"de nieuwe mountainbikers"

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Wat ik erger vind zijn de knakkers die een boombox vasttapen en harde muziek opzetten 🙈
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

+1

Vreselijk irritant, pasgeleden reed er in Ferme Libert een gastje rond met zo’n ding op zijn backprotector gemonteerd, een pokkeherrie dat eruit kwam, en om over het genre nog maar te zwijgen :-{

In een bikepark is er misschien weinig van te zeggen maar op een normale route zou je wat mij betreft op de bon geslingerd mogen worden..
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

:D Ik ben ze nog niet tegengekomen. Golf GTI Mk3, petje op en scheef in de stoel hangen met de hand op de versnellingspook? Die gasten?
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Je vergeet nog de dobbelstenen/bokshandschoenen aan de binnenspiegel :winkie:
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Dice Oldskool schreef: do 24 september 2020, 10:41 :D Ik ben ze nog niet tegengekomen. Golf GTI Mk3, petje op en scheef in de stoel hangen met de hand op de versnellingspook? Die gasten?
Nee, deze maar dan verlaagd en brede sloffen op goedkope zwarte lichtmetalen velgen:
Afbeelding
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Afbeelding
________
Mijn fiets
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Herman de Biker schreef: do 24 september 2020, 10:09 +1

Vreselijk irritant, pasgeleden reed er in Ferme Libert een gastje rond met zo’n ding op zijn backprotector gemonteerd, een pokkeherrie dat eruit kwam, en om over het genre nog maar te zwijgen :-{

In een bikepark is er misschien weinig van te zeggen maar op een normale route zou je wat mij betreft op de bon geslingerd mogen worden..
Ja ik ben het nu ook alleen nog maar in bikeparks tegengekomen. Vooral in Winterberg :-{
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Herman de Biker schreef: do 24 september 2020, 10:54 Je vergeet nog de dobbelstenen/bokshandschoenen aan de binnenspiegel :winkie:
Haha idd, of als ze in de auto ook nog roken zo'n denneboom. :-D



Jan Willem schreef: do 24 september 2020, 10:56
Nee, deze maar dan verlaagd en brede sloffen op goedkope zwarte lichtmetalen velgen:
Afbeelding
[/quote]

Dat zijn weer andere stereotypen J.W
:winkie:
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

MVMVML schreef: do 24 september 2020, 09:54 Wat ik erger vind zijn de knakkers die een boombox vasttapen en harde muziek opzetten 🙈
Tja ze hebben nou nooit eens fatsoenlijke muziek eruit knallen. Ik zou in Winterberg het toch wel leuk vinden als ze Heaven Shall Burn zouden afspelen.
Maar dat heb je met "die nieuwe mtb'ers" , én geen respect voor de oude rotten in het vak én ze hebben ook nog eens de verkeerde muziek snoeihard aan..
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Meegs schreef: do 24 september 2020, 12:44
MVMVML schreef: do 24 september 2020, 09:54 Wat ik erger vind zijn de knakkers die een boombox vasttapen en harde muziek opzetten 🙈
Tja ze hebben nou nooit eens fatsoenlijke muziek eruit knallen. Ik zou in Winterberg het toch wel leuk vinden als ze Heaven Shall Burn zouden afspelen.
Maar dat heb je met "die nieuwe mtb'ers" , én geen respect voor de oude rotten in het vak én ze hebben ook nog eens de verkeerde muziek snoeihard aan..
Nu ja, afgelopen weekend speelde een gozer van een jaar of 16 Eminem's Role Model van 20 jaar oud dus dat kon ik nog wel waarderen, maar het is gewoon suf die dingen overal aan.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

MVMVML schreef: do 24 september 2020, 12:49
Meegs schreef: do 24 september 2020, 12:44

Tja ze hebben nou nooit eens fatsoenlijke muziek eruit knallen. Ik zou in Winterberg het toch wel leuk vinden als ze Heaven Shall Burn zouden afspelen.
Maar dat heb je met "die nieuwe mtb'ers" , én geen respect voor de oude rotten in het vak én ze hebben ook nog eens de verkeerde muziek snoeihard aan..
Nu ja, afgelopen weekend speelde een gozer van een jaar of 16 Eminem's Role Model van 20 jaar oud dus dat kon ik nog wel waarderen, maar het is gewoon suf die dingen overal aan.
Een keertje iemand ingehaald in rondje Leersum met Boombox. Heb er toen (als ouwe zeur...) wel wat van gezegd. Op niet zo'n subtiele manier :winkie:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

38x10 schreef: do 24 september 2020, 13:52
MVMVML schreef: do 24 september 2020, 12:49
Nu ja, afgelopen weekend speelde een gozer van een jaar of 16 Eminem's Role Model van 20 jaar oud dus dat kon ik nog wel waarderen, maar het is gewoon suf die dingen overal aan.
Een keertje iemand ingehaald in rondje Leersum met Boombox. Heb er toen (als ouwe zeur...) wel wat van gezegd. Op niet zo'n subtiele manier :winkie:
Ik vind niet snel dingen aso, maar met zo'n ding rondrijden in de bossen is echt fucking aso.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ik snap niet hoe dat werkt als twee mensen met een boombox elkaar tegenkomen. Wat doen ze dan? Een volumeknop battle en wie het hardst kan mag de muziek doen? Ik zou bijna zo’n ding willen hebben om het uit te proberen. En dan keihard Oostenrijkse schlager draaien.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Jullie worden gewoon oud :D :bier:
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

MVMVML schreef: do 24 september 2020, 14:04
38x10 schreef: do 24 september 2020, 13:52
Een keertje iemand ingehaald in rondje Leersum met Boombox. Heb er toen (als ouwe zeur...) wel wat van gezegd. Op niet zo'n subtiele manier :winkie:
Ik vind niet snel dingen aso, maar met zo'n ding rondrijden in de bossen is echt fucking aso.
Ik zing altijd zelf, moet ik daar ook maar mee ophouden ?
''Only dead fish go with the flow''
Plaats reactie