:17
Mijn mountainbike: Focus Black Hills 2010
Contacteer:

bobxxl vond de nieuwe Sram X0 10 speed groep er uit zien als Shimano SIS
Wicked DJ schreef:
bobxxl schreef:zo dat ziet er uit als shimano sis ofzoiets.
Heb je waspoeier in je ogen ofzo?
Okay, ik geef toe dat met name het plaatje en de info uit de startpost niet overhouden, maar om het nou over één kam te scheren met Shimano SIS...
Hij is al wat ouder maar vond em toch wel even grappig :tong
Wie lang genoeg wacht, komt altijd te laat.
Plaats reactie