Bikeparken, de nieuwe midlife crisis?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Jurf schreef: do 9 januari 2020, 22:27 150/160 maar de echte dikk die zit erop :-{
Ik ben niet dik, maar te kort voor mijn BMI
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Ik had vroeger ook van die vrienden die zich op hun 25e al te oud vonden om te gaan stappen. Zit dit in dezelfde hoek? :winkie:
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Dit is nog erger, Dat van uitgaan heeft meer met rekening houden met sociaal wenselijk gedrag.

Hoe ouder je word des te meer je al geleefd hebt dus hoe minder je te verliezen hebt, je bent immers toch al over de helft als midlifer!
En dan geen risico,s durven nemen of durven te genieten in de resterende tijd omdat je anders het risico loopt een paar jaar eerder te gaan of iets eerder gebrekkig te worden als er iets misgaat...zo zonde! :bier:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Jurf schreef: vr 10 januari 2020, 11:29 Dit is nog erger, Dat van uitgaan heeft meer met rekening houden met sociaal wenselijk gedrag.

Hoe ouder je word des te meer je al geleefd hebt dus hoe minder je te verliezen hebt, je bent immers toch al over de helft als midlifer!
En dan geen risico,s durven nemen of durven te genieten in de resterende tijd omdat je anders het risico loopt een paar jaar eerder te gaan of iets eerder gebrekkig te worden als er iets misgaat...zo zonde! :bier:
:-q

Precies. Toch alles al gedaan, dus als ik mezelf nu kapot rijd, is het een stuk minder erg dan 25 jaar geleden. Die gebreken gaan toch wel komen vroeger of later, dus dan maar beter nog even genieten van de tijd dat ze er nog niet zijn :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

https://www.youtube.com/watch?v=qgpqi5zKLu4
You're Not 14 Anymore! But also not 75. How I Learned MTB Jumps at 40

:winkie:
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Gek genoeg heb ik sinds mijn 40e met surfen en windsurfen wel de behoefte om nieuwe tricks te leren die ik daarvoor nooit kon.
Bij mountainbiken heb ik dat naarmate ik ouder ben steeds minder.
En steeds meer de behoefte om meer tijd in het conditionele en fysieke deel te steken.
Ik zie nu voornamelijk als manier om fit te worden en te blijven, zit er een leuke afdaling of jump in een xc route is dat altijd mooi meegenomen maar bikepark hoeft van mij niet meer zo nodig.
En als ik dan toch naar het buitenland ga dan veel liever mooie Enduro rit.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Singletrack Sundays schreef: do 9 januari 2020, 18:27
Meegs schreef: do 9 januari 2020, 17:13 Heb zelf overigens mijn "midlifecrisis" al gehad toen ik 30 werd, voor zover je van een midlifecrisis kunt spreken dan
Dat heet een dertigersdilemma. :lol:
F*ck-a-D*ck :o
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

MVMVML schreef: vr 10 januari 2020, 10:13 Ik had vroeger ook van die vrienden die zich op hun 25e al te oud vonden om te gaan stappen. Zit dit in dezelfde hoek? :winkie:
Twintigerstwijfels....
Ja, doei !
PaganiProductions

Bikeparken heb ik niet nodig genoeg hier in de buurt om te fietsen ik ben geen downhill of enduro rijder maar gewoon xc rijder.
Dus al die onzin heb ik niet nodig.
Vind nog altijd voldoende uitdaging hier in de bossen.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 13 januari 2020, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 20:38 Bikeparken heb ik niet nodig genoeg hier in de buurt om te fietsen ik ben geen downhill of enduro rijder maar gewoon xc rijder dus al die onzin heb ik niet nodig vind nog altijd voldoende uitdaging hier in de bossen.
Die onzin van jou heb ik ook niet nodig ...... hoewel het wel een uitdaging blijft :roll:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
PaganiProductions

yo-eddy schreef: ma 13 januari 2020, 20:41
PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 20:38 Bikeparken heb ik niet nodig genoeg hier in de buurt om te fietsen ik ben geen downhill of enduro rijder maar gewoon xc rijder dus al die onzin heb ik niet nodig vind nog altijd voldoende uitdaging hier in de bossen.
Die onzin van jou heb ik ook niet nodig ...... hoewel het wel een uitdaging blijft :roll:
We zijn niet allemaal Danny macaskill of andere pro gekken de meesten mensen moeten de volgende dag weer voor een baas werken.
Zo´n Dh bike is een beetje als ze met op eens 40 ste op eens Harley Davidson of andere chopper willen rijden en de stoerste man willen uitstralen hetzelfde geld naar mijn mening voor een dh bike als iemand van 40+erop rijd.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Pagani z'n uitspraken zijn af en toe wel wijs :D
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
PaganiProductions

maverick76 schreef: ma 13 januari 2020, 20:46 Pagani z'n uitspraken zijn af en toe wel wijs :D
Er zit een kern van waarheid in.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

maverick76 schreef: ma 13 januari 2020, 20:46 Pagani z'n uitspraken zijn af en toe wel wijs :D
Hmmm, allebei een hekel aan bikeparken, allebei stronteigenwijs, allebei een Youtube kanaal.... Ik heb het eerder al gedacht, maar nu weet ik het zeker! PP en Maverick zijn 1 en dezelfde!
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie