Gay mountainbikers / forumleden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
ikwilfietsen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 13:43

Zijn er hier ook gay of bi mountainbikers? of kennen jullie homo's die mountainbiken?

Ik mountainbike namelijk al 10 jaar (gewoon met hetro mannen en vrouwen) en ken helemaal niemand die homo is die mountainbiked. Is het mountainbike wereldje zo'n enorm hetro wereldje? of ken ik de gay mountainbikers gewoon niet?

Ik vraag het me af omdat ik nu net zelf uit de kast kom. Dus ik ben benieuwd!
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

We zijn een stelletje ouwe lullen en lullen dus meer over hernia's :wink: Statistisch gezien ben je vast niet de enige, welkom op het forum.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Vaak als ik op wat drukkere plekken fiets kom ik regelmatig wel wat homos tegen hoor :bier:
Maar vind het eigenlijk een beetje een aparte vraag.. jij weet toch wel beter denk ik? Als je zelf aan aangeeft van fietsen te houden waarom zouden er dan niet meer zijn? En denk ook niet dat elke "gay/bi" dat dan perce laat weten ook.
Maar voel je welkom wie weet krijg je wel reactie :-q
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Maakt het uit?
Ook al ben je de enige, jij moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.
En dat natuurlijk op alle vlakken.
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

ikwilfietsen schreef: di 23 juni 2020, 14:09of ken ik de gay mountainbikers gewoon niet?
Ik denk dat je ze (nog) niet kent. Ik ken er een aantal, maar ze lopen er tijdens het fietsen niet mee te koop.
ikwilfietsen schreef: di 23 juni 2020, 14:09Ik vraag het me af omdat ik nu net zelf uit de kast kom. Dus ik ben benieuwd!
:-q
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Who cares. Dat zie je toch niet.

Ik ken er zelf een paar waar ik regelmatig mee heb gebiked. Alsof die met een grote sticker op hun kont gaan rijden of ze nu van mannen of vrouwen houden. Bij een kwamen we er pas achter toen we voorgesteld werden aan zijn partner. Dat was wel grappig. Huh, oooowww. Haha.

Mocht je het over de Village people leernichten hebben (met zo'n zwarte klep en snor uit de jaren 80. Sorry maar dat is gelijk een beeld wat ik dan voor ogen heb). Nee, die zul je op de bike niet zo tegenkomen.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Je bent zeker niet de enige, maar wel zo ongeveer de eerste denk ik die zich hier zo openlijk voorstelt?
Er is blijkbaar dus nog genoeg schroom?
Wat niet nodig zou hoeven/moeten zijn...
Welkom op het forum en op de fiets :-q .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik ken geen gay mountainbikers. Of misschien hebben ze het me nooit verteld! :lol:
Maar mij maakt het allemaal niets uit, lesbisch of homo, we zijn allemaal gewoon mensen. En er is niets zo mooi als twee mensen die van elkaar houden. Dat zouden meer mensen moeten doen! Maar dat is mijn mening.....
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Welkom op het forum!

Ik fiets al een hele tijd en ben serieus nog nooit iemand tegengekomen die tijdens/rondom het fietsen openlijk homo was, of dat met mensen deelde. In het wielerwereldje was het misschien een taboe. In ieder geval werd er niet over gesproken. In negatieve zin eigenlijk ook niet, wat ik me kan herinneren. Bij het mountainbiken kom ik vooral heel relaxte en tolerante mensen tegen die lekker met fietsen bezig zijn. De rest doet er niet zo toe. We hoeven het ook niet in alles met elkaar eens te zijn om samen lol te hebben toch?

Missy Giove kan ik me nog wel herinneren uit de tijd dat DH mountainbiken voor het eerst op TV werd uitgezonden. Zij was een fenomeen in die tijd, zowel qua personality als hoe ze fietste. En lesbisch dus (mogen we dat nog zo zeggen?). Een bizar verhaal wat zij allemaal heeft meegemaakt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ze lopen wel vaak in het bos, misschien dat ze het mountainbiken nog niet ontdekt hebben. :roll: :-D
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Járen gedacht dat pinkbike.com daarvoor was opgericht.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Dice Oldskool schreef: di 23 juni 2020, 17:04 Ze lopen wel vaak in het bos, misschien dat ze het mountainbiken nog niet ontdekt hebben. :roll: :-D
Ze lopen ook vaak op de wallen. Hetero's dan. :-D
"This species has amused itself to death"
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

aurelius schreef: di 23 juni 2020, 15:42 Je bent zeker niet de enige, maar wel zo ongeveer de eerste denk ik die zich hier zo openlijk voorstelt?
Er is blijkbaar dus nog genoeg schroom?
Wat niet nodig zou hoeven/moeten zijn...
Welkom op het forum en op de fiets :-q .
He ik snap dat iemand het zelf moeilijk kan vinden en het daardoor na de stap graag van de daken wil schreeuwen maar wat heeft dat met schroom te maken. Er is toch helemáál geen reden om je geaardheid op dit forum tentoon te stellen? Ik heb ongetwijfeld nog nooit gepost dat ik hetero ben. Hooguit roep je dat je vriend of vriendin klaagt over het aantal fietsen.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Je staat er eigenlijk pas bij stil wanneer de vraag komt :o zoals nu bijvoorbeeld :lol: :roll: ik zou geen idee hebben van wie dan ook :-? ik in de 2 jaar mtb'n in NL hetero, biseksueel en of van het gelijke geslacht zou zijn.... :-? Daarvoor ben ik nooit gaan fietsen/sporten/hobbyen om te denken hoe het seksueel zou zitten met een andere biker m/v dat doe ik bijvoorbeeld weer wel tijdens het boodschappen doen :lol: :lol: maarja daarvoor moet naar een boodschappen forum :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Beste mountainbike.nl forummers we lopen jaren en jaren achter op mountainbike.be :((

"Gay (homo) Mountainbiker

di 11 apr 2006 19:17

Ik vraag me af of er onder jullie ook gay MB's zijn 
ik ben zelf gay en zoek mountainbikepartner"
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie