Bikeparken, de nieuwe midlife crisis?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

maverick76 schreef: ma 6 januari 2020, 20:02 Ik wacht met smart op een reactie van jongere gasten maar die zitten hier gewoon niet :lol: .
Van die 'jongere gasten (15)' die op hun 140mm hardtail met een full face, geleende bodyprotector en kniebeschermers tijdens hun 1e keer Winterberg al een deel van de IXS Downhill af rijden bedoel je? :~ 8)

Zo ja, dan bewijs ik bij deze dat die er zeker wel zitten! :bier: :lol:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Die ja! Maar wat vind hij van oudere mannen die bikeparks bezoeken?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

ThijsvdWoude schreef: ma 6 januari 2020, 21:19 Van die 'jongere gasten (15)' die op hun 140mm hardtail met een full face, geleende bodyprotector en kniebeschermers tijdens hun 1e keer Winterberg al een deel van de IXS Downhill af rijden bedoel je? :~ 8)
Dat klinkt alsof het een ongelukje was :lol:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Singletrack Sundays schreef: ma 6 januari 2020, 18:55 gasten die echt kunnen fietsen zijn zeldzaam op dit forum.
Absoluut!
Waar woke is, is vuur
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

maverick76 schreef: ma 6 januari 2020, 21:36 Die ja! Maar wat vind hij van oudere mannen die bikeparks bezoeken?
Ooooh ik pak vast de chips :lol:

Serieuze vraag aan een 15 jarige :tong
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

ik heb ook een BMX en wil nog wel eens het plaatselijk skate parkje en pumptrack opzoeken, naast dat ik lang niet het niveau haal van die jonge gasten zie je ze ook kijken........wat moet die ouwe lul hier 😭
Beetje het gevoel als je op je 40e in de locale "dancing" cool gaat proberen te dansen tussen de 16 jarige. (been thee done that)
Have fun!
Rinse.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

maverick76 schreef: ma 6 januari 2020, 21:36 Die ja! Maar wat vind hij van oudere mannen die bikeparks bezoeken?
Ach, mijn niveau is ook nog zeker niet zo hoog, en ik kan waarschijnlijk nog heeeel veel leren van die oudere mannen die bikeparks bezoeken (dus mocht er iemand zijn die nog een bikeparkje bezoekt en plaats in de auto over heeft.... :wink: :D ) .
Waar het mij om gaat is dat iedereen in zo'n bikepark lekker kan genieten van wat hij/zij leuk vindt, en zich hier ook in kan ontwikkelen. En zolang iedereen een beetje gezellig met elkaar om gaat (wat ik toch echt wel heel tof vind in dergelijke bikeparks), dan maakt het mij allemaal niet uit of ze nou wat minder snel of professioneel zijn dan anderen...

Het maakt mij dan ook echt geen zak uit of ik nou met een mede 15-jarige of met een 47 jarige rijd, zolang er maar fun is! :-q :bier:

TenZNL schreef: ma 6 januari 2020, 21:42 Dat klinkt alsof het een ongelukje was :lol:
Nee zeker niet! Volledig bewust meegetrokken door een vriend (die in tegenstelling tot ik WÉL al 4 jaar ervaring heeft)! :D :bier:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Snelle Buffer schreef: ma 6 januari 2020, 22:05
Ooooh ik pak vast de chips :lol:

Serieuze vraag aan een 15 jarige :tong
Laat die chips maar zitten hoor, die 15-jarige hebben helemaal het geduld niet om zo'n lang verhaal te moeten typen :wink: :lol:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

TenZNL schreef: ma 6 januari 2020, 21:42
ThijsvdWoude schreef: ma 6 januari 2020, 21:19 Van die 'jongere gasten (15)' die op hun 140mm hardtail met een full face, geleende bodyprotector en kniebeschermers tijdens hun 1e keer Winterberg al een deel van de IXS Downhill af rijden bedoel je? :~ 8)
Dat klinkt alsof het een ongelukje was :lol:
Precies, je rijdt het helemaal en niet gedeeltelijk! :tong
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

ThijsvdWoude schreef: ma 6 januari 2020, 21:19
maverick76 schreef: ma 6 januari 2020, 20:02 Ik wacht met smart op een reactie van jongere gasten maar die zitten hier gewoon niet :lol: .
Van die 'jongere gasten (15)' die op hun 140mm hardtail met een full face, geleende bodyprotector en kniebeschermers tijdens hun 1e keer Winterberg al een deel van de IXS Downhill af rijden bedoel je? :~ 8)

Zo ja, dan bewijs ik bij deze dat die er zeker wel zitten! :bier: :lol:
Maar goed, welkom in het hoekje van de oude mannen.


Je was toch niet mee met een oude man?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Lars TB schreef: ma 6 januari 2020, 22:24 Precies, je rijdt het helemaal en niet gedeeltelijk! :tong
Nouja na 3 secties vond ik het wel welletjes op m'n hardtailtje met kapotte grips en een deuk in m'n velg... :roll:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

ThijsvdWoude schreef: ma 6 januari 2020, 22:27
Lars TB schreef: ma 6 januari 2020, 22:24 Precies, je rijdt het helemaal en niet gedeeltelijk! :tong
Nouja na 3 secties vond ik het wel welletjes op m'n hardtailtje met kapotte grips en een deuk in m'n velg... :roll:
:lol: 15 jarige die als een 50+ praat ....
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Lars TB schreef: ma 6 januari 2020, 22:25
Maar goed, welkom in het hoekje van de oude mannen.

Je was toch niet mee met een oude man?
Dank voor het warme welkom! :bier:

Het is maar wat je oud noemt... Maar er zal toch iemand naar Duitsland moeten rijden hé... :wink:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

ThijsvdWoude schreef: ma 6 januari 2020, 22:27
Lars TB schreef: ma 6 januari 2020, 22:24 Precies, je rijdt het helemaal en niet gedeeltelijk! :tong
Nouja na 3 secties vond ik het wel welletjes op m'n hardtailtje met kapotte grips en een deuk in m'n velg... :roll:
Beter een deuk in je velg dan in je ego.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Mad Wally schreef: ma 6 januari 2020, 22:46
Beter een deuk in je velg dan in je ego.
Ik moet er wel bij zeggen dat die deuk er al in zat, maar dat ik m'n wiel graag wilde sparen omdat de bike nog doorverkocht moest worden (om zo komende weken ergens mijn nieuwe Spectral te kunnen ontvangen :D )
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie