Cadeau inspiratie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Stunning schreef: wo 5 januari 2022, 00:44 Voor de kerst heb ik van mijn vrouw een heel pakket Muc Off onderhouds producten gekregen (wat zegt dat :lol: ).

Ben ik eigenlijk wel blijer mee dan ik dacht. Naast de bekende Muc Off schoonmaak spray, zat er in die ton ook allemaal handige borstels en ze gaf er ook een spuitbus met biologisch afbreekbare frame en onderdelen spray bij die water- en vuilafstotend werkt.

Ik moet zeggen, ik had een modderrit gereden en na 10min tuinslang / Muc off producten gebruik zag mijn fiets er weer uit als nieuw !

Wellicht kan je hier iets mee :-q
Meeste heb ik daarvan wel, maar een nieuwe borstel kan ik inmiddels wel gebruiken. :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Een en ander besteld. Topic mag eventueel op slot of open blijven ter inspiratie van andere mensen die bijna jarig zijn.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Klitse schreef: ma 3 januari 2022, 21:46
Kabookie schreef: ma 3 januari 2022, 21:45 Oh ik heb trouwens die Topeak mini ratchet en ben geen fan. Reuze onhandig die kleine losse bitjes als je op de trail iets aan het doen bent.
Ik gebruik weer m'n oude vertrouwde Crankbrothers multitool. Daar zitten ook vormpjes in om spaaknippels vast te draaien, wat al eens nodig is gebleken onderweg :lol:
Ik ken dan juist weer iemand die het veel handiger vind dan een "gewone" multitool. Nog meer mensen met ervaring?
Ik heb een multitool bij en wat bitjes met een bijbehorende sleutel. Een duidelijke voorkeur heb ik niet. Maar ik merk wel dat als het wat vaster moet een bitje fijner is. Dan kun je net wat meer kracht zetten.

Geklooi om een bitje te pakken valt wel mee. Met een multitool is het ook klooien om de juiste eruit te draaien en om de tool goed vast te kunnen houden. En dan is het spannend of ie heel blijft of niet.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

markje schreef: do 6 januari 2022, 19:51
Klitse schreef: ma 3 januari 2022, 21:46

Ik ken dan juist weer iemand die het veel handiger vind dan een "gewone" multitool. Nog meer mensen met ervaring?
Ik heb een multitool bij en wat bitjes met een bijbehorende sleutel. Een duidelijke voorkeur heb ik niet. Maar ik merk wel dat als het wat vaster moet een bitje fijner is. Dan kun je net wat meer kracht zetten.

Geklooi om een bitje te pakken valt wel mee. Met een multitool is het ook klooien om de juiste eruit te draaien en om de tool goed vast te kunnen houden. En dan is het spannend of ie heel blijft of niet.
Juist. Ik heb hem niet besteld, maar hij blijft nog wel even op mijn lijstje staan. Ik ben over een paar maanden vast weer "jarig". 8)
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie