Toiletpaper challenge .....

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

kan niet meer schreef: zo 22 maart 2020, 10:38 Ik begrijp die zure reactie wel een beetje. De laatste tijd zijn hier een aantal mensen die laten zien hoe het moet (geef toe dat ik het niet kan) en die vinden dan ook maar dat de ander geen fully nodig heeft en eens een keer wat aan zijn vaardigheden moet gaan doen. Elkaar een beetje respecteren en snappen dat iedereen zijn eigen keuzes maakt zou wel fijn zijn.
Nodig hebben we geen van allen iets, maar hoe je het ook draait, goed materiaal is wel degelijk het halve werk (in sommige gevallen zelfs nog veel meer dan de helft).
En skills en training kunnen ook heel veel opvangen....

Het respecteren van mensen is dus ook het respecteren van iemand anders zijn mening. Ik weet niet precies op welke mensen jij doelt, maar ook hun mening (mits respectvol gebracht) verdient respect (net als die van jou :-q )

@Yo-Eddy: Nice, ik had m al op insta langs zien komen. :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Door TS gebruikte challange materiaal = sterk, en dwz goede materiaal keuze :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

1) Ik had graag de camera haaks op de rijrichting, parallel aan de rij toiletpapier gezien zoat er geen enkele twijfel zou kunnen zijn of het achterwiel er niet een beetje langsgaat op het moment dat deze naar beneden komt en zelfs indien dat het geval is het nog duidelijk is. Hetgeen vanuit deze hoek bijzonder lastig met 100% zekerheid te beoordelen is.

2) Je moet het maar kunnen; niet iedereen heeft genoeg toiletpapier kunnen inslaan om een dergelijke toren te bouwen...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Disclaimer had ik erbij moeten zetten blijkbaar :winkie:

- er is in dit huishouden de afgelopen twee weken geen rol plee papier gekocht! Gezin met twee koters en werkende ouders (ook deze week, beiden in essentiële sectoren onderwijs en voeding) dus altijd voldoende op voorraad.

- er is bij deze actie geen schade toegebracht aan de WC rollen en ze zijn na de video weer op het toilet terug gezet.

Lighten up guys het is al zwaar genoeg :bier: :kiss:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1742
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Ik heb niet genoeg toiletpapier voor een challenge. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet een quarantraining doe :-q

https://www.pinkbike.com/video/513271/
Afbeelding
Het is hier geen ponykamp!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

cheeta schreef: zo 22 maart 2020, 11:59 1) Ik had graag de camera haaks op de rijrichting, parallel aan de rij toiletpapier gezien zoat er geen enkele twijfel zou kunnen zijn of het achterwiel er niet een beetje langsgaat op het moment dat deze naar beneden komt en zelfs indien dat het geval is het nog duidelijk is. Hetgeen vanuit deze hoek bijzonder lastig met 100% zekerheid te beoordelen is.

2) Je moet het maar kunnen; niet iedereen heeft genoeg toiletpapier kunnen inslaan om een dergelijke toren te bouwen...
@1 .... in deze ongeknipte versie kun je zien dat ik bij poging 1 ook twijfelde daarover (keek gelijk om) ... aanloop is beetje scheef, poging twee is een duidelijke "clear" volgens mij .... https://www.pinkbike.com/video/513240/

@2 zie ook mijn disclaimer hierboven ....ps, mocht iemand echt zonder zitten, op mijn werk liggen paar 1000 rollen op voorraad.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Qprs schreef: zo 22 maart 2020, 12:17 Ik heb niet genoeg toiletpapier voor een challenge. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet een quarantraining doe :-q

https://www.pinkbike.com/video/513271/
Afbeelding
:-q :-q :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

yo-eddy schreef: zo 22 maart 2020, 12:19 @2 zie ook mijn disclaimer hierboven ....ps, mocht iemand echt zonder zitten, op mijn werk liggen paar 1000 rollen op voorraad.
Ben je in t dagelijks leven heftruckchauffeur? :winkie: :winkie:

https://www.youtube.com/watch?v=c0kvy1UUMZM
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ja werkelijk heh........ :lol: :lol: :lol: :lol: :-q
En hij heeft daar ook een :-q van mij gekregen :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Werk parttime op een vrij grote internationale School .... zonder kids (eerste die dicht ging in NL) .... maar wel met grote voorraden plee papier.
Die hele massa hysterie over toiletpapier is sowieso onbegrijpelijk voor elk weldenkend mens.... maar mensen zijn hardleers .... kreeg net als velen van jullie net een NL ALERT over de 1,5 meter regel ..... bizar dat het blijkbaar moet :-{
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik heb nog geen beelden maar doet dit op het lege pleintje naast mijn huis met onderweg gevonden bidons.
Ik rij meestal met camelbag, maar kom eigenlijk altijd wel met een bidon terug :lol: en heb inmiddels geleerd dat als je ze bij de start neerzet zeer een paar dagen later nog staan of in de bosjes liggen dus neem ze sindsdien maar mee: :roll:
Eerlijk is eerlijk er zijn er al aardig wat gesloopt omdat ik een zeer matige konijnenhop heb, maar het oefenen blijft leuk. idem met wheely, een behoorlijke stoppy ipv wat ik nu doe en anderen dingen die je makkelijk rundumhasuse kunt oefenen.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

yo-eddy schreef: zo 22 maart 2020, 12:49 kreeg net als velen van jullie net een NL ALERT over de 1,5 meter regel ..... bizar dat het blijkbaar moet :-{
Het is heel lastig om kritische mensen als nederlanders in t gereel te krijgen.
Van huis uit (maar ook op het werk) zijn we gewend om alles in twijfel te trekken, en om eerlijk te zijn doe ik daar ook aan mee....
Er zijn nu wat doden door Corona, maar grote kans dat ze anders aan de influenza overleden waren. Dat eist jaarlijks nog veel meer doden. Ook voornamelijk mensen in dezelfde risicogroepen...
Dat is iets wat door onze regering niet verteld wordt, waardoor mensen zelf conclusies gaan trekken.
Daarnaast heb ik sterk de indruk dat onze regering de maatregelen niet neemt omdat ze er zelf in geloven, maar puur als reactie op de andere landen en de angst die er heerst.
Want realistisch gezien hebben deze maatregelen gewoon amper zin in de beheersing van het virus.

Dat neemt niet weg dat ik, uit respect voor andermans mening en angst, wel die maatregelen opvolg en niet bij vreemden in de buurt kom.
Helaas zie ik dan toch ook dat als ik mijn rondje door de straat doe, dat er legio mensen zijn die mij op komen zoeken om een praatje te maken.
Hele hordes kinderen die er omheen willen komen staan (ik ga dan maar weer verder).'
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Mark-V schreef: zo 22 maart 2020, 13:04
yo-eddy schreef: zo 22 maart 2020, 12:49 kreeg net als velen van jullie net een NL ALERT over de 1,5 meter regel ..... bizar dat het blijkbaar moet :-{
Het is heel lastig om kritische mensen als nederlanders in t gereel te krijgen.
Van huis uit (maar ook op het werk) zijn we gewend om alles in twijfel te trekken, en om eerlijk te zijn doe ik daar ook aan mee....
Er zijn nu wat doden door Corona, maar grote kans dat ze anders aan de influenza overleden waren. Dat eist jaarlijks nog veel meer doden. Ook voornamelijk mensen in dezelfde risicogroepen...
Dat is iets wat door onze regering niet verteld wordt, waardoor mensen zelf conclusies gaan trekken.
Daarnaast heb ik sterk de indruk dat onze regering de maatregelen niet neemt omdat ze er zelf in geloven, maar puur als reactie op de andere landen en de angst die er heerst.
Want realistisch gezien hebben deze maatregelen gewoon amper zin in de beheersing van het virus.

Dat neemt niet weg dat ik, uit respect voor andermans mening en angst, wel die maatregelen opvolg en niet bij vreemden in de buurt kom.
Helaas zie ik dan toch ook dat als ik mijn rondje door de straat doe, dat er legio mensen zijn die mij op komen zoeken om een praatje te maken.
Hele hordes kinderen die er omheen willen komen staan (ik ga dan maar weer verder).'
Het meest nuchtere stuk over deze virusuitbraak van een dame die vd hoed en de rand weet

https://decorrespondent.nl/11051/virolo ... 2-a0fedac2
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

yo-eddy schreef: zo 22 maart 2020, 13:07 Het meest nuchtere stuk over deze virusuitbraak van een dame die vd hoed en de rand weet

https://decorrespondent.nl/11051/virolo ... 2-a0fedac2
Ja, en ook heel interessant om te lezen.Maar de voornaamste boodschap die ik er uit haal is dat paniek sowieso geen zin heeft, maar een beetje rekening houden met elkaar wel.
Ik ga weer even lekker (solitair) op de bike stappen, have fun! :-q
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dit topic begon als een stukje fun in moeilijke tijden maar gaat inmiddels ook serieus over Corona. Bij deze het verzoek om de serieuze vragen en opmerkingen centraal hier te plaatsen: viewtopic.php?f=8&t=145160

...en de ook broodnodige relativerende zaken hier: viewtopic.php?f=15&t=142061
Best nuttig om in dit soort tijden ook gewoon een plek te hebben om een beetje te ouwehoeren.

De insteek om het hier niet over Corona te hebben is inmiddels gewijzigd, het onderwerp is inmiddels zo bepalend dat het onmogelijk te vermijden is. Wel zoals altijd het verzoek om het respectvol te houden.

Oh, en geen botten breken met over wc papier springen :-q
Plaats reactie