Forumleden openlijk schanderen?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

maverick76 schreef: za 5 december 2020, 19:42 Waarom verander je nu snel je onderschrift en quote je zinnetjes uit de context van een hele discussie?

En waarom reageer je niet op een PB en waarom alleen publiekelijk de confrontatie aan gaan?
Mag ik niet uitgesproken en kritisch zijn? Waarom delete jij je PB`s?

Ik heb helemaal geen zin in dit modder gooien...Dat jij iets tegen fullies met overgewicht hebt moet jij weten, laat het alleen niet in zowat andere post blijken. Kom van je hoge paard af en zeik niet iedereen af die op een andere manier plezier beleeft op een fiets dan jij.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Daar ben ik het helemaal mee eens en als dit voor bepaalde forumleden dit effect heeft dan is dit niet ok.

De discussie gaat hier echter niet om het feit dat ik me wel of niet goed uitdruk maar of het ok is dat men hier forumleden openlijk voor schut zet als avatar onderschrift.

Maar nogmaals, ga ik graag met iedereen in een PB in gesprek over dit soort dingen.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Jefro98 schreef: za 5 december 2020, 19:39
suravida schreef: za 5 december 2020, 19:27 Ik heb geen idee wat er precies is gebeurd, maar Baron zijn 1e opmerking was ook het eerste dat bij mij opkwam.
Sterker nog, Maverick zijn "prikkelende" communicatiemethodes is 1 van de redenen dat ik me hier steeds minder thuis voel en minder vaak kom en reageer. En ik weet dat er meer forumleden zijn die daar last van hebben, dus wellicht is het ook tijd voor een stukje zelfreflectie.
Mocht je dit liever IRL bespreken dan ben je van harte welkom in Schiedam. :-q
+1
Yep, mee eens.
Niet piepen maar gewoon incasseren als je ook regelmatig uitdeelt.
+1

Je weet constant het bloed onder de nagels vandaan te halen met die irritante steekjes, blijkbaar kick je daarop:
maverick76 schreef: vr 31 juli 2020, 12:10 Eerlijk gezegd zijn het altijd wel dezelfde die reageren en die verwacht ik ook. En juist dat tegen de haren in strelen van die mensen geeft me een prettig warm gevoel in mijn buik. Beetje te vergelijken met verliefdheid.
Ik spreek genoeg forummers en de meesten kunnen je wel schieten, als je dit wil dan moet je gewoon zo door gaan en acties zoals die van TenZNL voor lief nemen.. of je gewoon gaan gedragen..
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

TenZNL schreef: za 5 december 2020, 20:01
maverick76 schreef: za 5 december 2020, 19:42 Waarom verander je nu snel je onderschrift en quote je zinnetjes uit de context van een hele discussie?

En waarom reageer je niet op een PB en waarom alleen publiekelijk de confrontatie aan gaan?
Mag ik niet uitgesproken en kritisch zijn? Waarom delete jij je PB`s?

Ik heb helemaal geen zin in dit modder gooien...Dat jij iets tegen fullies met overgewicht hebt moet jij weten, laat het alleen niet in zowat andere post blijken. Kom van je hoge paard af en zeik niet iedereen af die op een andere manier plezier beleeft op een fiets dan jij.
Waar staat dat ik iets heb tegen fully's met overgewicht? En bedoel je dan zware fully's?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nou dan ga ik me maar gewoon “gedragen”.

Het volk heeft gesproken.
Laatst gewijzigd door maverick76 op za 5 december 2020, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Best gezellig hier. :tong
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4125
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

maverick76 schreef: za 5 december 2020, 20:15 Nou dan ga ik me maar gewoon “gedragen”.

Het volk heeft gesproken.
Mjahmjah, vrijdenken is mooi, je niet voegen naar de meute ook. Maar dat heeft consequenties.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Ik snap alleen nog niet helemaal waar t over gaat ..
Ergert maverick76 zich aan uitingen van anderen ?
Of vindt hij dat mensen niet blij mogen zijn met hun fiets ?
Lekker fietsen!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15564
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het is eigenlijk heel eenvoudig. Zit je iets dwars of gebeurt er iets op het forum waarvan je vindt dat het niet door de beugel kan? Gebruik de meldfunctie of neem contact op met een moderator. Misschien ben je het niet altijd eens met de manier waarop we dingen aanpakken maar geloof me, we staan altijd open voor een gesprek.

Het kan zijn dat je je ergert aan een bepaalde gebruiker, dat komt wel vaker voor. Vaak scheelt het al een hoop als je de topics van die gebruiker dan gewoon negeert maar dat vinden mensen erg lastig. Kennelijk is het toch ook wel leuk om een beetje tegen elkaar te ageren. Over het algemeen ga ik er van uit dat volwassen mensen er zelf wel uitkomen maar de ervaring leert dat dit niet altijd het geval is. Voor die mensen heeft het forum een vriend/vijand keuze. Ik ben niet heel blij met de woordkeuze maar als je iemand markeert als 'vijand' zie je zijn posts helemaal niet meer. Probleem opgelost. Is dat nog niet genoeg neem dan even contact op met een moderator naar keuze. Gaat een ruzie echt te ver dan treden wij op maar ook dan is het wel handig als we weten dat wat er speelt. Trek dus aan de bel als dat voor je gevoel nodig is.

Dergelijke zaken op deze manier op het forum gaan bespreken lost wat mij betreft niets op dus dit topic gaat op slot. PB's zijn niet voor niets persoonlijke berichten en het is dus niet de bedoeling dat je die openbaar maakt zonder toestemming van de afzender. Bij de gedeelde PB's in dit topic is dat volgens mij niet het geval dus die ga ik verwijderen. Als je PB's krijgt die niet door de beugel kunnen mag ze je overigens wel altijd doorsturen naar een moderator.

Vragen, opmerking of behoefte aan nazorg? Mijn PB box staat zoals altijd wijd open.

Thx.
Gesloten