Vandaag gekocht/ontvangen voor de MTB om de honger te stillen

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

10 rittenkaart Ettelsberg lift. Maakt wel hongerig :-{
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ook Peter schreef: di 26 oktober 2021, 20:48 10 rittenkaart Ettelsberg lift. Maakt wel hongerig :-{
Ja, maar die is voor dit MTB seizoen helaas nog maar ongeveer 1 week te gebruiken want na volgend weekend gaat het dicht in voorbereiding op de winter...maar het kan ook zijn dat je er in het komende winterseizoen op ski's dan wel snowboard gebruik van gaat maken. Of is die kaart sowieso onbeperkt geldig en gebruik je hem dan volgend jaar weer voor de MTB...?
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Is met z’n tweeën te gebruiken en blijft 2 jaar geldig. Dus is ieder z’n eigen makkelijker.
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ook Peter schreef: wo 27 oktober 2021, 13:24 Is met z’n tweeën te gebruiken en blijft 2 jaar geldig. Dus is ieder z’n eigen makkelijker.
Aha kijk, dat biedt perspectief... en kan dan ook hongerig maken zoals je al schreef, dat snap ik wel. ;)

Maar ga jij hem dan alleen voor MTB gebruiken of ski dan wel snowboard je ook?
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Skiën of snowboarden is niet helemaal mijn ding. Wordt vooral fietsen hier en we willen de enduro trail nog een keer met meer passende banden rijden nu was het vooral een glijden zonder vallen oefening zonder veel precisie.
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ook Peter schreef: wo 27 oktober 2021, 21:04 Skiën of snowboarden is niet helemaal mijn ding. Wordt vooral fietsen hier en we willen de enduro trail nog een keer met meer passende banden rijden nu was het vooral een glijden zonder vallen oefening zonder veel precisie.
Have fun! :-q
TPeer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 15 oktober 2020, 20:45

Een Craft Adv HMC offroad Bib (voor onder me Shorts :lol: )
Zag hem voor bij komen met 70% korting bij die grote webwinkel met blauwe uitstraling en witte letters

Ik kon er geen reviews van vinden dus maar eens proberen, voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen.
Laatst gewijzigd door TPeer op do 28 oktober 2021, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Een super hip evoc frame tasje :bier:
Vanavond eens kijken oftie netjes past. De oude was versleten en ik kon nergens vinden waar die vandaan kwam.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Afbeelding

Omdat mijn ketting gebroiken was en omdat het tubeless maken op de RAD15 velgen toch erg klote is zonder compressor. Op mijn AMC velgen heb ik geen problemen, maar de RAD15 zijn veel breder en sluiten daardoor niet zo goed af. Hopelijk gaat het hiermee wel goed.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Zojuist binnen gekomen, niet alleen fietsgerelateerd maar wel deels: een gereedschapswagen. Eindelijk af van vier verschillende gereedschapskisten die deels mijn werkbankruimte innemen :)
Afbeelding

En binnen nu en een week verwacht ik een stapeltje wielbouwspullen: vier naven, twee velgen, spaken en nippels voor vier wielen. Het zou mooi zijn als ik genoeg spul binnen heb om dit weekend al aan de slag te kunnen, gezien de matige weersvoorspellingen. Maar gezien de retetrage verzending van Wiggle tegenwoordig zie ik dat somber in.

Nou ja, kan ik in elk geval m'n gereedschap sorteren en netjes opbergen :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Je komt alleen nog 2 velgen tekort voor 4 wielen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Sh**, ik wist dat ik wat vergeten was... :o

:wink:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kermit schreef: do 28 oktober 2021, 15:24 Zojuist binnen gekomen, niet alleen fietsgerelateerd maar wel deels: een gereedschapswagen. Eindelijk af van vier verschillende gereedschapskisten die deels mijn werkbankruimte innemen :)
Afbeelding

En binnen nu en een week verwacht ik een stapeltje wielbouwspullen: vier naven, twee velgen, spaken en nippels voor vier wielen. Het zou mooi zijn als ik genoeg spul binnen heb om dit weekend al aan de slag te kunnen, gezien de matige weersvoorspellingen. Maar gezien de retetrage verzending van Wiggle tegenwoordig zie ik dat somber in.

Nou ja, kan ik in elk geval m'n gereedschap sorteren en netjes opbergen :)
Die heb ik ook in m`n werkbus, Paul. Voor het geld een leuk ding maar pas op met zware spullen in de onderste grote lades, die schuifrails kunnen niet heel veel hebben.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

We gaan het zien, denk dat daar wat hamers en de balhoofdpers in verdwijnen :)
Het is niet de kwaliteit van een Gedore karretje (die had m'n pa) maar die zijn me toch wat te duur...

Nu nog in afwachting van de DT naven en Race Face velgen die van Wiggle moeten komen. Track & Trace staat al een week stil, maar ik hoop stiekem dat die Hermes tracking niet up to date is en de spullen al naar de koerier zijn die de NL helft doet...
Staat me iets van bij dat dat de vorige keer bij Wiggle ook zo was, hele tijd niks te zien op de trackingsite en ineens een koerier aan de deur.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

TenZNL schreef: vr 29 oktober 2021, 14:48
kermit schreef: do 28 oktober 2021, 15:24 Zojuist binnen gekomen, niet alleen fietsgerelateerd maar wel deels: een gereedschapswagen. Eindelijk af van vier verschillende gereedschapskisten die deels mijn werkbankruimte innemen :)
Afbeelding

En binnen nu en een week verwacht ik een stapeltje wielbouwspullen: vier naven, twee velgen, spaken en nippels voor vier wielen. Het zou mooi zijn als ik genoeg spul binnen heb om dit weekend al aan de slag te kunnen, gezien de matige weersvoorspellingen. Maar gezien de retetrage verzending van Wiggle tegenwoordig zie ik dat somber in.

Nou ja, kan ik in elk geval m'n gereedschap sorteren en netjes opbergen :)
Die heb ik ook in m`n werkbus, Paul. Voor het geld een leuk ding maar pas op met zware spullen in de onderste grote lades, die schuifrails kunnen niet heel veel hebben.
En niet te veel lade's tegelijk open trekken!! :-q
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Plaats reactie