Het vreemdste dat je bent tegengekomen op de route

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

FranX78 schreef: vr 2 september 2022, 19:50
ThaSingleTrackMastah schreef: do 1 september 2022, 02:07 Twee blote mannen die probeerden in een boom te klimmen.
Denk ik, want de ene probeerde de andere de boom in te duwen.
Was alweer wat jaartjes geleden bij de route van Deurne.
Daar vlakbij (Vlierden) haalde ik laatst een man met shirt, maar zonder broek in. Die wandelde in de rijrichting van de route, dus de voorkant bleef me bespaard.
Jouw bericht lezende was die vast op weg naar Deurne om andere heren de boom in te helpen.
Giant-E schreef: vr 2 september 2022, 23:12 Rare jongens die Brabanders…
Wij zijn gewoon heel behulpzaam en bovendien:

'Wa zaad van oewe moat, kan gin kwoad'
maverick76 schreef: za 3 september 2022, 09:17 Mooi hoe sommige een onwenselijke confrontatie met een mannelijk geslacht als erg of zelfs traumatisch beschrijven.

De drang om duidelijk te benadrukken dat het zien van een piemel uitermate onwenselijk is en totaal niet past bij hun geaardheid.

Dat de rest van de forumleden dat wel even heel duidelijk weten. 🤭
Maar wel jarenlang samen douchen bij de voetbal en vrijwel elke zondagochtend met een groepje uitsluitend bestaand uit mannen de bossen intrekken al dan niet in strakke pakjes.

Ze kijken er niks af, jammer genoeg ook niks erbij anders was ik fervent naaktrecreant geweest.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Peelrijder schreef: za 3 september 2022, 12:37 Maar wel jarenlang samen douchen bij de voetbal en vrijwel elke zondagochtend met een groepje uitsluitend bestaand uit mannen de bossen intrekken al dan niet in strakke pakjes.
Je hebt ‘t over jezelf nu, mag ik hopen? :-{
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ach denk dat het maar 1 letter scheelt bij Peelrijder :lol:

What's in a name ! ,

Maar we dwalen weer af , nog niet zo erg maar wel een oudere heer op een batavus fiets met van die stalen rem hendels erop , tegen in het verkeer op de trail aan het fietsen samen met dito vrouw op een dito fiets met een ,zo te ruiken, stickie in de mond :lol: :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Giant-E schreef: za 3 september 2022, 12:59
Peelrijder schreef: za 3 september 2022, 12:37 Maar wel jarenlang samen douchen bij de voetbal en vrijwel elke zondagochtend met een groepje uitsluitend bestaand uit mannen de bossen intrekken al dan niet in strakke pakjes.
Je hebt ‘t over jezelf nu, mag ik hopen? :-{
Ik denk dat hij het heeft over de gemiddelde Nederlandse man heeft die nog altijd wat achterloopt in bepaalde zaken.

Beetje dezelfde reden waarom onderwerpen als

Bier en spareribs
Max verstappen
Auto's en motoren
Etc.

Het op dit forum nog altijd zo goed doen denk ik.

Het is ook niet toevallig dat er zelden/nooit vrouwen hier meepraten. Terwijl je zoveel vrouwen ziet mountainbiken.

Het is een haantjes forum met veel grootpraat waar een bepaald type man zich heerlijk bij voelt.

Op zich niets mis mee maar het is niet voor iedereen.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

maverick76 schreef: za 3 september 2022, 14:38
Giant-E schreef: za 3 september 2022, 12:59

Je hebt ‘t over jezelf nu, mag ik hopen? :-{
Ik denk dat hij het heeft over de gemiddelde Nederlandse man heeft die nog altijd wat achterloopt in bepaalde zaken.

Beetje dezelfde reden waarom onderwerpen als

Bier en spareribs
Max verstappen
Auto's en motoren
Etc.

Het op dit forum nog altijd zo goed doen denk ik.

Het is ook niet toevallig dat er zelden/nooit vrouwen hier meepraten. Terwijl je zoveel vrouwen ziet mountainbiken.

Het is een haantjes forum met veel grootpraat waar een bepaald type man zich heerlijk bij voelt.

Op zich niets mis mee maar het is niet voor iedereen.
Precies dit

Ik gebruik ook een aantal Facebook-groepen voor het socialere aspect en de verkoop/ aankoop van mtb gerelateerde zaken.

Dit forum is voornamelijk de technische vraagbaak en specifiekere vragen die de gemiddelde facebooker de wenkbrauwen doet fronsen.

Generatiekloof misschien?
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Dat zal toch wel meevallen? Veel mensen waaronder ik zitten er niet op te wachten om ongevraagd en ongewild geconfronteerd te worden met naaktrecreatie. Het maakt daarbij niet uit of je een ouwe vent bent of een jong ding, een mtb route is daar niet de plaats voor.
In een kleedkamer of sauna is dat een heel ander verhaal, daar is het vaak ook niet om aan te zien maar daar kun je verwachten/wordt verwacht dat je uit de broek gaat.

Nu weer verder over champagne en coquille? :bier:
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Toch vond ik het niet erg dat ik 2 mooie dames op de route zag zitten plassen.
Het was op een recht stuk dus ik had tijd genoeg om het eens goed te bekijken.
De ene mooi van achteren en de andere mooi van voren. Beetje gênant maar het waren leuke dames en ze konden er mee lachen.
Geeft me mooie herinneringen wanneer dames voor me de broek weer omhoog trekken :winkie: :wink:
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Geen gezeik mee gehad dus
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

byorka schreef: za 3 september 2022, 19:19 Geeft me mooie herinneringen wanneer dames voor me de broek weer omhoog trekken :winkie: :wink:
Dat heb ik juist met dames die de broek of rok laten zakken. :bier:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Een rok moet niet zakken, die moet je optillen :-q
Gebruikersavatar
ManWithTheGoldenBike
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 16 augustus 2021, 14:58
Mijn mountainbike: Rockrider AM fifty-S, Marin Alpine Trail 7

Op de route van Staphorst: een halve kettingkast van een stadsfiets??? En dan ook niet op een bepaald "wild" stuk. Nu kom ik nog wel eens bejaarden tegen die met hun ebike op een route zitten, het liefst tegen de richting in, omdat ze dachten een mooi fietspad gevonden te hebben, maar die hebben meestal redelijk nieuwe fietsen waar niet zomaar een halve kettingkast van af dondert.
mountainbiken: It's ok to be crap
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Route Otterloo : Man in een handbike in zn korte broek en hemdje de singeltrails berijden ... :o < dacht ff die heeft pech , maar twee seconden later , hoe komt ie hier ?. Had geen hulp nodig zei ie 8)
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Vandaag 2 mensen in de leeftijd 50+ die meenden de slingerklim op de Gulberg wel op te komen met hun elektrische ros.

Ik zag ze toen ik bijna bovenaan was beginnen, toen ik aan de volgende keer omhoog begon waren ze te voet bij het 3e stukje. :lol:

Ze gingen wel netjes opzij staan. :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Een grote kat.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

32 pagina's, ik pak er denk ik even iets te snacken bij...

Zelf niet zoveel geks, als kind wel ooit een potloodventer tegengekomen die half in de bosjes stond naast het fietspad zodat je hem pas zag als je er langs fietste. Schrok me toen helemaal kapot.

Het vreemdste dat ik ooit meemaakte op een MTB trail was tijdens een pauze naast de harry slinger. Ik wilde even kijken hoe iedereen de afdaling daar nam maar even later werd ik getuige van de crash dit voorjaar waarbij iemand dodelijk verongelukte. Ik heb het niet gezien, alleen gehoord maar dat geluid vergeet ik nooit meer :o
Plaats reactie