Slechte ervaring Bike Tuning Den Bosch

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
mountainfreak
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 20:22
Mijn mountainbike: Giant NRS, Rock Shox Reba Race, Shimano XTR Dual Disc, XTR group

Kan hun klant onvriendelijkheid alleen maar onderschrijven. Niet echt iets waar je voor je plezier naar toe gaat. Alleen als het niet anders kan!!!
Mudfreak
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 29 maart 2004, 00:35
Mijn mountainbike: Yeti AS-X / Red Bull CC Werks / Gary Fisher Joshua F3
Contacteer:

kleinman schreef:mag iedereen vinden maar ik ben er dan toevallig een en gelukkig met vele andere die een andere mening is toegedaan. Ik vind het een toffe zaak.
Wat toevallig dat jij je net één dag na deze topic registreerd?
Nulla Tenaci Invia Est via (zoek het maar op)


_______________________
Stoepranddropper in opleiding.
kleinman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 21 oktober 2005, 19:16
Mijn mountainbike: klein Adroit pro

Mudfreak schreef:
kleinman schreef:mag iedereen vinden maar ik ben er dan toevallig een en gelukkig met vele andere die een andere mening is toegedaan. Ik vind het een toffe zaak.
Wat toevallig dat jij je net één dag na deze topic registreerd?
Niet toevallig hoor,ik vind het niet terrecht dat ze zonder met echte feiten te komen zomaar iemand afkraken, volgens mij is dat zelfs helemaal niet de bedoeling van deze site.
KLEIN nothing else comes even close !!
kleinman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 21 oktober 2005, 19:16
Mijn mountainbike: klein Adroit pro

Deze zaak bestaat al 70 jaar, doe toch je wel iets goed dacht ik zo
KLEIN nothing else comes even close !!
Tom!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 17 augustus 2005, 14:41

kleinman schreef:Deze zaak bestaat al 70 jaar, doe toch je wel iets goed dacht ik zo
toevallig dat je allemaal zo goed weet! :wink:
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

kleinman schreef:Deze zaak bestaat al 70 jaar, doe toch je wel iets goed dacht ik zo
Goeie fietsenzaak of niet, 70 jaar of niet, en of er nou 8 of 100.000 vrienden zijn van jou die daar een KLEIN hebben gekocht, het zal me allemaal een worst zijn.

Ik zou als fietsendealer het risico niet eens willen lopen door om zo'n lullig dingetje een klant te verliezen en mijn naam te grabbel te gooien. Wat kost het voor de fietsenmaker nou om dat even te doen... 5 minuten ofzo?

Zo gauw ik een (duur) frame koop bij een "goede" fietsenboer verwacht ik dat er over een beetje frezen niet moeilijk gedaan wordt. Service heet zoiets.

Zo niet, dan zoek ik me wel een andere dealer op.
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

kleinman schreef:
Mudfreak schreef:Wat toevallig dat jij je net één dag na deze topic registreerd?
Niet toevallig hoor,ik vind het niet terrecht dat ze zonder met echte feiten te komen zomaar iemand afkraken, volgens mij is dat zelfs helemaal niet de bedoeling van deze site.
Deze site is zeker niet bedoeld om een zaak zomaar af te zeiken. De topicstarter noemt echter een aantal concrete grieven.

Omdat zowel Hassie en Kleinman zich kort na het openen van dit topic geregistreerd hebben, wel erg positief zijn en van hetzelfde ip-adres posten heb ik het vermoeden dat ze toch wel iets met Biketuning te maken hebben. Als dat inderdaad het geval is wil ik jullie vragen om gewoon inhoudelijk in te gaan op de zaken die de topicstarter aanhaalt. Als ze onterecht zijn is dit een mooie kans om de andere kant van het verhaal te laten horen. Mensen hier zullen dat meer waarderen dan het anoniem verdedigen van een zaak zonder iets te weerleggen.
Eat, sleep, ride, repeat
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Bommie schreef:Deze site is zeker niet bedoeld om een zaak zomaar af te zeiken. De topicstarter noemt echter een aantal concrete grieven.

Omdat zowel Hassie en Kleinman zich kort na het openen van dit topic geregistreerd hebben, wel erg positief zijn en van hetzelfde ip-adres posten heb ik het vermoeden dat ze toch wel iets met Biketuning te maken hebben. Als dat inderdaad het geval is wil ik jullie vragen om gewoon inhoudelijk in te gaan op de zaken die de topicstarter aanhaalt. Als ze onterecht zijn is dit een mooie kans om de andere kant van het verhaal te laten horen. Mensen hier zullen dat meer waarderen dan het anoniem verdedigen van een zaak zonder iets te weerleggen.

:-q
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Mudfreak
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 29 maart 2004, 00:35
Mijn mountainbike: Yeti AS-X / Red Bull CC Werks / Gary Fisher Joshua F3
Contacteer:

Bommie schreef:
kleinman schreef: Niet toevallig hoor,ik vind het niet terrecht dat ze zonder met echte feiten te komen zomaar iemand afkraken, volgens mij is dat zelfs helemaal niet de bedoeling van deze site.
Omdat zowel Hassie en Kleinman zich kort na het openen van dit topic geregistreerd hebben, wel erg positief zijn en van hetzelfde ip-adres posten heb ik het vermoeden dat ze toch wel iets met Biketuning te maken hebben.
Dat vermoeden had ik dus ook al. Even crosschecken met IP van Biketuning.nl?
Nulla Tenaci Invia Est via (zoek het maar op)


_______________________
Stoepranddropper in opleiding.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Denk dat meerdere mensen dat vermoeden hadden. Ik hoop dat Biketuning een reactie wil geven in dit topic, ik weet dat ze het lezen. Laten we tot die tijd even rustig afwachten aub.

Ik hou dit topic scherp in de gaten, op het moment dat het ook maar enigszins op een heksenjacht draait uit te lopen gaat ie dicht totdat ik een reactie binnenkrijg die de moeite waard is om het topic te heropenen.
Eat, sleep, ride, repeat
BE@ST
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:58
Mijn mountainbike: KLEIN Attitude
Contacteer:

OK, ik hoop idd dat Bike Tuning reageert, want dan kunnen jullie zien wat voor iemand deze persoon is. Ik vind natuurlijk ook dat het verhaal twee kanten heeft! Dus Kleinman (ik ben niet dom, net als de forummensen hier) we weten dat jij het bent dus, doe je zegje. We wachten af...
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Maandag, de vaste sluitingsdag is voorbij.
Nog geen reactie op de dinsdag.
Het zal druk zijn in de winkel denk ik....
biketuning
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 oktober 2005, 11:43

Het is niet ons beleid om inhoudelijk op zaken in te gaan tussen ons en klant, al helemaal niet is het ons beleid om met modder te gooien of mensen te kwetsen. Dat we fouten maken daar zijn we mens voor!
In het geval van meneer "be@st"wil ik alleen kwijt dat zijn verhaal in grote lijnen klopt maaaaar elk verhaal heeft 2 kanten, hij weet voor 100% zeker dat we het ene hebben afgesproken en ik voor 100% iets anders, er onstaat dan een welles nietes verhaal waarbij normaal gesproken bij ons de klant altijd het voordeel van de twijfel krijgt, maar in dit geval dus niet (ik ga niet in op wat er hier in de zaak gebeurd is maar ik denk dat ze bij andere zaken niet zo rustig gebleven waren)

Wij als biketuning denken (en gezien de overwegend positieve reakties )weten we dat het overgrote meerendeel van onze klanten wel tevreden is en we werken er hard aan om iedereen tevereden te stellen, maar dan moeten de mensen wel naar ons komen en zich niet verschuilen achter een forum want dat vind ik laf, ik nodig dan ook iedereen uit die problemen met ons heeft om eens langs te komen zodat we hier eens over kunnen praten, en dan kunnen ze ook recht in mijn gezicht zeggen wat ze niet goed vinden....ik ben benieuwd, ik verstop me niet en ik ben 5 dagen per week op de zaak dus .....iedereen is van harte welkom.

En zoals meneer PT inderdaad opmerkt is dit late bericht een gevolg van de drukte na de bike motion in onze winkel.

En verder wens ik be@st toch heel veel fietsplezier met zijn schitterende KLEIN want dat is toch waar het allemaal om draait.

bike tuning holland
hinthamerstraat 206
5211MX 's-Hertogenbosch
tel. 073-6136151
chocolatemoeze
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 307
Lid geworden op: di 5 april 2005, 23:59
Mijn mountainbike: Canyon Dude CF

Ten eerste, heel sportief dat biketuning reageert.

maar...
biketuning schreef:(...)maar dan moeten de mensen wel naar ons komen en zich niet verschuilen achter een forum want dat vind ik laf, (...)
denken hassie en kleinman er ook zo over?

Klanten laf noemen is natuurlijk nooit goed ... zo een mening houdt een professionele zaak voor zich. Mijns inziens. Maar ach, we blijven mensen hè.
reactie!=actie
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Met de reactie van Biketuning en de uitnodiging om het in de winkel uit te komen praten lijkt me dat dit topic verder weinig functie meer heeft. Ik gooi 'm dicht, als iemand er anders over denkt hoor ik dat graag via PB.
Eat, sleep, ride, repeat
Gesloten