Ook zo'n leuke vakantie gehad?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Hebben jullie ook net zo'n leuke vakantie gehad??

Afbeelding

Ik hoop het eigenlijk niet voor je.. Ik ben lekker op m'n bek gegaan met de mtb...7 hechtingen, maar die zie je niet. Ik had ook schaafwonden en shit. De foto is vier dagen na het ongeluk.

Oorzaken:
1. auto vanaf de andere kant reed op mijn weghelft
2. ik reed te hard
3. er zat een hele brede greppel in de weg
4. het was een hele scherpe bocht
5. er waren rotsen
6. ik reed op een kut fiets

Vertel me jullie verhalen :P .. misschien kunnen jullie me wat opvrolijken..Misschien zijn er wel meer mensen gevallen, voel ik me niet zo eenzaam...
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
MasterDisaster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 7 november 2004, 18:58
Mijn mountainbike: NRS & NSE suburban
Contacteer:

je doet je sig eer aan :P maar met een NRS kan je toch wel snel blijven rijden? Ik reed eens 61km/h op de weg en had niet veel last van trillingen ofzo :)(klinkerweg) Maar de autobestuurder is doorgereden?

suc6
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

MasterDisaster schreef:je doet je sig eer aan :P maar met een NRS kan je toch wel snel blijven rijden? Ik reed eens 61km/h op de weg en had niet veel last van trillingen ofzo :) Maar de autobestuurder is doorgereden?

suc6
Ik reed op een gehuurde fiets :S

Ja, doorgereden.. Gehoord van de mensen die erbij waren.. we reden met een groep
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
MasterDisaster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 7 november 2004, 18:58
Mijn mountainbike: NRS & NSE suburban
Contacteer:

Lekker zeg van die gast in die auto...zeker geen kenteken ofzo onthouden? sowieso zie ik veel mensen op de fiets/auto/brommer die helemaal de binnenbocht pakken op de verkeerde weghelft :-{ leuk is dat meestal :((
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

MasterDisaster schreef:Lekker zeg van die gast in die auto...zeker geen kenteken ofzo onthouden? sowieso zie ik veel mensen op de fiets/auto/brommer die helemaal de binnenbocht pakken op de verkeerde weghelft :-{ leuk is dat meestal :((
Het was een scherpe bocht in de pyreneeen met rotsen aan de binnenkant.. ik kon die auto dus nooit zien aankomen. Het gebeurt trouwens vaak dat bestuurders dan een stuk van de andere weghelft meepakken..
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

:-{ Aai, dat ziet er naar uit...

8) Volgens mij had je beter een verhaal op kunnen hangen dat je tijdens een extreem zware afdaling het parcoursrecord kon verbreken en toen in je enthousiasme toch echt niet over rotsen hoger dan een meter kon springen en die van 1,30m toch nét even te veel was :lol:

Het is wel jammer dat je zoiets moet overkomen. Heb zelf een aantal jaren geleden met volle bepakking (MTB en BOB kar) ook iets dergelijks meegemaakt, maar ben toen gelukkig wel met de schrik vrijgekomen...

Sterkte met de revalidatie!!
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Wicked DJ schreef::-{ Aai, dat ziet er naar uit...

8) Volgens mij had je beter een verhaal op kunnen hangen dat je tijdens een extreem zware afdaling het parcoursrecord kon verbreken en toen in je enthousiasme toch echt niet over rotsen hoger dan een meter kon springen en die van 1,30m toch nét even te veel was :lol:

Het is wel jammer dat je zoiets moet overkomen. Heb zelf een aantal jaren geleden met volle bepakking (MTB en BOB kar) ook iets dergelijks meegemaakt, maar ben toen gelukkig wel met de schrik vrijgekomen...

Sterkte met de revalidatie!!
Haha, ... hmm was wel net wat stoerder geweest hea..

Maar ik mag hartstikke blij zijn dat het zo is afgelopen. Want stel dat ik frontaal op die auto was geknalt, of ik was gewoon rechtdoor de afgrond ingereden...Gelukkig is het niet zo afgelopen en kon ik de schade beperken. :-q
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Kristus hee, dat moet een pijnlijke schuiver zijn geweest... :o :-{ Sterkte ermee.
GAB-STAR
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 5 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Liteville 601L; Transition TR450
Contacteer:

beterschap kerel!
Plaats reactie